Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-30@11:13:53 GMT

انصراف مالک ملوان از ادامه حضور در این باشگاه

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۲۸۲۵۰

به گزارش پارس نیوز، 

محمد رفیع‌نیا مالک باشگاه ملوان انزلی با انتشار بیانیه‌ای کناره‌گیری خود از ادامه حضور در باشگاه ملوان انزلی را اعلام کرد و با انتقاد از سنگ‌اندازی برخی افراد، عدم حضور پژمان نوری و مازیار زارع را نتیجه سیاست‌های شخصی افرادی خارج از بدنه باشگاه دانست.

در این بیانیه آمده است تا زمانی که افراد غیرمسئول، تصمیم‌گیرنده باشگاه ملوان باشند و خواسته هواداران برطرف نشود مالک باشگاه به کار خود در این باشگاه ادامه نخواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کناره‌گیری مالک باشگاه در حالی رقم می‌خورد که تمرین امروز ملوانان در غیاب فرهاد پورغلامی سرمربی این تیم آغاز شد و بازیکنان ملوان در اواسط تمرین با اعتراض هواداران به‌ناچار تمرین را ترک کردند.

به گزارش فارس، تیم فوتبال ملوان انزلی با شش امتیاز منفی لیگ دسته اول را آغاز کرده و در پایان هفته هشتم با کسب سه امتیاز در قعر جدول جای گرفته است.

انتهای پیام/

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: فوتبال جدول جدول فوتبال ملوان باشگاه پارس حضور پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۲۸۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور محمود فکری در محل تمرین استقلال و دیدار با نکونام

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، امروز محمود فکری کاپیتان و سرمربی سابق استقلال در کمپ زنده یاد ناصر حجازی حاضر شد و با جواد نکونام سرمربی استقلال دیداری یکساعته داشت که طرفین با یکدیگر درباره مسایل مختلف به گفت‌گو نشستند. سیدحسین حسینی کاپیتان استقلال نیز در این نشست دوستانه و صمیمی حضور داشت. فکری در پایان ضمن حمایت از نکونام و استقلال، برای تیم آرزوی موفقیت کرد‌.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تارتار: از تقابل با سپاهان استقبال می‌کنم
  • کارشناسان داوری علیه تصمیم جنجالی در انزلی
  • بیرانوند همچنان تحت نظر کادر پزشکی
  • حضور محمود فکری در محل تمرین استقلال و دیدار با نکونام
  • بیرانوند و عالیشاه امروز هم تمرین نکردند
  • پرسپولیسی‌ها در لیست سیاه گل‌محمدی
  • ۶ عامل هنجارشکنی پس از بازی تیم‌های ملوان و سپاهان دستگیر شدند + جزئیات
  • جعفری: باختیم، اما برای پورحمیدی خوشحالم
  • آبشک به‌دنبال اتفاقی شیرین در قلب اهواز
  • خسروی: خوشحالی بعد از گل من، یک کار شخصی بود