Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@15:56:22 GMT

بازگشت ربیع خواه پس از 6 ماه و 4 روز

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۲۸۱۳۷

بازگشت ربیع خواه پس از 6 ماه و 4 روز

محسن ربیع خواه هافبک دفاعی تیم پرسپولیس پس از غیبت چند ماهه در بازی با نود ارومیه برای دقایقی به میدان رفت.

به گزارش "ورزش سه"، او که در بازی با پارس جنوبی جم مصدوم شده بود، پس از 6 ماه و 4 روز به میادین بازگشت و این موضوع در شرایطی که سرخ ها از کمبود بازیکن رنج می برند و همچنین سرنوشت یکی از هافبک دفاعی هایشان یعنی کمال کامیابی نیا مبهم است، می تواند خبر خوبی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

برانکو روز گذشته در کنفرانس خبری گفته بود که ربیع خواه را در این بازی استفاده نخواهد کرد اما در دقیقه 89 او به جای گادوین منشا وارد زمین شد تا پیش از بازی حساس مقابل السد، به میادین بازگردد. شاید برانکو پیش از مصدومیت کمال نمی خواست ربیع خواه را به زمین بفرستد اما نامعلوم بودن شرایط کمال برای بازی السد باعث شد تا برانکو به فکر استفاده از دیگر هافبک دفاعی اش باشد.

 

سرمربی سرخ ها امیدوار است مهره مورد علاقه اش یعنی محسن ربیع خواه، از آمادگی بالایی برخوردار باشد تا بلکه در بازی با السد هم بتواند از او به عنوان مهره اصلی یا تعویضی استفاده کند؛ خصوصا این که ربیع خواه توانایی بازی در پست های مختلف دفاعی را دارد و می تواند مهره خوبی برای کنترل بازی باشد.

محسن ربیع خواه پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: محسن ربیع خواه پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۲۸۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۵۰ میلیارد برای تکمیل ساختمان استانداری لرستان نیاز است

ایسنا/لرستان استاندار لرستان گفت: تا دهم ربیع‌الاول ساختمان در دست احداث استانداری لرستان تکمیل و معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری استان در این ساختمان مستقر شود.

ابوطالب شفقت امروز جمعه هفتم اردیبهشت ماه در بازدید از ساختمان جدید استانداری لرستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این ساختمان به دلیل نبود منابع اعتباری زمان زیادی صرف احداث آن شده و برای تکمیل به ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

وی اضافه کرد: معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان مسئول این پروژه است و از امروز تا حداکثر دهم ربیع الاول فرصت دارند تا این پروژه را تکمیل و در آن مستقر شود.

استاندار لرستان یادآور شد: در این ساختمان نواقص معماری وجود دارد که نیاز است با کمترین هزینه و تغییرات، اصلاح معماری در آن صورت گیرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بازگشت سد دفاعی از پرسپولیس تا حذفی
  • ۲۵۰ میلیارد برای تکمیل ساختمان استانداری لرستان نیاز است
  • (عکس) مدافع تیم ملی در جشن قهرمانی سامورایی شد
  • حزباوی در تیم منتخب هفته لیگ قطر
  • حزباوی: من و اکرم عفیف شما همه!
  • حزباوی و السد بر بام فوتبال باشگاهی قطر
  • اتفاق جالب برای امین حزباوی در قطر
  • السد قهرمان لیگ ستارگان قطر شد/ حزباوی جام کسب کرد
  • حزباوی با السد قهرمان لیگ ستارگان قطر شد
  • السد قهرمان لیگ ستارگان قطر شد/ حزباوی جام کسب برد