Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-03-19@10:29:43 GMT

بی خانمانی هزاران نفر در سانفرانسیسکو

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۳۰۰۸۹

بی خانمانی هزاران نفر در سانفرانسیسکو

خبرگزاری میزان- آتش سوزی در مخزن زیر زمینی گاز طبیعی در سانفرانسیسکو هزاران نفر از ساکنان این مناطق را بی خانمان کرد.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان، به دنبال وقوع آتش سوزی در مخزن زیر زمینی گاز طبیعی در سانفرانسیسکو و درحالی که گروه های امداد و نجات شرکت نفتی شورون آمریکا به منظور جلوگیری از انفجار، عملیات پیشگیری و پاکسازی را در منطقه آتش سوزی شروع کردند، هزاران نفر از ساکنان این مناطق مجبور به ترک منازل خود  شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقامات امور مقابله با حوادث غیرمترقبه با صدور حکمی خواستار تخلیه 4000 نفر از ساکنان 1400 واحد مسکونی در نزدیکی خط لوله در شهر بی پوینت کالیفرنیا شده است.

کاری ویجز سخنگوی شورون درباره این حادثه گفت: نیروهای امدادی در عملیات شب گذشته، مناطق آتش سوزی اطراف خط لوله گاز را پاکسازی کردند و عملیات تزریق نیتروژن که سبب خاموش کردن شعله های آتش در مخزن می شود با موفقیت انجام شد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: آمریکا آتش سوزی حادثه سانفرانسیسکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۳۰۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات لوله‌گذاری آب شرب مناطق غربی شهر کامیاران

محمد فرهاد اظهار کرد: عملیات لوله‌گذاری آب شرب از منبع جدید سایت نهضت ملی مسکن کامیاران به سمت مناطق غربی این شهرستان شامل ناحیه منفصل شهری توبره‌ریز، شهرک طبیعت (سنجرآباد)، فاز ۴ شهرک اندیشه، شهرک صنعتی و صنوف زحمتکشان آغاز شد.

مدیرعامل شرکت آبفا کردستان خاطرنشان کرد: عملیات لوله‌گذاری جهت تامین آب شرب شهر کامیاران از مسیر منبع جدید سایت نهضت ملی مسکن بطرف مناطق مسکونی ضلع غربی شهر کامیاران آغاز شده است.

وی با بیان اینکه این طرح در راستای ارتقای آبرسانی به شهرستان کامیاران اجرا می‌شود، گفت: امیدواریم با تدابیر اتخاذ شده و اجرای بهینه بتوانیم در سریعترین زمان ممکن این پروژه مهم را تکمیل کنیم.

فرهاد خاطرنشان کرد: در سال‌جاری و در راستای تأمین کامل و کافی آب شرب شهر کامیاران، منبع جدیدی در ابتدای سایت نهضت ملی مسکن با همکاری اداره راه و شهرسازی شهرستان و با پیشرفت ۹۰ درصدی اجرا شده و لوله‌گذاری ورودی و خروجی آن به طور همزمان در دو جبهه توسط پیمانکار طرف قرارداد آبفا شهرستان کامیاران در حال انجام است.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • پایداری آب شرب استان بوشهر با اجرای طرح‌های محرومیت زدایی
  • نجات ۷ نفر از میان آتش‌ و دود به کمک آتش‌نشانان پایتخت
  • عملیات مهار آتش در مجتمع بنکداران اهواز
  • ادامه عملیات مهار آتش در مجتمع بنکداران اهواز+عکس
  • آتشفشان در ایسلند؛ هزاران نفر خانه ها را ترک کردند+ فیلم
  • معرفی محله‌های کم‌تردد در شهر انگلیسی با مشارکت عموم
  • معرفی محله‌های کم‌تردد در شهر انگلیسی با مشورت عموم
  • شبکه انتقال گاز در مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان پایدار است
  • آتش‌سوزی در یک مجتمع مسکونی منجر به تخلیه ساختمان شد
  • آغاز عملیات لوله‌گذاری آب شرب مناطق غربی شهر کامیاران