Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک، در متن پیام تبریک رئیس کمیته ملی المپیک آمده است:

موفقیت و درخشش جوانان این سرزمین در بازیهای المپیک جوانان 2018 بیانگرخود باوری، اقتدار وغرور مثال زدنی است که خود از نزدیک در کنار این عزیزان شاهد بودم که چگونه ضمن حفظ ارزشهای انسانی و اسلامی در کنار اصل همبستگی وتکیه بر اخلاق محوری و تعاملات فرهنگی که یکی از دستاوردهای این کاروان بود، برای به اهتزاز در آمدن پرچم مقس کشورمان غیرتمندانه به مصاف حریفان می رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این موفقیت در حالی بدست آمد که حتی محرومیت یکی از ورزشکاران عزیزمان جهت حفظ ارزشهای اسلامی نیز نتوانست، خللی در اراده آهنین آنها ایجاد کرده و چه بسا عزم آنها را برای موفقیت در این میدان راسخ تر کرد و این دستاورد، نوید بزرگی برای جهش ورزش ایران اسلامی در بازیهای المپیک 2020 می دهد.

بدون تردید این نتیجه و ثمره ارزشمند، باعث افزایش غرور ملی و شادکامی ملت ایران خواهد بود که هدف اصلی و غایی ما است.

صمیمانه از دولت محترم، وزارت ورزش و جوانان،سازمان برنامه و بودجه، روسای فدراسیون ها، کادر سرپرستی، مربیان، کادر فنی و همه کسانی که این کاروان بزرگ را یاری کردند تقدیر و تشکر می کنم.

ضمن تبریک این موفقت به ملت فرهیخته و بزرگ ایران، آفرین می گوییم به فرزندان این سرزمین کهن که بارها وبارها با به اهتزاز در آوردن پرچم مقدس کشورشان سرود ملی میهن عزیزشان را در میان ورزشکاران 206 کشور جهان طنین انداز کردند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: کمیته ملی المپیک رئیس کمیته ملی المپیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۲۹۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دختران ورزشکار ایرانی یک الگو در کشورهای مسلمان هستند

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، در این دیدار دبیرکل فدراسیون جهانی سپک تاکرا با ابراز خوشحالی از فراهم شدن فرصت دیدار با وزیر ورزش و جوانان اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران نقش بسیار مهمی در توسعه این رشته در آسیا داشته و تلاش‌ها و همکاری‌های رئیس انجمن سپک تاکرا با مسوولان بین المللی این رشته قابل تقدیر است.

حلیم بن قادر در ادامه سخنانش نقش تاثیرگذار ایران در ورزش جهان به ویژه کشورهای اسلامی را مورد توجه قرار داد و بیان کرد: ایران به عنوان کشوری بزرگ و با دیدگاه‌های مهم در ورزش جهان بسیار تاگذار بوده به طوریکه هم اکنون بسیاری از کشورها از ایران الگو برداری می‌کنند.

وی افزود: نگاه ویژه جمهوری اسلامی ایران به ورزش زنان، ورزش کشورهای مسلمان را نیز تحت تاثیر قرارداده و هم اکنون بسیاری از این کشورها، پوشش اسلامی زنان ورزشکار ایرانی را برای ورزشکاران زن خود برگزیده‌اند.

رییس فدراسیون آسیایی سپک تاکرا همچنین به مسابقات جهانی این رشته در کوالالامپور اشاره کرد و از وزیر ورزش و جوانان دعوت کرد به عنوان میهمان ویژه در اختتامیه این رویداد حضور پیدا کند.

وی در بخش دیگری از سخنانش پیشرفت ایران در حوزه زیر ساخت‌ها و امکانات ورزشی را مورد توجه قرار داد و پیشنهاد راه اندازی آکادمی جهانی سپک تاکرا در ایران را مطرح کرد.

در ادامه وزیر ورزش و جوانان با اشاره به برگزاری مسابقات زیر ٢٣ سال آسیا در ٢٢ مرداد با حضور ١٢ کشور در ایران گفت: امیدوارم میزبانی خوبی برای ورزشکاران حاضر در این رویداد مهیا کنیم.

در ادامه کیومرث هاشمی پیشنهاد کرد که نشست هیات رئیسه کنفدراسیون جهانی در حاشیه برگزاری مسابقات زیر ٢٣ سال آسیا در ایران برگزار شود.

وی در ادامه با بیان اینکه ایران از زیر ساخت‌های مناسب برای میزبانی رویدادهای بزرگتر نیز برخوردار است اظهار داشت: این آمادگی وجود دارد تا مسابقات جهانی این رشته را در ایران میزبانی کنیم.

کد خبر 6096623

دیگر خبرها

  • نتایج دونده در امارات اهمیت نداشت/ حاشیه‌ها را دور می‌کنیم
  • پیام تبریک فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت فرارسیدن روز بسیج سازندگی
  • کاروان برزیل در المپیک پاریس کوچکترین خواهد شد؛ ۸ دوره افت متوالی!
  • درخواست اوکراین برای حذف قایقران روسی از المپیک پاریس
  • دیدار دبیرکل سازمان جوانان حقوق بشر با سفیر ایران در سوریه
  • حسینی آذرخوارانی سکان دار هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری استان اصفهان شد
  • تمام رشته‌های المپیکی باید مورد حمایت قرار گیرند
  • رکوردشکنی تاریخی در المپیک پاریس با دوپینگ‌های مجاز «ناسا»
  • دختران ورزشکار ایرانی یک الگو در کشورهای مسلمان هستند
  • باخ: کار من دخالت در سیاست نیست