Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، تیم های فوتبال سپیدرود رشت و ذوب آهن اصفهان در هفته نهم رقابت های لیگ برتر کشور در ورزشگاه سردارجنگل رشت به مصاف هم رفتند که در نهایت دو تیم به نتیجه مساوی بدون گل دست یافتند.
هر دو تیم سپیدرود و ذوب آهن که برای کسب پیروزی در این میدان ظاهر شدند، حدود یک ساعت قبل از آغاز بازی برای گرم کردن وارد زمین شدند که این امر حدود 40 دقیقه به طول انجامید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


با توجه به اینکه امروز هوای رشت آفتابی و بسیار مطبوع بود، نزدیک به پنج هزار تماشاگر خود را به ورزشگاه سردار جنگل رسانده بودند تا از نزدیک نظاره گر این دیدار باشند، البته به دلیل اینکه سرخپوشان رشتی نتایج خوبی را در لیگ کسب نکرده، از این بازی استقبال چندانی نشد.
هنگام ورود بازیکنان سپیدرود به داخل زمین ، تعدادی از این بازیکنان به خصوص حسین کعبی مورد تشویق هواداران قرار گرفتند و علی کریمی سرمربی این تیم نیز مورد تشویق ویژه قرار گرفت؛ قبل از آغاز بازی نیز کریمی به همراه سایر کادر فنی سپیدرود رشت به سمت کادر فنی ذوب آهن اصفهان رفتند و ضمن خوش آمد گویی با آنان روبوسی کردند که پس از آن ، محسن مسلمان و حمید ملکی بازیکنان ذوب آهن با دسته ‌گل به سمت علی کریمی رفتند و از او برای بازی مقابل سپیدرود اجازه گرفتند.
با مشخص شدن ترکیب تیم سپیدرود ، چند چهره سرشناس این تیم روی نیمکت قرار گرفتند که می توان به نیمکت نشینی حسین کعبی، علیرضا نورمحمدی، امین منوچهری و بابک حاتمی اشاره کرد؛ در طول مسابقه تماشاگران حسین کعبی که فرصت حضور در بازی را پیدا نکرد، مورد تشویق قرار می دادند و بابک حاتمی نیز که به تازگی به سپیدرود پیوسته ، برای نخستین بار در لیست این تیم برابر ذوب آهن قرار گرفت.
در جریان این بازی ، امین منوچهری در دقیقه 54 وارد زمین مسابقه شد و بابک حاتمی مدافع پیشین پرسپولیس و بازیکن جدید تیم سپیدرود نیز در دقایق تلف شده این دیدار به میدان رفت؛ محمدرضا حسینی بازیکن تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در دقیقه 74 تعویض شد که این بازیکن از تعویض خود بسیار ناراحت بود و البته عصبانیت خود را هنگام نشستن به روی نیمکت ذخیره ها نیز نشان داد.
در جریان این دیدار و هنگامی که تیم ذوب آهن حمله ای را روی دروازه تیم سپیدرود انجام داده بود، یکی از تماشاگران به راحتی وارد زمین بازی شد و به سمت دروازبان تیم سپیدرود رفت و کورش ملکی سنگربان سرخپوشان رشتی از این اقدام ، متعجب شده بود.
7285 / 2007
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی جنگل حسین کعبی ذوب آهن رقابت های لیگ برتر فوتبال راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۳۷۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان تمرین استقلال با هجوم هواداران به زمین + ویدیو

جلسه تمرینی امروز استقلال با هجوم هواداران به زمین به پایان رسید.

به گزارش ایسنا، جلسه تمرینی بازیکنان استقلال امروز (جمعه) با حضور هواداران به میزبانی کمپ مرحوم حجازی برگزار شد.

* هواداران آقا و خانم از ساعت ۱۲ وارد کمپ شدند و پیش از ورود بازیکنان به تشویق اعضای تیم پرداختند.

* امیرحسین صادقی، حمید بابازاده، رضا رجبی، بهتاش فریبا، کامیار کاردان و عباس سرخاب دو پیشکسوت آبی پوشان بودند که در جلسه تمرینی امروز حضور داشتند.

* بازیکنان و اعضای کادرفنی پیش از ورود به زمین و آغاز تمرین، با پیشکسوتان استقلال عکس یادگاری گرفتند.

* پس از نرم دوی، بازیکنان زیر نظر کادر فنی مشغول پاسکاری در گروه‌های کوچک شدند و دروازه‌بان‌ها هم زیر نظر بهزاد غلامپور تمرین کردند.

* حین تمرین برخی از کودک‌های استقلالی خواستار عکس گرفتن با سید حسین حسینی بودند که او درخواست‌ آنها را بی پاسخ نگذاشت.

* آرمین سهرابیان که شرایط ایده‌آلی برای شرکت در تمام آیتم‌های تمرینی نداشت دور زمین دوید و دقایقی بعد رافائل سیلوا هم به او پیوست.

* با گذشت نیمی از زمان تمرین، بارش باران آغاز شد و تمرین در هوای بارانی برگزار شد.

* در اواخر جلسه تمرینی که بازیکنان آماده ورود به رختکن می‌شدند هواداران از روی سکوها وارد زمین شدند تا با بازیکنان خورد علاقه خود عکس یادگاری بگیرند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • گل تماشایی ذخیره طلایی خیرونا برای قهرمانی رئال
  • ببینید/منزل استاد شهریار و یادآوری یک شب‌نشینی باشکوه
  • زن پرسپولیسی قبل از شیمی درمانی در ورزشگاه آزادی؛ به دخترم قول داده بودم!
  • حرف آخر استقلال: هفته پایانی باید با تماشاگر باشد
  • رافت: نیمکت پرسپولیس به خوبی مدیریت نمی‌شود
  • پایان تمرین استقلال با هجوم هواداران به زمین + ویدیو
  • وقتی آلفونسو دیویس پیش از ورود به زمین به اشتباه پیراهن الکساندر پاولوویچ را برتن می کند! / فیلم
  • عبداللهی: در همه جای دنیا این اتفاق بولد می‌شود
  • رفت و آمد نیمکت تراکتور برنامه‌ریزی شده بود
  • رکوردشکنی هواداران پرسپولیس با 60 هزار تماشاگر