Web Analytics Made Easy - Statcounter

عسگر اولادی در یک برنامه تلویزیونی حر ف‌های شنیدنی درباره وضعیت امروز بر زبان آورد و توصیه های عجیب و غریبی برای دولت داشت. آفتاب‌‌نیوز : بخشی از مهمترین نکات مورد شااره عسگراولادی در برنامه تلویزیونی دستخط به این شرح بود .
عسگراولادی در برنامه دستخط
*آقای روحانی در تیم اقتصادی خود شخمی بزند. * سال دوم از دوره دوم ریاست جمهوری آقای روحانی شاهد بی‌نظمی‌های زیادی در اقتصاد هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 * نرخ ارز 4200 تومانی نابخردانه بود. 
* هیچ مصرف‌کننده‌ای ارز 4200 تومان مصرف نکرد. * تجار ارز 4200 نگرفتند بلکه شرکت‌های بزرگ دولتی گرفتند* شاید در مجموع 10 تاجر هم ارز 4200 نگرفتند. * آقای روحانی سخنران خوبی است و خوب حرف می‌زند اما در عمل تیم اقتصادی ایشان موفق نبوده است. * در حال حاضر ارز 5 نرخ دارد . *تحریمی که در 13 آبان پیش می‌آید ترسی ندارد،هیچ تحریمی بدتر از تحریم کنونی نیست. * محور اصلی تیم اقتصادی سه نفر هستند، از نظر مشاورین و معاونین آقای نهاوندیان و آقای واعظی هستند. از نظر تیم دولتی آقای نوبخت و بعدی آقای مونسان که با او مشورت دارند. * آقای نیلی می گوید من حرف میزنم اما برخی وقت‌ها گوش شنوا نیست. * قیمت ملک باید متعادل شود. * به دولت گفتیم گول فرانسوی و آلمانی‌ها را نخورید، اینها بی‌خاصیت هستند. این یکی را (چین) درازمدت بچسبید. * وضعیت الان بدتر از دوره احمدی نژاد است. * نبود سفیر در چین و هند یکی از ضعف های دولت آقای روحانی است. * ما خودمان بدتر از امریکا عمل کردیم. خروج امریکا از برجام به ما ضرر زد ما می‌توانستیم مهار کنیم. * ما آشغال‌های چینی را خریداری می کنیم نه اجناس باکیفیت را. * خوش‌قولی، کیفیت بهتر و رقابت سه اصل موفقیت است. *از شورای مرکزی حزب مؤتلفه استعفا دادم. *سه الی چهار مفسد فی الارض واقعی را اعدام کنیم، کسانی که واقعی این کار را کردند شلاق بزنیم شاید این فساد کم شود !* اگر رئیس جمهور به عنوان مشورت من را بخواهد 5 الی 6 مهره به او می گویم که بچیند و این داستان را تمام کند. * نزد آقای سیف بودم گفتم که دو ماه بانک مرکزی را به من بسپارید من حل می‌کنم.خبرانلاین  کد خبر: ۵۵۱۷۵۵ تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۳

منبع: آفتاب

کلیدواژه: عسگر اولادی وضعیت کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۳۷۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی به قم می‌رود

جلسه بررسی و جمع بندی طرح های پیشنهادی دومین سفر استانی رییس جمهور به استان قم پیش از ظهر امروز (دوشنبه) به ریاست معاون اول رییس جمهور برگزار شد.

در این جلسه که معاون اجرایی رییس جمهور، استاندار قم، وزرای راه و شهرسازی، جهاد کشاورزی، آموزش و پرورش، معاون عملیات فراجا و معاونین سایر دستگاه های مرتبط نیز حضور داشتند، توافقات و تعهدات دستگاه ها برای اجرای طرح های اولویت دار استان قم مورد بحث و تصمیم گیری قرار گرفت.
تخصیص اعتبار برای احداث، تکمیل و بهسازی راه ها و محورهای مواصلاتی و رفع نقاط حادثه خیز استان قم، تکمیل و اجرای طرح های ملی و استانی آموزشی قم، بیابان زدایی و توسعه روش های نوین آبیاری، تکمیل کتابخانه مرکزی و طرح های فرهنگی و هنری استان، تکمیل تجهیز مجتمع های توانبخشی و پزشکی ایثارگران و خانواده های شهدا و تکمیل طرح های نیمه تمام ورزشی از جمله مصوبات این جلسه بود.
گفتنی است دومین سفر استانی رییس جمهور به استان قم قرار است روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری برگزار شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ورود رییس جمهور به مراسم تجلیل از قهرمانان سال ۱۴۰۲
  • دومین سفر استانی رییس جمهور به استان قم انجام می شود
  • واکنش علی مطهری به ماجرای خانم دف‌زن در مراسم شهید مطهری/بدون مشورت با من این خانم را با یک آقا جایگزین کردند /خانم‌های معترض از او دلجویی کردند
  • بارزانی با رئیس جمهور دیدار کرد
  • رئیسی پنجشنبه به قم می‌رود
  • رئیسی به قم می‌رود
  • کنایه به اظهارات سخنگوی شورای نگهبان درباره ردصلاحیت حسن روحانی
  • دفتر حسن روحانی: موارد ردصلاحیت روحانی منتشر خواهد شد
  • چرا پاسخ سخن‌گوی شورای نگهبان درباره رد صلاحیت رییس جمهور پیشین قانع کننده نیست؟
  • رییس‌جمهور چین به فرانسه می‌رود