Web Analytics Made Easy - Statcounter

ورزش > لیگ برتر - تیم شفر غایبان زیادی برای دیدار مقابل سایپا دارد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ نگاهی به لیست غایبان استقلال برای دیدار سخت در مقابل سایپا نشان می دهد که وینفرد شفر حتی برای انتخاب یازده بازیکن اصلی تیمش هم با چالشی جدی مواجه است.

فرشید اسماعیلی،روزبه چشمی،میلاد زکی پور و خسرو حیدری بازیکنانی هستند که به طور قطعی بازی عصر امروز را از دست داده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکنانی که تا پیش از این در اکثر بازی های استقلال به طور ثابت در ترکیب تیم حاضر بوده  اند و در واقع ستون فقرات تیم شفر را تشکیل می دادند.

در این میان تعدادی از بازیکنان استقلال مثل وریا غفوری،سید حسین حسینی و علی کریمی هم تا همین یکی دو روز پیش در اردوی تیم ملی بوده اند و آن طور که باید و شاید نتوانسته اند در تمرینات روزهای اخیر استقلال حاضر باشند و مشخص نیست با چه میزان آمادگی به اردوی تیم باشگاهی شان برگشته اند و اینکه آیا می توانند در بازی امروز به میدان بروند یا نه. این دقیقا همان حالتی است که علی دایی هم در تیم خود با مهدی ترابی دارد و مشخص نیست که آیا این ملی پوش جوان می تواند فردا با پیراهن نارنجی سایپا مقابل استقلال به میدان برود یا خیر.

از طرفی دیگر تکلیف هافبک های خارجی استقلال هم مشخص نیست. مارکوس نویمایر که بیش از یک ماه است برای استقلال بازی نکرده و هنوز مشخص نیست که آیا برای بازی کردن آماده است یا نه. طارق همام هم که قبل از تعطیلات بازی های باشگاهی دچار آسیب دیدگی شده بود این روزها با استقلال تمرین می کند اما کسی از میزان آمادگی اش خبر ندارد.

در این آشفته بازار مصدومیت که بدون تردید استقلال را با مشکلات زیادی مواجه خواهد کرد، شاید این بار نوبت اعتماد به جوانان باشد. جوانانی که روزهای اخیر را در اردوی تیم ملی امید سپری کردند و زلاتکو کرانچار هم بسیار از آن ها تعریف کرد.

اللهیار صیادمنش،مهدی قائدی،رضا آذری و سجاد آقایی جوانان آینده داری هستند که دوتای اولشان شایستگی خود را در بازی مقابل نفت مسجدسلیمان ثابت کردند و احتمالا با توجه به کمبود بازیکن، شفر مجبور خواهد شد که به دو جوان دیگرش هم اعتماد کند.

اعتمادی که قطعا هیچگونه ضرر و زیانی در آن وجود نخواهد داشت.

 

 

254 251

کلید واژه‌ها : لیگ برتر هجدهم - وینفرد شفر - باشگاه استقلال -

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: لیگ برتر هجدهم وینفرد شفر باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۳۰۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلیل حذف خبر ۲ میلیارد تومانی استقلال مشخص شد!

به گزارش همشهری آنلاین،‌ پس از اینکه سازمان لیگ برنامه ۴ هفته پایانی رقابت‌های لیگ برتر را اعلام کرد، باشگاه استقلال مطلبی را روی خروجی سایت قرار داد و به شدت نسبت به اینکه مسابقه پایانی این تیم در فصل جاری مقابل پیکان بدون حضور تماشاگران برگزار شود، اعتراض کرد.

آن‌ها تاکید دارند اگر استقلال در هفته پایانی پیکارهای لیگ برتر قهرمان شود، حق مسلم هوادارانش است که در جشن حضور داشته باشند. البته این خبر خیلی زود از روی خروجی کانال باشگاه استقلال حذف شد و بحث‌های بسیار زیادی را نیز بر سر زبان‌ها انداخت.

از قرار معلوم استقلالی‌ها همچنان به طور جدی اعتراض خودشان را دارند و قضیه را پیگیری هم می‌کنند اما دلیل حذف خبر مذکور آن بود که از طرف فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ به آن‌ها گفتند وقتی قضیه را در قالب یک نامه اداری خصوصی مطرح کرده‌اند، دلیلی برای رسانه‌ای کردن آن وجود ندارد و اگر این مطلب روی خروجی کانال باقی بماند، به چشم بیانیه نگریسته خواهد شد و فدراسیون بر اساس قانون استقلال را ۲ میلیارد تومان جریمه می‌کند.

کد خبر 848161 برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • دلیل حذف خبر ۲ میلیارد تومانی استقلال مشخص شد!
  • منشأ گرد‌و‌غبار امروز خوزستان مشخص شد
  • تلاش استقلال برای رساندن مدافع مصدوم به تراکتور
  • انفجار چاه فاضلاب در تبریز ۴ مصدوم بر جای گذاشت
  • نام جدید باشگاه استقلال رسماً مشخص شد
  • داور بازی‌های حساس استقلال و پرسپولیس مشخص شد
  • تویوتا برای جوانان و خانواده ها خودروی برقی می سازد
  • سه مصدوم تراکتور برای استقلال
  • مدافع مصدوم استقلال به تراکتور می‌رسد
  • انتقاد از برگزاری جلسات هیات مدیره باشگاه‌های خوزستانی در تهران