Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام والمسلمین "الله نور کریمی تبار"، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در خطبه های امروز نماز جمعه در مصلی شهر ایلام اظهار داشت: مسئولین بایستی موانع خدمت رسانی مردم را برطرف و همچون کشور عراق این حرکت را به مردم واگذار کنند.

وی گفت: صداوسیمای استان این راهپیمایی عظیم را لحظه ای منعکس کند و این مرز را که روزی تهدید بود و اکنون توفیق خدمت و فرصت را به خوبی به جهانیان نشان دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه ایلام افزود: مسئولین با تلاش خود به توسعه فرودگاه بین المللی و ایجاد خط راه آهن به کنگره عظیم اربعین و زیرساخت ها کمک کنند.

نماینده ولی فقیه در استان از مردم و نهاد ها خواست تا خرید خود را در این ایام از فروشگاه های استان تهیه کنند.

کریمی تبار تأکید کرد: در این ایام به هیچ وجه از این حرکت با ارزش نباید سواستفاده شود و نگذاریم برخی سودجویان نسبت به افزایش قیمت ها اقدام کنند.

وی بیان کرد: در سالهای اخیر موکب های مردمی و هیئت های مذهبی در میزبانی از زائران ابا عبدالله الحسین (ع) سنگ تمام گذاشتند.

امام جمعه ایلام با تقدیر از مردم استان در ایام اربعین گفت: مردم شهرستان مهران در استقبال و پذیرایی از زائران اربعین حسینی پای کاری هستند و از تمام تلاشی که برای پذیرایی از زائران بکار گرفته شده تقدیر و تشکر می کنم.

نماینده ولی فقیه در استان عنوان کرد: خوشبختانه امسال زیر ساخت های خوبی در استان برای استقبال و پذیرایی از زائران فراهم شده است.

 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۳۶۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارز مسافرتی زائران اربعین پیش بینی شده است

به گزارش خبرنگار مهر، سید مجید میراحمدی افزود: ستاد مرکزی اربعین و بانک مرکزی ارز مسافرتی برای زائران اربعین به صورت دینار مانند سال گذشته پیش بینی کرده است.

وی ادامه داد: نماینده بانک مرکزی نیز برای تأمین ارز موافقت خود را اعلام کرد و قطعاً میزان ارز زائرین اربعین حداقل برابر با میزان سال گذشته خواهد بود و اگر لازم باشد افزایش پیدا می‌کند.

احمدی گفت: موافقت اولیه برای تأمین ارز موکب‌ها با بانک مرکزی صورت گرفته و در آینده جزئیات آن مشخص می‌شود.

کد خبر 6098195

دیگر خبرها

  • ارز مسافرتی برای زائران اربعین پیش بینی شده است
  • برگزاری باشکوه کنگره اربعین سال ۱۴۰۳ اولویت ایران و عراق است
  • ارز مسافرتی زائران اربعین پیش بینی شده است
  • دیدار مسئولان و کارگزاران حج با رهبر انقلاب تا ساعتی دیگر
  • کنگره شهدای مرکزی به یک جریان عظیم فرهنگی در کشور تبدیل شده است
  • پلمب رستوران و تالار پذیرایی به علت تیراندازی عروسی در خرم‌آباد
  • پلمب رستوران و تالار پذیرایی در خرم‌آباد
  • نطنز آماده پذیرایی از گردشگران در ایام گل و گلاب شد
  • آغاز به کار چایخانه امام رضا بابلسری‌ها در حرم رضوی
  • صدا و سیما مؤثرترین نقش را در ایجاد تمدن اسلامی دارد