Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از تلویزیون الجزيره، یک منبع امنیتی ترکیه گفت: صلاح الطبیقی، پزشک متخصص کالبدشکافی عربستانی، تکه تکه کردن جسد جمال خاشقجی روزنامه نگار معروف عربستانی در داخل کنسولگری این کشور در استانبول ترکیه را بلافاصله پس از قتل او آغاز کرده است. کار این پزشک عربستانی، 15 دقیقه طول کشیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این منبع امنیتی افزود: اتاقی که در آن خاشقجی کشته شد، از قبل آماده شده بود و تجهیزات لازم برای قتل و تکه تکه کردن جسد خاشقجی در آن گذاشته شده بود. تیم امنیتی ترکیه ای که کنسولگری عربستان را بازرسی کرد، نوار صوتی ضبط شده از ماجرا را گوش کرده بود و در داخل ساختمان کنسولگری صحنه جرم را شبیه سازی کرد.

این مقام ترک تاکید کرد: دستیاران صلاح الطبیقی پزشک متخصص کالبدشکافی، بلافاصله پس از اینکه او، جسد خاشقجی را تکه تکه می کرد، اجزای بدن او را بسته بندی می کردند. سرعت الطبیقی در تکه تکه کردن جسد خاشقجی سریعتر از کار دستیارانش در بسته بندی کردن اجزای جسد او بود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ترکیه عربستان جمال خاشقجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۳۵۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی ۶۳ پناهجوی افغان از بازداشت پلیس در پاکستان

کنسولگری افغانستان در شهر کراچی پاکستان اعلام کرد ۶۳ پناهجوی افغان از بازداشت پلیس آزاد شده‌اند. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، «عبدالجبار تخاری» سرکنسول حکومت افغانستان در کراچی اظهار داشت 63 پناهجویی که در مسیر بازگشت به افغانستان بازداشت شده بودند پس از تلاش‌ها، آزاد شدند.

وی افزود این پناهجویان بدون دلیل موجهی در منطقه «گوتکی» در ایالت «سند» پاکستان بازداشت شده بودند.

تخاری تاکید کرد پناهجویان بازداشت شده با وساطت کنسولگری افغانستان آزاد و به کشورشان بازگشتند.

کمیساریای عالی سازمان ملل در امور پناهندگان نیز پیش از این در گزارشی اعلام کرده بود بازداشت پناهجویان افغان توسط نهادهای امنیتی پاکستان به شدت افزایش یافته است.

بر اساس آمار کنسولگری افغانستان در کراچی از نیمه فروردین ماه سال جاری تاکنون بیش از 4 هزار پناهجوی افغان شامل زنان و کودکان از زندان‌های پاکستان آزاد شدند و به افغانستان بازگشتند.

محرومیت 80 درصدی کودکان پناهجوی افغان از تحصیل در پاکستانآزادی 89 پناهجوی افغان از زندان‌های پاکستانبرنامه جهانی غذا: هزاران خانواده پناهجوی افغان دست خالی از پاکستان اخراج شده‌اند

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سفر مقام معظم رهبری موجب عبور کردستان از حوزه امنیتی به حوزه فرهنگی شد/ علمای مناطق شرقی با روشنگری بسترساز امنیت پایدار شوند
  • طوفان ‎الاقصی و جنگ غزه محبوبیت حماس را در لبنان افزایش داده است
  • ستاره رئال امضای هم‌تیمی‌هایش را جعل می‌کند!
  • رایزنی دو مقام نظامی ایران و چین درباره حمله به اسرائیل، مسائل امنیتی منطقه و ...
  • محکومیت حمله به کنسولگری ایران در دمشق در اجلاس وزرای دفاع عضو شانگهای
  • ببینید | واکنش جالب روزنامه‌نگار ایتالیایی به انتقال مهدی طارمی به اینتر
  • آزادی ۶۳ پناهجوی افغان از بازداشت پلیس در پاکستان
  • پشت پرده سفر محرمانه ۲ مقام نظامی و امنیتی اسرائیلی به قاهره
  • داستان یک راننده نگون‌بخت؛ مستعدِ بدشانس یا سلطان فاجعه‌؟
  • دوازدهمین اجلاس بین‌المللی مقام‌های عالی امنیتی در سن‌پترزبورگ آغاز به کار کرد