Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: علاوه بر نسبت بیشتر نمایشگر به بدنه، پرچمدارهای سال 2019 سامسونگ به اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر نیز مجهز خواهند بود. اما بنابر گزارشی تازه، این کمپانی مشغول آزمایش گام بعدی در زمینه طراحی موبایل های هوشمند است.

با موبایل های فعلی، نیاز به دوربین سلفی و دیگر سنسورها بدان معناست که دستگاه یا به حاشیه نمایشگر و یا به ماژولی بیرون جهنده مجهز می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما سامسونگ چندان از این راهکارها استقبال نمی کند و برای مدت ها در برابر تعبیه بریدگی نمایشگر روی موبایل هایش خویشتن داری کرده است. به همین خاطر، حالا سامسونگ مشغول آزمایش موبایل هایی پروتوتایپ با دوربین های سلفی پشت نمایشگر است.

این تکنولوژی هم اکنون در مراحل ابتدایی توسعه به سر می برد و بنابراین به این زودی ها راهش را به محصولات تجاری باز نمی کند. اما اگر تست های کمپانی کره ای طبق برنامه پیش بروند، امکان دارد شاهد تعبیه آن در اسمارت فون های سال 2020 باشیم؛ این یعنی گلکسی اس 11 محتمل ترین کاندیدا برای بهره گیری به این فناوری است. البته نباید به همین زودی هیجان زده شد و در اکثر اوقات، مشکلات مربوط به کیفیت، تعبیه چنین تکنولوژی هایی را به تعویق می اندازند.

در حال که سامسونگ و دیگر تولیدکنندگان اسمارت فون برای حذف کامل حاشیه برنامه ریزی کرده اند، سنسورهایی که پشت نمایشگر جای می گیرند ضروری تر از هر زمان دیگر جلوه می کنند. اما هم اکنون تمرکز اکثر کمپانی ها بر کاهش حاشیه ها و بریدگی نمایشگر معطوف شده.

خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

قتل وحشتناک رویا 3 ساله در مهد کودک/ قاتل به اعدام محکوم شد+عکس حال مارادونا خوب نیست ؛ او نمی تواند راه برود!+ عکس این موشک کاغذی ۲ میلیون دلار ارزش دارد!+ فیلم فیلم دیدنی از بزی هم قد الاغ و هم قیمت یک اسب اصیل / سلطان مار ایران چه گفت؟ درخواست بی شرمانه عربستان برای بازپس گیری جزایر سه گانه ایران ! مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا شیما ملکه زیبایی 2015 عراق تهدید به مرگ شد ! + عکس تجاوز سعید 33 ساله به دختر تهرانی داخل 206 مشکی + عکس و جزئیات شوم ترین اتفاق بین تازه عروس و داماد! حمله وحشیانه به روحانی حوزه علمیه در قم بعد از طلاق در خانه مجردی زنی بی بند و بار شدم! هدیه تولد لاکچری برای مرد اماراتی/ این پدر به هوا رفت و دیگر بازنگشت !+ فیلم لخت مادرزاد روی تخت دراز کشیده بود و مرا به زور کنار او خواباندند و ... + عکس در ماجرای جمال خاشقچی مراقب ایران باشید !

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه دوربین سامسونگ موبایل نمایشگر سلفی عکس قتل مرد ایران زن دختر اعدام خانواده دختران عربستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۳۴۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | سلفی هنگام سقوط وحشتناک با پاراموتور!

261 215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901117

دیگر خبرها

  • گوشی گلکسی A12 ناچو سامسونگ + قیمت موبایل Samsung Galaxy A12 Nacho
  • گوشی شیائومی 14 SE ماه آینده عرضه می‌شود
  • (ویدئو) سلفی و سقوط وحشتناک با پاراموتور!
  • قیمت گوشی s۲۳ ultra + مشخصات و مقایسه با آیفون ۱۵ پرومکس امروز ( ۱۱ اردیبهشت)
  • گوشی Vivo Y36s در کنسول گوگل پلی مشاهده شد
  • ببینید | سلفی هنگام سقوط وحشتناک با پاراموتور!
  • اچ‌تی‌سی با موبایلی میان‌رده برمی‌گردد
  • آیپد پرو جدید ۲۰۲۴ اپل را ببینید
  • قیمت گوشی سامسونگ s۲۴ ultra (۱۰ اردیبهشت) + مشخصات، دوربین گوشی Samsung Galaxy S۲۴ Ultra
  • قیمت گوشی s۲۳ ultra + مشخصات و مقایسه با آیفون ۱۵ پرومکس امروز ( ۱۰ اردیبهشت)