Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو فراکسیون روحانیت مجلس جابجایی وزرا مطلوب مجلس نیست، گفت: اگر فردی در حوزه وزارت صنعت یا جای دیگر توفیقی به دست نیاورده مطمئنا جای دیگری هم برود وضع بهتر نخواهد بود و ضرورت دارد آقای رئیس‌جمهور گزینه سوخته دیگر یک وزارتخانه را برای یک وزارتخانه دیگر استفاده نکند.

به گزارش گروه دیگر رسانه های خبرگزاری دانشجو، حجت‌الاسلام احمد سالک‌کاشانی نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی با انتقاد از جابجایی وزرا به جای تغییر در کابینه گفت: انتقاد نمایندگان به تیم اقتصادی دولت بود اعم از وزارتخانه‌های اقتصادی و مشاورین معاونین در این حوزه و نمایندگان بر این اعتقاد بودند که همسویی لازم میان اعضای تیم اقتصادی دولت وجود نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: نمایندگان هدفشان از نامه‌ای که امضا کردند تغییر در تیم اقتصادی دولت بود نه جابجایی وزرا در کابینه.

عضو فراکسیون روحانیت مجلس اظهار داشت: با توجه به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری در بحث استفاده از نخبگان در حوزه مسائل اقتصادی همچون صنعت و کشاورزی، خدمات و ... ضرورت دارد آقای روحانی از گزینه‌های سوخته دیگر وزارتخانه‌ها استفاده نکند و از جوانان و نیرو‌های جدیدی که تجربه، تخصص و تعهد دارند استفاده کنند.

سالک خاطرنشان کرد: جابجایی وزرا مطلوب مجلس نیست و این مسئله را تلقی می‌کند که پشت صحنه‌هایی وجود دارد و پشت پرده ساخت و پاخت‌هایی صورت گرفته که افراد را در سمت‌ها جابجا کنند.

وی افزود: مدیر باید در جایگاه خود به کار گرفته شود اگر فردی در حوزه وزارت صنعت یا جای دیگر توفیقی به دست نیاورده مطمئنا جای دیگری هم برود وضع بهتر نخواهد بود. تفکرشان که تغییر نمی‌کند و آقای روحانی باید در این مسئله دقت لازم را داشته باشد.

عضو فراکسیون روحانیت مجلس اظهار داشت: در مورد استانداران هم حدود ۱۵ نفر از آن‌ها در حال تغییر هستند وضع به همین گونه است و باید از نیرو‌های باتجربه دهه دوم انقلاب در این حوزه‌ها استفاده کرد و نباید افراد پیر و بازنشسته را در این سمت‌ها به کار گرفت.

سالک خاطرنشان کرد: البته کار نباید به گونه‌ای رقم بخورد که همانطور که بعضا شاهد آن بودیم افرادی که به خاطر اینکه در ستاد تبلیغاتی آقای روحانی بودند برایشان مجوز استخدام گرفته شود در حالی که این افراد نه از تجربه کافی برخوردارند و نه کار اداری کرده‌اند و فقط به خاطر یکسری مسائل روی سر مردم بیایند و به کار گرفته شوند.

وی در پایان گفت: جابجایی وزرا مطلوب مجلس نیست و اگر اینگونه باشد که وزیری از یک وزارتخانه برداشته شده و به عنوان وزیر یک وزارتخانه دیگر بخواهد به مجلس برای کسب رای اعتماد معرفی شود، بعید است که مجلس به این وزیر رای بدهد.

منبع: فارس

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: احمد سالک فراکسیون روحانیت وزرا انتخاب وزیر هیات دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۲۷۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد از اختصاص ردیف اعتباری خاص برای سفر رئیس جمهور

آفتاب‌‌نیوز :

عبدالحسین روح الامینی در نشست علنی امروز (دوشنبه، ۱۰ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری گفت: دولت و مجلس در حساس‌ترین شرایط قدردانی از مردم را رها نکرده اند، تذکر بنده به ماده ۲۲ یعنی حفظ شان مجلس می‌باشد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: ملت عزیز شاهد هستند نمایندگان چند شیفته کار می‌کنند، تمرکز را بر روی حل مسائل و مشکلات اساسی همچون خودرو، مسکن، همسان سازی حقوق بازنشستگان گذاشته اند، اما شاهد هستیم با بی انصافی زیاد در فضای عمومی و گا‌ها نخبگانی انتقاداتی بر مجلس وارد است؛ وظیفه مجلس انقلابی و هیات رئیسه مجلس دفاع از شان نمایندگان است که به صورت تمام وقت کار می‌کنند از طرفی هم مورد انتقاد‌هایی قرار می‌گیرند، هیات رئیسه، روابط عمومی به ویژه سخنگویان مجلس بیشتر دستاورد‌های مجلس یازدهم را مطرح کنند.

روح الامینی در ادامه تاکید کرد: کالا‌هایی که در خصوص همسان سازی حقوق بازنشستگان انجام شد امروز مورد استقبال عموم قرار گرفته، اکثریت مردم پیگیر و در انتظار اجرایی شدن آن هستند، بر اساس آن که افزایش ۴۰ درصدی حقوق بازنشستگان را شاهد خواهیم بود موجب خرسندی بسیاری از مردم خواهیم شد.

نوری قزلجه: اختصاص ردیف اعتباری خاص برای سفر رئیس جمهور در بودجه با عدالت بودجه ریزی همخوانی ندارد

غلامرضا نوری قزلجه نماینده بستان آباد در اخطار اصل ۵۳ مربوط به پرداختی ها، گفت: آقای رئیس جمهور و همکاران در این جدول ردیفی در خصوص اجرای مصوبات سفر آقای رئیس جمهور آورده شده است که نزدیک به ۲ همت اعتبار به آن اختصاص داده شده است و ۷۵۰ میلیارد تومان آن هزینه‌ای است.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم ادامه داد: هزینه‌ها در بخش هزینه‌ای و جداول بودجه آورده شده است، در جایی از بودجه عنوان شده که تقریبا ۹۵ هزار همت به دولت داده می‌شود تا همگی به صورت هزینه‌های بلاعوض به عنوان هزینه سفر صرف شود؛ اختصاص ردیف اعتباری برای سفر رئیس جمهور بدعت محسوب می‌شود که با عدالت بودجه ریزی و اقدامات کارشناسی همخوانی ندارد، بی تردید انحرافاتی با اختصاص این اعتبار در مناطق مختلف رخ خواهد داد و در بودجه دستگاه‌های اجرایی هزینه‌های مربوط به سفر مشخص نخواهد بود، امیدواریم با این ردیف اختصاص داده شده مخالفت شود. 

منبع: خبرگزاری خانه ملت

دیگر خبرها

  • انتقاد از اختصاص ردیف اعتباری خاص برای سفر رئیس جمهور
  • رئیس‌جمهور: سرکوب اعتراضات ضدصهیونیستی رسوایی دیگری برای مدعیان آزادی بیان و تمدن غرب است/ سرکوب حامیان فلسطین چهره بی‌روتوش غرب را نمایان کرد/ گشت ارشاد مدیران در دستورکار وزرا باشد
  • رئیسی: به صورت ویژه در دستور کار وزرا و مدیران دستگاه‌های اجرایی باشد
  • رضایت رئیس جمهور از گزارش مسئولان درباره کاهش تورم | رسوایی برای مدعیان آزادی بیان | گشت ارشاد مدیران در دستورکار وزرا باشد
  • رئیسی: گشت ارشاد مدیران باید در دستورکار وزرا باشد
  • رئیسی : گشت ارشاد مدیران در دستور کار وزرا باشد
  • رئیسی: گشت ارشاد مدیران در دستورکار وزرا باشد
  • هزینه فایده سفر رئیس جمهور به پاکستان
  • مجلس پیگیر اجرای سند تحول رئیس‌جمهور در حوزه ارز است
  • مجلس به دنبال اجرای سند تحول رییس جمهور در حوزه ارز است