Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری فرانسه، در آتش سوزی در اردوگاه آوارگان مسلمان روهینگیا در میانمار شش نفر کشته شدند.

بر این اساس، آتش سوزی در اردوگاه آوارگان روهینگیا در میانمار در نیمه شب جمعه، شش کشته برجای گذاشت. این یادآور سرنوشت حدود سی هزار تن از این اقلیت است که از سالها پیش در این اردوگاه ها به سر می برند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آتش نشانان اعلام کردند در آتش سوزی که از محل آشپزخانه اردوگاه آغاز شد شش نفر از جمله یک مرد و پنج زن کشته شدند. در اردوگاه اوهنداو چای که حدود چهار هزار نفر از مردم روهینگیا در آن به سر می برند بیش از هشتصد نفر بدون سرپناه هستند. این اردوگاه در بیست کیلومتری سیتوه، مرکز ایالت راخین در شمال غربی میانمار واقع شده است.

بیش از 700 هزار روهینگیایی در سال 2017 از خشونت های نظامیان میانمار که سازمان ملل متحد آن را نسل کشی نامیده است به بنگلادش گریختند و از آن زمان در اردوگاه های بزرگ این کشور به سر می برند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آسیا حوادث بین الملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۳۷۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت مخبر درپی درگذشت مادر شهید دستوری رزاز

به  گزارش تابناک، در پیام دکتر محمد مخبر آمده است:
انالله و انا الیه راجعون

خبر درگذشت بانو حاجیه خانم روبخیر قمشی مادر شهید گرانقدر غلامحسین دستوری رزاز و خواهر سردار جاویدالاثر عبدالحسین قمشی واصل و موجب تاثر و تالم گردید.

این مصیبت وارده را به خانواده محترم ایشان و همچنین جامعه ایثارگران انقلاب اسلامی خصوصا مردم مقاوم دزفول تسلیت عرض می کنم.
از درگاه خداوند متعال برای آن مادر فداکار و بانوی مومنه طلب آمرزش و رحمت و برای بازماندگان آرزوی صبر و اجر دارم. امید که در جوار حضرت حق و فرزند و برادر شهیدش آرام گیرد و با بانوی دو عالم فاطمه زهرا(س) محشور گردد.


      محمد مخبر

معاون اول رئیس‌جمهور

 

دیگر خبرها

  • آوارگان فلسطینی اینگونه از دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا تشکر کردند | ببینید
  • ببینید | قدردانی آوارگان فلسطینی از دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا
  • آتش‌سوزی گسترده یک کارگاه ۲۰۰۰ متری در جنوب تهران
  • روند کاهشی نرخ ارز درپی شکست بازار از مرکز مبادله
  • موج گرمای غیرعادی در غزه جان کودکان فلسطینی را می‌گیرد
  • ۱۰ کشته و مصدوم درپی سقوط مینی‌بوس به دره در باغملک
  • سکانس‌هایی از فیلم شماره ده
  • گرمای طاقت فرسا در نوار غزه
  • پیام تسلیت مخبر درپی درگذشت مادر شهید دستوری رزاز
  • سازمان همکاری اسلامی: وجود آنروا گواهی بر پایبندی بین‌المللی به حقوق آوارگان فلسطینی است