Web Analytics Made Easy - Statcounter

‌مدیر پایانه مرزی آستارا گفت: طی 6 روز گذشته، بیش از 4 هزار نفر زائر خارجی اربعین از مرز زمینی وارد کشور شده است.

‌جلال دیانسایی در گفت‌وگو با ایسنا‌، اظهار کرد: از روز شنبه (21 مهر ماه) تاکنون، بیش از 4 هزار نفر زائران خارجی اربعین اباعبدالله الحسین (ع) از مرز زمینی آستارا در غرب استان گیلان وارد کشور شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه زائران ورودی از کشورهای جمهوری آذربایجان، گرجستان و داغستان روسیه هستند، ادامه داد: با نزدیک شدن به روز اربعین، ورود روزانه زائران افزایش یافته است و پایانه مرزی آستارا نیز به شکل شبانه‌روزی خدمات ارائه می کند.

دیانسائی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به اینکه زائران خارجی پس از استراحتی کوتاه از موکب امام حسین‌(ع) مستقر در پایانه مرزی آستارا به سمت مرقد مطهر امامزادگان ابراهیم (ع) و قاسم (ع) آستارا حرکت می‌کنند، افزود: مسیر تعیین شده خروجی به کشور عراق برای زائران خارجی متردد از مرز آستارا، مرز شلمچه است.

وی با اشاره به اینکه تاکنون 96 دستگاه خودروی برای جابجایی زائران خارجی از مرز آستارا وارد کشور شده است، تصریح کرد: این دستگاه ها شامل ۶۵ اتوبوس، ۴ مینی بوس و ۲۶ سواری هستند.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام اربعین 97

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۳۵۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید سفیر ایران در عراق از پایانه مرزی مهران

محمد کاظم آل صادق سفیر ایران در عراق و وزیر داخلی عراق از پایانه مرزی مهران ظهر امروز دوشنبه از پایانه مرزی مهران بازدید کردند.

این بازدید به منظور بررسی آخرین تمهیدات لازم برای اربعین ۱۴۰۳ است.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • افزایش بیش از ۱۲ درصدی تردد مسافر از پایانه های مرزی آذربایجان غربی در فروردین ماه 
  • کشف محموله قاچاق پارچه در شهرستان آستارا
  • افزایش بیش از ۱۲ درصدی تردد مسافر از پایانه‌های مرزی آذربایجان‌غربی
  • کشف بیش از یک میلیارد ریال پارچه قاچاق در مرز آستارا
  • میراحمدی: تصمیمات در خصوص سفر اربعین اتباع خارجی با ستاد مرکزی است
  • توافق با عراق برروی بیش از ۵۰ محور درخصوص ایام اربعین
  • بازدید سفیر ایران در عراق از پایانه مرزی مهران
  • سفیر ایران در عراق از پایانه مرزی مهران بازدید کرد
  • تردد ۶ هزار کامیون خارجی از  مرز نوردوز
  • بیش از ۷۳۶ هزار مسافر از پایانه مرزی سرو تردد کرده اند