Web Analytics Made Easy - Statcounter

کتف هافبک دفاعی پرسپولیس در بیمارستان جا انداخته شد و تلاش کادر پزشکی در جهت آماده‌سازی این بازیکن برای مصاف با السد خواهد بود. ۲۶ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۸ ورزشی فوتبال ایران نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، بنابر اعلام دکتر حقیقت، کمال کامیابی‌نیا در بازی برابر نود ارومیه در پی جدال با یکی از بازیکنان حریف از ناحیه کتف دچار در رفتگی شد و با اورژانس مستقر در ورزشگاه همراه با میثم علیپور، فیزیوتراپیست پرسپولیس راهی بیمارستان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بیمارستان‌، کتف هافبک سرخپوشان جا انداخته شد و از این ناحیه مشکل برطرف شده است.

کادر پزشکی فردا (جمعه) وضعیت این بازیکن برای تمرین بررسی خواهد شد و تلاش این است که وی برای بازی با السد آماده شود.

محمد انصاری: اگر نتیجه خوب می‌خواهند باید خوب هم حمایت بکنند

 

انتهای پیام/

R7858/P1361/S3,27/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۲۹۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار معاون فرهنگی اجتماعی انتظامی استان با رییس بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان

 فریبا  کوشا رییس بیمارستان خاتم در ابتدا ضمن خوش آمد گویی به معاون فرهنگی اجتماعی استان و همکاران شان آرزوی توفیق برای امنیت سازان استان نمود

 در ادامه سرهنگ علی رحیمی ضمن تبریک هفته سلامت و برشمردن نقاط مشترک پلیس و کادر درمان در جهت امنیت روانی و اجتماعی جامعه افزود: کارشناسان بهداشت و آموزش همگانی انتظامی پلیس آمادگی ارائه راهکار‌های کاهش آسیب‌های اجتماعی برای جامعه هدف در کنار کارکنان دانشگاه علوم پزشکی دارند.

 در ادامه با اهدا لوح یادبود و هدیه‌ای از زحمات سرکارخانم دکتر کوشا رییس بیمارستان خاتم الانبیا زاهدان تقدیر و در پایان نیز معاون فرهنگی اجتماعی انتظامی استان با حضور در بخش کلینیک از کادر درمان نیز به مناسبت هفته سلامت با اهدا شاخه گل تجلیل به عمل آورد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • کامیابی‌نیا: درمورد حذف پرسپولیس نظری ندارم
  • حضور بیش از ۲۷۰ نفر از کادر پزشکی لرستان در بیمارستان تخصصی دلفان
  • کمال: نظری در مورد حذف پرسپولیس ندارم
  • وزیر تندرو صهیونیستی پس از واژگونی خودرویش به بیمارستان انتقال یافت
  • شک و تردید درباره رسیدن یک استقلالی به تراکتور
  • جذب نزدیک به ۴۰ قاضی برای تقویت کادر قضایی آذربایجان غربی
  • پرسپولیس با دو مصدوم مهم مقابل آلومینیوم
  • دیدار معاون فرهنگی اجتماعی انتظامی استان با رییس بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان
  • ۱۵۰۰ تخت بیمارستانی به سرانه درمانی البرز افزوده می شود
  • هشدار درباره انتقال بیمار از مراکز دولتی به بیمارستان‌های خصوصی!/ باید چرخه پرگلایه «بیمه» اصلاح شود/ متاسفانه از اولویت نخست یعنی بهداشت غفلت شده است