Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی از وقوع تصادف زنجیره‌ای در محور عجب شیر-آذرشهر خبر داد.
 وحید شادی‌نیا در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی در تشریح این حادثه گفت: بعد از ظهر پنجشنبه (بیست و ششم مهر ماه) به دنبال برخورد ۱۰ دستگاه خودرو به هم در محور عجب شیر-آذرشهر، سه نفر مصدوم شدند.
وی از امدادرسانی بالگرد هوایی اورژانس به مصدومان این حادثه خبر داد و گفت‌: مصدومان این حادثه که دو زن و یک مرد بودند، توسط آمبولانس‌های اورژانس از پایگاه‌های عجب شیر و شیر امین به بیمارستان عجب شیر و سپس با بالگرد اورژانس به بیمارستان امام رضا (ع) تبریز منتقل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی آذربایجان شرقی بیمارستان تصادف خودرو شیر راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۲۹۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کشته و سه مصدوم بر اثر واژگونی خودرو در تکاب

رئیس اورژانس آذربایجان‌غربی گفت: بر اثر واژگونی یک دستگاه خودروی سواری رانا در محور تکاب به شاهین‌دژ یک نفر جان باخته و سه نفر مصدوم شدند.

فرزین رضازاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در آذربایجان‌غربی از وقوع حادثه واژگونی خودرو در محور تکاب به شاهین‌دژ خبر داد.

وی افزود: این حادثه امروز جمعه چهاردهم اردیبهشت در سه‌راهی قلعه و ساعت ۱۷.۳۰ به وقوع پیوست و در آن یک دستگاه خودروی سواری رانا واژگون شد.

رئیس اورژانس آذربایجان‌غربی گفت: این حادثه سه مصدوم و یک فوتی داشت که مصدومین توسط سه دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان مهر امام علی (ع) تکاب منتقل شدند.

کد خبر 750367

دیگر خبرها

  • تصادف زنجیره‌ای در محور بستان آباد - تبریز
  • ۱۰ مصدوم بر اثر تصادف زنجیره‌ای در محور بستان آباد - تبریز
  • ۶ تصادف طی ۲۴ ساعت در آذربایجان غربی/۳ نفر و ۲۳ نفر مصدوم شدند
  • تصادف در محور اهر-تبریز ۹ نفر را روانه بیمارستان کرد
  • تصادف زنجیره‌ای در آزادراه کرج - قزوین ۵ مصدوم برجای گذاشت
  • یک کشته و سه مصدوم بر اثر واژگونی خودرو در تکاب
  • مصدومیت ۷ تن در تصادف زنجیره‌ای در محور ارومیه-سلماس
  • یک کشته و ۶ مصدوم در تصادف زنجیره‌ای محور بوکان - میاندوآب
  • ۲ کشته در تصادف زنجیره‌ای در آزادراه خلیج فارس
  • تصادف زنجیره‌ای و حریق ۳ خودرو ۲ کشته بر جای گذاشت