Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، بر اثر وقوع انفجار انتحاری در شهر «زارع» واقع در ولایت بلخ دست کم ۴ نفر کشته و زخمی شدند.

حضرت الله عزیزی از مسئولان شهر زارع ولایت بلخ در این خصوص گفت: حوالی ساعت ۱۱ صبح امروز جمعه هنگامی که کارمندان یک ستاد انتخاباتی در حال جمع آوری تجهیزات این ستاد بودند، انفجار مذکور به وقوع پیوسته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در این باره افزود: در این انفجار ۲ نفر کشته و ۲ فرد دیگر نیز زخمی شده اند.

این در حالیست که قرار است انتخابات پارلمانی افغانستان فردا شنبه ساعت ۰۸:۰۰ صبح به وقت محلی در ۵,۱۰۰ مرکز رأی گیری رسما آغاز شود.

کد خبر 4434855

منبع: مهر

کلیدواژه: افغانستان انتخابات پارلمانی افغانستان 2018 ولایت بلخ اربعین ۹۷ عربستان سعودی جمال خاشقجی ایالات متحده آمریکا ترکیه سوریه روسیه رژیم صهیونیستی عراق دونالد ترامپ ایران فلسطین افغانستان اتحادیه اروپا انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۳۶۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متعهد به برق رسانی یکسان در افغانستان هستیم

الحاج ملا محمد حنیف حمزه رئیس عمومی اجرائی برشنا با حافظ محمد امین عمری والی غزنی دیدار و روی پروژه های توسعوی برق رسانی در آن ولایت بحث و تبادل نظر نمودند.

دفتر مطبوعاتی برشنا بانشر این خبر نگاشته است:‌ در این دیدار والی غزنی در رابطه به مشکلات برق رسانی در آن ولایت صحبت نموده پیشنهاداتی را برای فراهم نمودن خدمات برق رسانی برای باشندگان آن ولایت به رئیس عمومی برشنا ارایه نمود.

الحاج ملا محمد حنیف حمزه ضمن استماع مشکلات و پیشنهادات برای خدمات برق رسانی از سوی والی این ولایت گفت که ما در تمامی ولایت‌ها متعهد به فراهم سازی برق منظم به مشترکین هستیم.

در این دیدار رئیس برشنا جهت حل مشکلات و بهبود روند خدمات رسانی برق هدایاتی را به بخش‌های مربوط ارایه کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • متعهد به برق رسانی یکسان در افغانستان هستیم
  • صدور حکم بمبگذار میدان تقسیم استانبول
  • وقوع انفجار گاز در نیشابور با یک کشته و یک مصدوم
  • مسدود شدن راه های مواصلاتی در ۴ ولایت افغانستان
  • ۲ کمین بزرگ حزب‌الله لبنان علیه نظامیان اسرائیلی
  • ادامه کمک های اتحادیه اروپا به افغانستان
  • بازدید هیات مالزی از کمک ها به زلزله زدگان هرات
  • وقوع انفجار در غرب کابل
  • توزیع بیش از ۲۶ هزار پاسپورت در پکتیا
  • (ویدئو) ۶ زخمی بر اثر انفجار مهیب ده‌ها بادکنک