Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم شرق مازندران در مجلس از اختصاص 25میلیارد ریال اعتبار برای نوسازی و تجهیز مدارس شرق مازندران خبر داد

به گزارش ایلنا، علی محمد شاعری پنجشنبه در جمع فرهنگیان بهشهر و در نشست صمیمی با آنان اظهار کرد: در مجموع برای کل کشور 3 میلیارد دلار اعتبار تجهیز و نوسازی مدارس در برنامه ششم اختصاص یافته است که در سنوات مختلف در کل کشور اجرایی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین از معافیت هزینه آب و برق و گاز در مدارس خبر داد و افزود: مدارسی که الگوی مصرف را رعایت کنند از این معافیت برخوردار می شوند.

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی همچنین از اجرایی شدن رتبه بندی معلمان از سال آینده خبر داد و یادآور شد: این رتبه بندی ها براساس شاخص های قانونی اجرایی و عملیاتی می شود.

شاعری گفت: برخی از مطالبات فرهنگیان از سالهای قبل تاکنون باقیمانده بود که تسویه حساب شد و اگر در این بخش مشکلی وجود داشته باشد، بصورت موردی بررسی می شود.

وی همچنین با اشاره به وجود مشکلات معیشتی برای فرهنگیان خاطر نشان کرد: شما معلمان در هدایت جامعه اثرگذار هستید و رسالتی سنگین برعهده دارید که نباید مشکلات معیشتی بر کارکرد شما اثر گذارد.

شاعری افزود: مشکلات معیشتی وجود دارد و در این بخش یکی از دغدغه های مجلس شورای اسلامی هم معیشت فرهنگیان بود که تصویب بانک فرهنگیان بعنوان بانک تخصصی فرهنگیان و معلمان به تصویب رسید.

وی همچنین با اشاره به تعیین تکلیف وضعیت حق التدریسی ها گفت: در این بخش هم 62هزار حق التدریسی در کشور وجود دارد که مقرر شد این افراد در دانشگاه فرهنگیان دوره های لازم را آموزش دیده و بگذرانند و بعنوان معلم استخدام شوند.

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی در پایان از معلمان بعنوان معماران توسعه و پیشرفت نام برد و افزود: اکنون جامعه بیش از هر زمان دیگری نیازمند کار و تلاش مجاهدانه است و باید مدیران و معلمان کارآمد، توانمند و خلاق برای توسعه و پیشرفت ایران اسلامی تلاش کنند.

 

 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی توسعه و پیشرفت حق التدریسی ها دلار گاز مجلس شورای اسلامی راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۲۸۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رتبه برتر معاونت مشارکت های مردمی اداره کل نوسازی مدارس خوزستان در کشور

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، معاونت برنامه ریزی و توسعه مشارکت‌های سازمان نوسازی کشور در گردهمایی معاونت‌های برنامه ریزی و مشارکت‌های مردمی کشور گفت: با تلاش تیمی فراوان و هم افزایی که در سال ۱۴۰۲ انجام شد، توانستیم در مسیر توسعه  و استاندارد سازی فضا‌های آموزشی قدم‌های بسیار تاثیر گذاری برداریم.

علیرضا راشکی همچنین با تاکید بر حضور خیرین در امر خداپسندانه مدرسه سازی که هم خیر این دنیا و آخرت را به همراه دارد، افزود:  تلاش و همت  معاونت‌های مشارکت مردمی  در جذب خیرین   باید دوچندان شود تا فصل جدید و جهش بی سابقه‌ی مدرسه سازی را رقم بزنیم.

در گردهمایی معاونت‌های مشارکت‌های مردمی کشور و اعضا جامعه خیرین کشور، محمد جواد خلیلی معاونت مشارکت‌های مردمی اداره کل نوسازی مدارس استان خوزستان رتبه نخست ارزشیابی عملکرد و جذب مشارکت خیرین حقیقی، csr، گروه‌های جهادی را کسب کرد و شایسته تقدیر شناخته شد.

خلیلی در این مراسم ضمن قدردانی از خانواده نوسازی مدارس در خوزستان، مجمع خیرین استان و همه خیرین نیک اندیش، گفت: در  سال ۱۴۰۱ میزان تعهدات این اداره کل مبلغ ۱۱۴ میلیارد تومان بوده و در سال ۱۴۰۲ با افزایش قابل توجه ایی به مبلغ ۷۰۰ میلیارد تومان (رشد ۷برابر) رسید.

دیگر خبرها

  • تکمیل مدارس نیمه تمام آذربایجان‌غربی با جذب ۱۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار
  • هویت بخشی به مدارس آذربایجان‌غربی در دستور کار است
  • رتبه برتر معاونت مشارکت های مردمی اداره کل نوسازی مدارس خوزستان در کشور
  • ملاک‌های افزایش شهریه مدارس غیردولتی با رتبه‌بندی آنها
  • اختصاص یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل کمربندی ایلخچی
  • تجهیز سیستم گرمایشی مدارس همدان با طرح شهید عرب
  • اصلاح احکام رتبه بندی ۱۰۰ معلم بازنشسته سال‌های ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲
  • واکنش صحرایی به گزارش مهر/ ۱۰ امتیاز در رتبه بندی دانشجو معملمان
  • تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری با ۹۵ میلیارد تومان اعتبار
  • ۱۰ امتیاز برای دانشجومعلمان در مرحله ارتقای رتبه‌بندی