Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز، 

محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور؛ با اشاره به درخواست جدید اتحادیه اروپا برای بازگشایی دفتر در تهران اظهار کرد: کشور‌های عضو اتحادیه اروپا که در تهران سفارت دارند کار‌های دو جانبه خود را انجام می‌دهند؛ در حالی که وقتی اتحادیه اروپا اقدام به راه‌اندازی دفتری در یک کشور می‌کند تمامی موضوعاتی که در ارتباط با مسئله اتحادیه اروپاست؛ در آن دفتر انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

واعظی با بیان اینکه همکاری ما با اتحادیه اروپا در حال گسترش بوده و ابعاد مختلفی پیدا کرده است، افزود: مخصوصا در این شرایط کنونی قول و قرار‌هایی در مسئله برجام با اتحادیه اروپا گذاشته ایم؛ به نظر می‌رسد که اگر روال کار عادی طی شود و مراجع ذیربط هم اقدامات خود را انجام دهند، افتتاح دفتر نمایندگی اتحادیه اروپا می‌تواند برای همکاری اقتصادی ما با این اتحادیه مفید باشد.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: اتحادیه اروپا اتحادیه اروپا رئیس جمهور دفتر تهران پارس بازگشایی پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۳۶۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست دادگاه لاهه برای پایان تهدید و ارعاب در خصوص جنگ غزه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، دفتر دادستانی دیوان بین المللی کیفری با اشاره به اینکه از نگرانی‌های رسمی و غیررسمی مرتبط با تحقیقات این نهاد در ارتباط با جنگ غزه آگاه است، بر ادامه این تحقیقات تأکید کرد.

این دفتر با صدور بیانیه ای، توقف همه تلاش‌ها را برای مانع‌تراشی، ارعاب یا تأثیر بر مقامات دادگاه خوستار شد و خاطرنشان کرد که استقلال و بی‌طرفی دادگاه زمانی که تهدید به انتقام از این دادگاه یا مقامات آن وجود داشته باشد، تضعیف می شود.

دفتر دادستانی دادگاه لاهه همچنین تأکید کرد که تهدید دادگاه حتی بدون اقدام ممکن است بر اساس اساسنامه رم، جُرم ضد اجرای عدالت باشد.

این خبر در حالی است که منابع آگاه اعلام کردند که دادستان دیوان کیفری بین المللی با کارکنان بیمارستان های «الشفا» در شمال و «ناصر» در جنوب نوار غزه دیدار و گفت وگو کرد و اظهارات آن ها را درباره جنایت های نظامیان رژیم صهیونیستی و قتل عام بیماران و پناهندگان به این بیمارستان ها، به ثبت رساند.

به گفته این منابع که خواستند نامشان فاش نشود، حوادثی که در این بیمارستان ها اتفاق افتاده، به دیگر تحقیقاتی ضمیمه می شود که دیوان بین المللی کیفری درباره جنایت های جنگی، ضد بشری، تجاوز و نسل کشی در نوار غزه انجام می دهد.

کد خبر 6095898

دیگر خبرها

  • نامه ۴۸ دفتر اتحادیه مستقل به دانشجویان آزادی‌خواه آمریکا
  • درخواست دادگاه لاهه برای پایان تهدید و ارعاب در خصوص جنگ غزه
  • چالش های اتحادیه اروپا در خاورمیانه چیست؟/ نگاه بروکسل به پرونده هسته ای ایران با اسرائیل متفاوت است/ اتحادیه اروپا می تواند با ایران در مقابله با تهدیدهای مشترک همکاری کند
  • کمک ۲۰ میلیون یورویی اتحادیه اروپا به افغانستان
  • دانشگاه تهران رتبه اول همکاری‌های بین‌المللی را دارد
  • راه اندازی سامانه سوت زنی برای مشاوران املاک
  • بورل در تماس تلفنی با امیرعبداللهیان: اتحادیه اروپا خواهان تنش با ایران نیست
  • امیرعبداللهیان به بورل: همکاری آژانس و ایران در مسیر خوب قرار دارد/ از سفر گروسی مدیر کل آژانس اتمی به ایران استقبال می‌کنیم
  • نقش‌آفرینی صنعت در دانشگاه با مسئله‌محوری/ اختصاص مکانی برای دفتر گسترش ارتباط «صنعت و دانشگاه»
  • نقش‌آفرینی صنعت در دانشگاه با مسئله‌محوری/ اختصاص مکانی برای دفتر گسترش ارتباط صنعت با دانشگاه