Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

امیریل ارجمند بازیگر سینما و تلویزیون در گفت و گو با میزان، درباره وضعیت بازیگری در سینمای امروز گفت: بازیگری امروز از همه جهت تنها و تنها به رابطه و فامیل بازی خلاصه می‌شود به این صورت که عوامل فیلم ترجیح می‌دهند به جای بازیگران با سابقه و کاربلد از نزدیکان خود در فیلم‌ها استفاده کنند.

وی در همین راستا افزود: متاسفانه همه چیز تحت الشعاع روابط افراد شکل می گیرد و همین سینما را رو به نابودی کشانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رابطه ها در دهه 90 به تولید آثار نمایشی ضربه زده است یعنی کارگردانان و تهیه کنندگان با رابطه فیلم‌ تولید می‌کنند تا نتیجه ای که می خواهند برسند.

یازیگر "معمای شاه" درباره تولید آثار نمایشی در شکل عجیب اظهار کرد: برای این که وضعیت آثار نمایشی و مسیر تولید آن عمیق باشد و شاهد کیفیت در آثار باشیم نیاز به ورود فکر عمیق به این عرصه است، نیاز به افرادی داریم که اثرگذاری عمیق کنند و وقتی این مسئله تحقق یافت در نتیجه مسیر تولید آثار نمایشی عمیق تر می شود.

ارجمند درباره بازیگران در سینما اظهار کرد: بازیگر کسی است که برای ایفای نقش پول دریافت کند، متاسفانه پول دادن و دریافت نقش باعث شده که قیمت بسیاری از بازیگران کم شود و بسیاری نیز از این عرصه کنار روند.

بازیگر "معمای شاه" درباره اصلاح وضعیت موجود تولیدات آثار نمایشی توضیح داد: برای اصلاح نیاز به سرمایه گذاری دولتی است و حتی تلویزیون در صورت دارا بودن بودجه باید وارد عرصه سینما شود. آدمهای دلسوز و سرمایه گذارانی که به هنر دلسوزانه نگاه می کنند باید وارد این عرصه شوند.

وی خاطرنشان کرد: آن چه اهمیت دارد این است که قبل از چهره شدن، یک اثر مطرح شود، اگر چند پوستر، عکس و تبلیغ کسی را مطرح کند نتیجه ای نیز برای بازیگر ندارد بلکه بازیگری حرفه ای است که محبوبیت و ماندگاری را به همراه دارد و باید تمرین و تکرار داشت.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: سینما بازیگری صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۳۳۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هر بازی یک کار ویژه: واسعیِ آماده(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، سعید واسعی یک بازی پس از نمایش درخشانی که در دیدار لیگ برتری مقابل فولاد خوزستان داشت و موفق شد گل سه امتیازی بزند، دیروز هم در جام حذفی عملکرد موثری در بازی با پیکان ارائه داد و توانست پاس گل جلال‌الدین علی‌محمدی را بدهد و در پنالتی‌ها هم یک ضربه عالی بزند.

این بازیکن که هفته قبل با انرژی مضاعف در دیدار مقابل فولاد خوزستان و تیم سابقش پا به زمین گذاشت، توانست مرد اول زمین در این مسابقه حساس لقب بگیرد و ستاره مس رفسنجان باشد و گل ارزشمندی بزند که این روند دیروز هم برابر پیکان ادامه یافت.

سعید واسعی که دوران متفاوتی از فولاد را زیر نظر محرم نویدکیا سپری می‌کند و در 6 دیدار قبلی دو گل زده و روی دو گل موثر بود، دیروز هم در مسابقه مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی برابر پیکان توانست پاس گل بدهد و پنالتی خود را هم با شوت محکم و دیدنی تبدیل به گل کند.

این بازیکن چپ پا امیدوار است روند خوبی که همراه با مس رفسنجان دنبال کرده را تا پایان فصل داشته باشد و دوباره در فوتبال ایران خودنمایی کند.

دیگر خبرها

  • هر بازی یک کار ویژه: واسعیِ آماده(عکس)
  • آثار مثبت احیای واحد های تعطیل بیش از سرمایه‌گذاری‌ های جدید است
  • پاداش رفتار خوب: ستاره ناکام رئال در ترکیب اصلی
  • می‌خواست لیورپول را بازی بدهد، بدجور بازی خورد!‏
  • راهیابی دو اثر نمایشی به جشنواره ملی تئاتر مردمی بچه‌های مسجد
  • فراموشی و آلزایمر روی صحنه تئاتر
  • صحرا فتحی «هواخوری» را به صحنه می‌آورد
  • «هواخوری» صحرا فتحی به صحنه می‌آید
  • خسرو حیدری ۱۱ بازیکن برتر تاریخ ایران را انتخاب کرد | از فامیل بازی تا حضور عجیب برخی از هم تیمی ها
  • راهیابی ۲ اثر نمایشی از قم به همایش سراسری بچه‌های مسجد