Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-04@04:48:04 GMT

تجلیل جوایز فیلم هالیوود از دو ستاره بازیگری

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۳۱۶۵۵

تجلیل جوایز فیلم هالیوود از دو ستاره بازیگری

رکنا: گلن کلوز و هیو جکمن در جوایز فیلم هالیوود امسال تجلیل می‌شوند.

گلن کلوز و هیو جکمن در جوایز فیلم هالیوود که در روز ۴ نوامبر در هتل بورلی هیلتون کالیفرنیا برگزار می شود تجلیل می شوند.

کلوز که در نقش اصلی فیلم «همسر» به عنوان زنی که زندگیش را وقف شوهر رمان‌نویسش کرده بازی می کند، جایزه بهترین بازیگر Actor نقش اول زن هالیوود را دریافت خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جکمن نیز که در فیلم «پیشتاز» نقش گری هارت نامزد شکست خورده ریاست جمهوری ایالات متحده آمریکا در سال ۱۹۸۸ را ایفا کرده است، جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد هالیوود را دریافت می کند.

علاوه بر این جایزه بهترین کارگردان هالیوود به دیمین شزل کارگردان برنده جایزه اسکار برای فیلم «نخستین مرد» اهدا می شود.

پیش از این اعلام شده بود نیکول کیدمن «جایزه دستاورد هالیوود»، تیموتی شالامی «جایزه بازیگر نقش مکمل مرد» و ریچل وایس «جایزه بازیگر نقش مکمل زن» را در بیست و دومین دوره جوایز فیلم هالیوود دریافت خواهند کرد.

مراسم جوایز فیلم هالیوود را دیک کلارک پروداکشنز که با کمپانی مالک هالیوود ریپورتر شراکت دارد، برگزار می کند.

خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

لخت مادرزاد روی تخت دراز کشیده بود و مرا به زور کنار او خواباندند و ... + عکس در ماجرای جمال خاشقچی مراقب ایران باشید ! شیما ملکه زیبایی 2015 عراق تهدید به مرگ شد ! + عکس هدیه تولد لاکچری برای مرد اماراتی/ این پدر به هوا رفت و دیگر بازنگشت !+ فیلم شوم ترین اتفاق بین تازه عروس و داماد! حمله وحشیانه به روحانی حوزه علمیه در قم فوری / انفجار مهیب در جنوب تهران + عکس بعد از طلاق در خانه مجردی زنی بی بند و بار شدم! تجاوز سعید 33 ساله به دختر تهرانی داخل 206 مشکی + عکس و جزئیات هدیه تولد لاکچری برای مرد اماراتی/ این پدر به هوا رفت و دیگر بازنگشت !+ فیلم مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا مرد هزار چهره تهرانی با 40 همسر + عکس بریدن گوش و دُم سگ پس از آزار شوم در پارک + عکس تجاوز نگهبان ساختمان به زن 25 ساله! احسان با یک وعده غذا ترانه 17 ساله را فریب داد

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه فیلم بازیگر Actor هالیوود کالیفرنیا ستاره فیلم جوایز عکس قتل مرد زن دختر ایران خانواده اعدام دختران عربستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۳۱۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عموپورنگ بازیگر شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین،سریال «لالایی» و نقش‌آفرینی داریوش فرضیایی متفاوت از کارهایی است که تاکنون از او به عنوان کاراکتر عمو پورنگ دیده شده است.

به گزارش ایسنا، باید دید با حضور او و هنرمندانی که در «محل گل و بلبل» می‌تواند اقبال را نسبت به محدود کارهای کودکانه نمایش‌خانگی برگرداند یا خیر.

۲۴۵۲۴۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902316

دیگر خبرها

  • بازیگر «پایتخت» در سن ۷۱ سالگی/ عکس
  • حمایت جایزه پولیتزر از دانشجویان پوشش دهنده اخبار اعتراض‌ها
  • عمو پورنگ بازیگر شد!
  • عموپورنگ بازیگر شد
  • علی‌اکبر طوفان‌پناه به کما رفت
  • اهدای جوایز نفیس برای کاهش ۱۵ درصدی مصرف در ۲۱ هفته
  • بازیگر قدیمی سینما به کما رفت
  • بازیگر قدیمی سینما به کما رفت/ عکس
  • از تخته‌ سیاه به پرده نقره‌ای؛ بازیگرانی که معلم بودند
  • معلم هایی که ستاره شدند