Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمود رضا ناصح جمعه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در تماس با مرکز اورژانس 115 ایرانشهر مبنی بر شروع درد زایمان مادر باردار، اورژانس سریعا به محل اعزام و بلافاصله اقدامات اولیه جهت تولد نوزاد توسط تکنسین های اورژانس انجام شد و نوزاد در صحت و سلامت کامل به دنیا آمد.
وی تصریح کرد: حال عمومی نوزاد و مادر رضایت بخش است و برای ادامه درمان به بیمارستان ایران ایرانشهر منتقل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر مرکز فوریت های پزشکی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ایرانشهر گفت: این بیستمین زایمان موفق توسط اورژانس 115 حوزه تحت پوشش این دانشکده در سال 97 است.
ایرانشهر از توابع سیستان و بلوچستان در 340 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز این استان قرار دارد.
7314**3213
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی درمان سیستان و بلوچستان علوم پزشکی مرکز فوریت های پزشکی نوزاد راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۳۶۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت بیش از ۲ هزار مزاحمت تلفنی در اورژانس چهارمحال و بختیاری

رئیس مرکز اورژانس چهارمحال‌وبختیاری با بیان این که در ماه فروردین‌ ۱۷ هزار تماس تلفنی با مرکز ارتباطات ۱۱۵ اورژانس استان برقرار شد، گفت: در این مدت متاسفانه دو هزار مورد مزاحمت تلفنی با مرکز ارتباطات ۱۱۵ اورژانس استان چهارمحال و بختیاری(دیسپچ) به ثبت رسیده است.

محمود شمسی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در چهارمحال و بختیاری با بیان این‌که در ماه فروردین در مجموع ۱۷ هزار تماس با مرکز ارتباطات ۱۱۵ اورژانس چهارمحال و بختیاری برقرار شد، اظهار کرد: همچنین طی این مدت کارشناسان فوریت‌های پزشکی اورژانس یک هزار و ۴۱۸ نفر را از خدمات مشاوره تلفنی بهره‌مند کردند.

وی افزود: در این ایام سه هزار و ۲۹۳ مأموریت توسط اورژانس استان جهت امدادرسانی انجام شد.

رئیس مرکز اورژانس چهارمحال‌وبختیاری خاطرنشان کرد: در این مدت متأسفانه دو هزار مورد مزاحمت تلفنی با مرکز ارتباطات ۱۱۵ اورژانس استان چهارمحال و بختیاری (دیسپچ) به ثبت رسیده است.

کد خبر 747467

دیگر خبرها

  • ۹ مصدوم درپی تصادف ۲ پراید در جاده کلات مشهد
  • زایمان در منزل با کمک نیرو‌های عملیاتی اورژانس دامغان
  • اعزام هوایی نوزاد دلیجانی
  • زایمان موفق خانم دامغانی در خانه با کمک اورژانس
  • کمبود آمبولانس در خرمشهر بیداد می‌کند
  • اولین فرزندان مرکز ناباروری ساوه پا به عرصه هستی گذاشتند
  • تولد اولین نوزاد طرح نفس در کوهدشت
  • زایمان با تاریخ رُند، بازی با جان نوزاد؟! + فیلم
  • ثبت بیش از ۲ هزار مزاحمت تلفنی در اورژانس چهارمحال و بختیاری
  • ۶ کشته و مصدوم در حادثه رانندگی محور نی ریز