Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-02@03:12:16 GMT

فوری / انفجار مهیب در جنوب تهران + عکس

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۳۰۷۵۷

فوری / انفجار مهیب در جنوب تهران + عکس

رکنا: مدیر عامل سازمان آتش نشانی رباط کریم از انفجار در این شهر و تخریب ۴ واحد مسکونی و مصدوم شدن ۹ نفر خبر داد.

سید رضا موسوی درباره این حادثه اظهار داشت: صبح جمعه یک مورد انفجار گاز در شهرک « آبشناسان» رباط کریم رخ داد.

خبر تکمیل می شود...

خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

حمله وحشیانه به روحانی حوزه علمیه در قم شیما ملکه زیبایی 2015 عراق تهدید به مرگ شد ! + عکس تجاوز سعید 33 ساله به دختر تهرانی داخل 206 مشکی + عکس و جزئیات هدیه تولد لاکچری برای مرد اماراتی/ این پدر به هوا رفت و دیگر بازنگشت !+ فیلم رامین مست بود که زنش را با بهزاد در اتاق خواب همخوابی شرم آور کردند تجاوز به 8 زن با برنامه صیغه یابی+عکس بریدن گوش و دُم سگ پس از آزار شوم در پارک + عکس تجاوز نگهبان ساختمان به زن 25 ساله! مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا رییس پزشکی قانونی عربستان، خاشقجی را با اره تکه تکه کرده است + عکس جلاد سعودی احسان با یک وعده غذا ترانه 17 ساله را فریب داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه اخبار حوادث سازمان آتش نشانی عکس تخریب رباط کریم مصدوم عکس قتل مرد زن دختر ایران اعدام عربستان جسد کشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۳۰۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات انفجار محور دولت‌آباد - بحرآسمان را مسدود کرد

معاون راهداری جنوب استان کرمان، گفت: به علت عملیات انفجار در محور دولت‌آباد - بحرآسمان این مسیر تا اطلاع ثانوی مسدود است. - اخبار استانها -

اکبر سلیمانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان، با اشاره به اینکه هفته گذشته بارش‌های شدید و وقوع سیلاب را در جنوب استان کرمان داشتیم، اظهار داشت:  بازگشایی همه محورهای اصلی، فرعی و روستایی جنوب استان کرمان انجام شده است.

وی از باز بودن همه محورها در جنوب استان کرمان خبر داد و افزود: عصر امروز عملیات انفجاری را در محور دولت‌آباد - بحرآسمان در بخش ساردوئیه شهرستان جیرفت داریم.

معاون ساخت راه‌های روستایی و فرعی اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان با بیان اینکه این محور یکی از محورهای کوهستانی، سخت و صعب‌العبور استان است، گفت: 12 کیلومتر از این مسیر توسط اداره کل راهداری جنوب استان کرمان در دو سال گذشته اجرا شده است.

وی با اشاره به اینکه 2 کیلومتر از این محور کوهستانی و صعب‌العبور است، افزود: با توجه به شرایط این قسمت از محور دولت‌آباد امکان تراشه‌برداری و استفاده از ماشین‌آلات راهسازی فراهم نبود، به این دلیل مجبور به عملیات انفجار در این قسمت از محور شدیم و این عملیات حدود ساعت 13 تا 15 امروز انجام می‌شود و تا اطلاع ثانوی این محور مسدود است.

سلیمانی، گفت: کسانی که قصد تردد از این محور را دارند می‌توانند از مسیر جایگزین جیرفت _اسفندقه استفاده کنند.

انتهای پیام/511/

دیگر خبرها

  • آغاز احداث متروی رباط کریم
  • احداث متروی رباط کریم؛ اجرای طرح بعد از تملک اراضی
  • آغاز احداث متروی رباط کریم/اجرای طرح بعد از تملک اراضی و هماهنگی با متروی تهران و تأیید نقشه‌ها
  • آغاز احداث مترو رباط کریم در امتداد خط یک مترو
  • آغاز احداث مترو رباط کریم
  • عملیات انفجار محور دولت‌آباد - بحرآسمان را مسدود کرد
  • پلمب دو واحد آلاینده غیر مجاز تولید زغال در رباط کریم 
  • آغاز ساخت ایستگاه مترو بازارک رباط کریم
  • بلایی که انفجار مهیب چاه فاضلاب بر سر شهروندان تبریزی آورد | فیلم
  • قطعی آب مکرر در شهرک والفجر رباط کریم