Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم استقلال می‌گوید بسیار تلاش می‌کند تا خودش را با شرایط تیم وفق دهد.

به گزارش ایسنا، استقلال در هفته نهم لیگ برتر توانست با نتیجه ۲ بر یک سایپا را از پیش رو بردارد. الحاجی گرو در این بازی دقایق کمی بازی کرد و نتوانست آن طور که باید و شاید در جریان بازی حضور داشته باشد.

او پس از این بازی اظهار کرد: من بازیکن جدید هستم و هر بازیکن جدید که به هر باشگاهی می‌رود نیاز به زمان دارد تا خودش را با شرایط وفق دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من به سختی در حال تلاش هستم تا خود را با شرایط استقلال وفق بدهم.

بازیکن استقلال افزود: من با باشگاه قرارداد دارم و باشگاه از من و من از باشگاه راضی هستم. من خیلی تلاش می‌کنم که به ترکیب اصلی استقلال برسم. این آسان نیست که به سرعت در یک تیم جا بیفتی اما من به شدت تلاش می‌کنم تا به شرایط ایده‌آل برسم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام الحاجی گرو تيم فوتبال استقلال تهران تيم فوتبال سايپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۳۷۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیسی‌ها در مسیر مهندس استقلال

به گزارش "ورزش سه"، شاید بتوان او را آماده‌ترین بازیکن این روزهای آبی پوشان برای حفظ جایگاه بالای جدول دانست که مقابل شمس‌آذر هم دوباره درخشید؛ بازیکنی که خیال جواد نکونام را در جناح چپ خط دفاعی استقلال راحت کرده و توانسته بازی به بازی عملکرد بهتری ارائه کند و در دفاع و حمله حضور پررنگی داشته باشد.

سید ابوالفضل جلالی با سماجت زیاد اجازه نفوذهای کمی از سمت خود را می‌دهد و کار را برای وینگرهای حریف سخت می‌کند و مهم‌تر از آن، ارسال‌های وحشتناک او تیمش را به گل می‌رساند که برابر شمس‌آذر هم این کار را انجام داد و دو پاس گل دیدنی برای مرادمند و مهرداد محمدی داشت تا در صدر جدول برترین پاسورها قرار بگیرد و تیمش هم سه امتیاز مهم کسب کند.

سید ابوالفضل جلالی غیر از عدم حضور در یک مسابقه این فصل، در 23 بازی دیگر لیگ برتر برای استقلال به میدان رفته که ثبت دو پاس گل برای او مقابل شمس‌آذر کاری کرد تا بتواند با آمار جالب توجه 9 پاس گل به صدر جدول برترین پاسورها قرار بگیرد و در کنار ریکاردو آلوز قرار بگیرد و مهندس تیمش در این فصل شود.

اما جلالی هفته آینده رقابت جذابی مقابل تراکتور و بازیکنانی که مقابل او قرار می‌گیرند خواهد داشت؛ مهره‌هایی مثل سیامک نعمتی، مهدی شیری و ... در تیم مقابل که در مسیر او در جناح چپ زمینِ استقلال هستند و نمی‌خواهند اجازه نفوذ به این بازیکن را بدهند.

دیگر خبرها

  • خط و نشان بازیکن سرشناس ملاثانی برای سپاهان
  • بسکتبال NBA | در لس آنجلس صدای جارو شنیده می شود
  • غافلگیری یک بازیکن جلوی چشم خانواده‌اش(عکس)
  • پرسپولیسی‌ها علیه مهندس استقلال
  • پرسپولیسی‌ها در مسیر مهندس استقلال
  • اتلتیک بیلبائو ایران در انتظار رویایی با سپاهان
  • بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • فاجعه در بازی پیشکسوتان استقلال - تهرانجوان ؛بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • تلاش ستاره سیتی برای حضور در بارسا: کاهش دستمزد!
  • خسرو حیدری ۱۱ بازیکن برتر تاریخ ایران را انتخاب کرد | از فامیل بازی تا حضور عجیب برخی از هم تیمی ها