Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه رفسنجان با سفارش نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، اظهار داشت: مشکلات را همه ما در جامعه لمس می‌کنیم به ویژه در خصوص کسانی که درآمدی هم ندارند یا کارگرانی که حقوق‌شان پرداخت نمی‌شود. باید این وضعیت را درک کنیم لذا مسئولان برای رفع گرفتاری‌ها در جامعه برای خدمت صادقانه و خدمت شبانه‌روزی بکوشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اگر کسی نتواند زندگی خود را اداره کند فقیر می‌شود، امسال مشکلات خسارت به محصول پسته را هم داشتیم و برای کسانی که کارشان به وجود پسته‌ها گره خورده بود این مشکلات دوچندان شده است.

وی با بیان اینکه سرعت‌عمل برای رفع مشکلات در کشور نیاز است، ادامه داد: اگرچه مسئولان یک سری کارها را شروع کردند اما سرعت لازم دارد، هفت ماه از سال گذشته همه مشکلات سر جای خود وجود دارد.

امام جمعه رفسنجان با بیان اینکه همه مشکلات را نمی‌شود گردن آمریکا انداخت، یادآور شد: اگرچه آمریکا خیلی مقصر است اما این مشکلاتی که برای مردم به وجود آمده از قبیل احتکار، گرانفروشی و... داخلی است و ربطی به تحریم ندارد، ۸۰ درصد مشکلات بر عهده مسئولان است و در این گرفتاری‌ها دولت مقصر است.

انتقاد از نبود مسئول در اداره تعزیرات حکومتی رفسنجان

رمضانی‌پور ادامه داد: در همین رفسنجان مغازه‌هایی که گرانفروشی می‌کنند مسئول برخورد با آن‌ها کیست؟ از همین تریبون مسئولان خاطی را معرفی کنید.

امام جمعه رفسنجان با اشاره به اینکه اداره تعزیرات رفسنجان نزدیک به دو ماه است که بدون مسئولیت اداره می‌شود، تصریح کرد: آقایان در کرمان چه می‌کنند چه وظیفه‌ای انجام می دهید در این زمانی که حساس است گرفتاری‌هایی به وجود می‌آمده است که باید به آنها توجه شود.

رمضانی پور بیان داشت: کار جهادی و شبانه‌روزی از سوی رهبر معظم انقلاب توصیه شده اما برخی مسئولان کار طرف صبح را هم انجام نمی‌دهند چه رسد به شبانه‌روزی.

امام جمعه رفسنجان در ادامه با اشاره به حماسه اربعین، گفت: این حماسه با ابعاد گسترده‌ای که دارد تأثیر عمیقی بر همه جهانیان خواهد داشت.

رمضانی پور با بیان اینکه اربعین بزرگترین محمل معرفی شیعه و تشیع و نهضت سرخ حسینی به جهانیان است، تأکید کرد: این فرصت بزرگ موهبتی الهی است که خداوند اراده کرده تا نشان دهد که کشتی نجات امت امام حسین (ع) است حضور ده‌ها میلیونی مسلمانان با تنوع مذهبی و نژادی نماد قدرت نرم شیعه و وحدت مسلمانان در شرایط حساس کنونی است که حتی از غیرمسلمانان هم در این همایش بزرگ حضور پیدا می‌کنند.

وی عنوان کرد: با عنایت به پیروزی وصف‌ناپذیر ملت عراق در تشکیل دولت و مجلس انقلابی و مقاومتی، مدیریت این همایش بزرگ برای مسئولان عراقی حائز اهمیت است.

امام جمعه رفسنجان ابراز داشت: مراسم بزرگ پیاده روی اربعین ایجاد همدلی ورفع سوء تفاهم‌هایی که بین دو ملت بزرگ ایران و عراق به وجود آمده بود و شایعه‌سازانی که خناس‌وار وارد شده بودند تا بین این دولت تفرقه اندازد زا خنثی می‌کند.

امام جمعه رفسنجان در ادامه اظهار کرد: سرمایه‌گذاری در بیرون از مرزها سودی ندارد و حداقل نصف سرمایه بر باد می‌رود، گفت: افراد متمول ثروت خود را در شهرهای خودشان در بانک‌ها بگذارند تا اعتباربخشی شود.

رمضانی پور به موضوع قتل روزنامه نگار منتقد سعودی پرداخت و افزود: قتل یکی از روزنامه‌نگاران منتقد عربستان مظلومانه است و رسوایی برای سعودی‌ها به بار آورد که ۱۵ نفر را به یک کشور بفرستند و پیکرش را قطعه‌قطعه کنند. البته جای تعجب از آمریکا نیست که امر را دایر بداند و اینگونه از حقوق بشر دفاع کند یا برای به دست آوردن پول، که طبیعی است برای ترامپ پول اهمیتش بیشتر است، به عربستان اسلحه می فروشد که یمنی‌ها را بکشند و در عراق و سوریه تروریست پرورش دهند.

رمضانی‌پور اذعان داشت: اینکه ترامپ گفته ما اگر حمایتمان را از عربستان برداریم دو هفته هم دوام نمی‌آورند دو هفته را هم زیاد گفته بلکه یک هفته هم سعودی‌ها دوام نخواهند آورد.

کد خبر 4434812

منبع: مهر

کلیدواژه: رفسنجان نماز جمعه کرمان اربعین ۹۷ اربعین 97 اربعین حسینی گرگان کرمانشاه بوشهر مشهد یاسوج خبرگزاری مهر شهرکرد خرم آباد شیراز مرز مهران خطبه های نماز جمعه مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۳۵۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران نساجی بروجرد در انتظار حل مشکلات کارخانه

به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، شهروند خبرنگاری در پیامی از بیکار شدن کارگران نساجی بروجرد خبر داده و خواستار رسیدگی مسئولان شده است.  

چند سالی است که نساجی بروجرد در مشکلاتی گرفتار شده است، کارخانه‌ای که بیش از ۳۰ سال با نشان تجاری معروفش توانسته نه تنها تولیدات خود را در داخل بلکه به خارج از کشور هم عرضه نماید.

در دی‌ماه سال گذشته، تعدیل ۵۰۰ نفر از کارگران نساجی بروجرد خبر ساز شد.

مسئولان نساجی بروجرد  اعلام کردند که ۵۰۰ کارگر اخراج نشده بلکه قراردادشان تمام شده است و دیگر نیازی به حضور آن‌ها در کارخانه نیست.

گفته می‌شود بعد از گذشت بیش از یک ماه از سال جدید و  پایان یافتن تعطیلات هنوز این کارخانه فعالیت خود را آغاز نکرده است.

این در حالیست که هرساله ۱۵ فروردین این کارخانه خط‌های تولید را راه‌اندازی می‌کرد و کارگران مشغول به کار می‌شوند.

معاون برنامه ریزی فرمانداری ویژه شهرستان بروجرد گفته: مدیریت نساجی بروجرد اعلام کرده که با کمبود نقدینگی روبروست.

به گفته مهدی سراب‌نشین، نساجی بروجرد هم اکنون یک‌هزار و ۵۰۰ کارگر دارد که سه ماه حقوق معوقه دارند و بیمه آنان حدود سه ماه است که پرداخت نشده است.

متن پیام شهروندخبرنگار ما:
نساجی بروجرد، یکی از بزرگ‌ترین نساجی‌های پارچه ایران است که چندین وقت است کارگران آن با مشکل اخراج و حقوق نگرفتن مواجه هستند. خواهشمندیم رسانه ملی این موضوع را پیگیری کند.

دیگر خبرها

  • رسوایی کایل واکر را به عربستان می‌کشاند! محرز همبازی سابق را به لیگ ثروتمندان دعوت کرد
  • بعد از رسوایی بزرگ: فرار ستاره سیتی به عربستان!
  • فروش نسخه‌های جدید اف-۱۵ آمریکایی به عربستان؟!
  • دیدار امیرعبداللهیان با وزرای خارجه مصر و عربستان
  • وزرای خارجه ایران و عربستان دیدار کردند
  • عربستانی‌ها آماده می‌شوند: آتش‌بازی در تابستان
  • یک شهر به دنبال بقای داماش گیلان
  • یک روزنامه‌نگار بر اثر انفجار بمب در پاکستان کشته شد
  • بلومبرگ: عربستان فعالان منتقد اسرائیل را دستگیر می‌کند
  • کارگران نساجی بروجرد در انتظار حل مشکلات کارخانه