Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-05@14:20:28 GMT

محدودیت‌های ترافیکی خوزستان در ایام اربعین حسینی

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۳۵۱۵۲

محدودیت‌های ترافیکی خوزستان در ایام اربعین حسینی

رئیس پلیس راه خوزستان از اعلام محدودیت‌های ترافیکی به مناسبت اربعین حسینی در راستای برقراری نظم و امنیت و جلوگیری از به وجود آمدن هرگونه مشکلات ترافیکی و راهبندان خبرداد. ۲۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۲ استانها خوزستان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، سرهنگ رضا دولتشاهی با اشاره به اعلام محدودیت‌های ترافیکی اربعین در خوزستان گفت: در راستای برقراری نظم و امنیت و جلوگیری از به وجود آمدن هرگونه مشکلات ترافیکی و راهبندان در جهت تسهیل در تردد زائران اربعین حسینی محدودیت‌های ترافیکی به شرح ذیل اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محدودیت‌های استان‌های خوزستان و چهار محال و بختیاری

الف- تردد کلیه کامیون‌ها و تریلرها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 7 صبح روز پنجشنبه 3 آبان ماه الی ساعت 7 صبح روز شنبه 12 آبان ماه در محورهای «اهواز- سوسنگرد- بستان – چذابه، اهواز – خرمشهر – شلمچه و بالعکس ممنوع است». (برای شلمچه مسیر جایگزین وجود ندارد ولی خودروهایی که قصد رفتن به خرمشهر را دارند می توانند از مسیر اهواز – آبادان – خرمشهر و بالعکس تردد کنند.)

ب- تردد کلیه اتوبوس ها از ساعت هفت صبح روز پنجشنبه مورخ 3 آبان ماه الی ساعت هفت صبح روز شنبه مورخ 12 آبان در محور هفتگل، باغملک – ایذه – دهدز- شهر کرد و بالعکس ممنوع بوده و مسیر اهواز – اندیمشک – خرم آباد – الیگودرز – اصفهان – شهرکرد و بالعکس بعنوان مسیر جایگزین تعیین شده است.

2- محدودیت‌های خودروهای ترانزیت

تردد کلیه خودروهای ترانزیت و کامیون‌های حامل بارهای صادراتی و وارداتی از ساعت 7 صبح روز شنبه 28 مهرماه الی ساعت 7 صبح روز یکشنبه 13 آبان ماه در محورهای منتهی به مرزهای درگیر طرح اربعین برابر مصوبه شصت و چهارمین جلسه کمیته هماهنگی اجرای طرح‌های ویژه ترافیکی ممنوع است.

3- محدودیتهای تاکسی‌های شهری

تردد کلیه تاکسی‌های درون شهری اعم از ون و سواری در مدت اجرای طرح اربعین 97 از ساعت 7 روز شنبه مورخ 28 مهرماه تا ساعت 7 صبح روز سه شنبه مورخ 15 آبان در محورهای خارج از شهر ممنوع است.

انتهای پیام/ن

R41468/P1361/S6,57/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۳۵۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعمال محدودیت ترافیکی در جاده های گیلان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان؛ سرهنگ جاور صفاری گفت: این محدودیت ترافیکی با هدف افزایش ظرفیت تردد در محور‌های مواصلاتی گیلان، تسهیل در عبور و مرور و سفری ایمن برای مسافران، در محور قدیم رشت – قزوین و آستارا – اردبیل در مسیر رفت و برگشت اجرا می‌شود.

وی افزود: تردد تریلر‌ها و کامیون‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی تا ساعت  ۲۴ امروز در محور قدیم رشت – قزوین و محور اردبیل – آستارا در مسیر رفت و برگشت ممنوع است.

دیگر خبرها

  • محدودیت ترافیکی کندوان لغو شد
  • محدودیت ترافیکی کندوان لغو شد/ ترافیک نیمه سنگین
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده های گیلان
  • ادامه محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • آخرین اخبار از وضعیت ترافیکی راه‌هایی کشور امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت/ کدام محورها مسدود است؟
  • محدودیت‌های ترافیکی تشییع شهدا در روز شهادت امام جعفر صادق(ع) اعلام شد
  • تداوم محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • استمرار محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • پیشنهاد استاندار خوز‌ستان برای صدور گذرنامه اتباع ‌در اربعین
  • ۴۰هکتاربه پارکینگ شلمچه افزوده شد/پیشرفت۸۰درصدی مخزن آب شرب چذابه