Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-05-09@03:20:19 GMT

کارگاه فیلمنامه نویسی درهمدان

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۲۸۲۸۷

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز همدان ، کارگاه 2 روزه فیلمنامه نویسی با حضور فیلمساز و مدرس سینما «انسیه شاه حسینی» برگزار می شود.

خانم انسیه شاه حسینی با بیان اینکه علاقمندان زیادی در حوزه بازیگری و کارگردانی در این استان وجود دارد گفت : باید زمینه فعالیت برای آنها فراهم شود تا بتوانند توانایی ها و ظرفیت های خود را به عرصه ظهور برسانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آقای لطفی ، مدیر هنری و سینمایی اداره‌ کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان با اشاره به حضور 35 نفر شرکت کننده در این کارگاه گفت : هدف از برگزاری این دوره آموزشی رشد فیلمنامه نویسی در آثار کوتاه و بلند سینمایی در استان است.

انسیه شاه حسینی متولد ۱۳۳۳ گرگان، فارغ التحصیل کارگردانی سینماست. وی فعالیت هنری را با کارگردانی و فیلمنامه نویسی فیلم های کوتاه آغاز کرد و فیلم بلند «غروب شد بیا» نخستین تجربه کارگردانی اوست.

انسیه شاه حسینی خالق فلیم هایی همچون " شب بخیر فرمانده"، " غروب شد بیا" " پنالتی" و " زیباتر از زندگی " است که همه این آثار در ژانر سینمای دفاع مقدس بوده اند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: همدان کارگاه فیلم سازی شاه حسینی فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۲۸۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز نام‌نویسی از داوطلبان متقاضی ترمیم نمره

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، ثبت‌نام از داوطلبان کنکور متقاضی ترمیم نمره و ایجاد سابقه تحصیلی آغاز شد.

متقاضیان ترمیم نمره و ایجاد سابقه تحصیلی که داوطلب کنکور سراسری ۱۴۰۳ هستند، از طریق سامانه my.sanjesh.org اقدام به انتخاب دروس مورد نظر جهت ترمیم و ایجاد سابقه تحصیلی کنند.

سایر متقاضیان از سامانه my.medu.ir اقدام به ثبت‌نام ترمیم نمره و ایجاد سابقه تحصیلی کنند. افراد واجد شرایط می‌توانند بنا به انتخاب خودشان در یک یا چند آزمون شرکت کنند.

این ثبت‌نام شامل دو گروه می‌شود، اول افرادی که به دنبال ایجاد سابقه هستند و دوم افرادی که به دنبال ترمیم نمره هستند هرچند که این بخش اختیاری است، اما گروه‌های زیر که فاقد سابقه تحصیلی هستند احتمالاً متقاضی ایجاد سابقه تحصیلی باشند شامل افرادی که در گروه‌های آزمایشی غیر متناظر با رشته تحصیلی خود شرکت کرده‌اند و باید در دروس نهایی گروه آزمایشی انتخابی ایجاد سابقه کنند، دانش‌آموزان و فارغ‌التحصیلان شاخه‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش که قبلاً در آزمون‌های نهایی رشته‌های نظری شرکت نکرده‌اند، طلاب حوزه‌های علمیه، افرادی که در آزمون‌های پیش از خرداد سال ۱۳۸۴ شرکت کرده‌اند، افرادی که در آزمون‌های پیش‌دانشگاهی قبل از خرداد سال ۱۳۹۱ شرکت کرده‌اند، افرادی که در آزمون‌های نوبت‌های شهریور و دی سال ۱۴۰۲ و پس از آن شرکت کرده‌اند، است.

شرکت در آزمون‌های ترمیم نمره هم اختیاری است و مختص افرادی است که در یک درس دارای سابقه تحصیلی هستند و قصد شرکت مجدد در آزمون را دارند. نکته‌ای که در اینجا وجود دارد این است که فرصت ترمیم یک‌مرتبه است و این فرصت برای همه داوطلبان حتی افرادی که در سال گذشته هم ترمیم نمره کرده‌اند مجدداً وجود دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نقدی بر سریال افعی تهران ساخته سامان مقدم/ به جای سرکوب معلول باید علت‌ها واکاوی شوند
  • جشنواره سراسری تئاتر دانشگاه آزاد اسلامی فراخوان داد
  • معرفی چند اثر خواندنی که در نمایشگاه کتاب تهران عرضه می‌شود/ از «نامه‌ای به آسمان» تا «تاکسی‌سواری»
  • اعلام آثار راه‌یافته به بخش تئاتر خیابانی جشنواره فتح خرمشهر
  • «کاغذ شطرنجی» بهروز افخمی پروانه ساخت گرفت
  • آغاز نام‌نویسی از داوطلبان متقاضی ترمیم نمره
  • یک جایزه و یک نامزدی برای «لوتریا» در آمریکا و بلژیک
  • یک جایزه و یک نامزدی برای «لوتریا» در آمریکا و بلژیک
  • انسیه خزعلی سمت جنجالی را نپذیرفت: وقت ندارم!
  • انسیه خزعلی حکم رئیس دانشگاه تهران را نپذیرفت