Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-05-07@22:06:07 GMT

نحوه پرداخت ارز مسافرتی برای اربعین 97

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۳۹۹۵۳

نحوه پرداخت ارز مسافرتی برای اربعین 97

دبیر ستاد مرکزی اربعین درباره تامین ارز مسافرتی اربعین توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش شریان نیوز،شهریار حیدری دبیر ستاد مرکزی اربعین کشور  با اشاره به تامین ارز مسافرتی اربعین، اظهار کرد:تامین این ارز از طریق بانک ملی در کشور عراق و در قالب ۵ شعبه و ۴۵ باجه در نقاط مختلف این کشور از جمله شهر‌های کربلا، نجف و کاظمین پرداخت می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر ستاد مرکزی اربعین کشور با بیان اینکه باجه‌هایی برای توزیع این ارز در نقاط ورودی مرز‌های عراق مستقر شده است،گفت: مبلغی هم بانک مرکزی با سازوکار مشخص در چارچوب  تعریف کرده است که در اختیار زائران قرار می‌گیرد که مبلغ و نحوه دریافت آن به زائرین توسط بانک مرکزی اعلام می‌شود.

حیدری در پاسخ به این پرسش که مبلغ در نظر گرفته شده برای ارز مسافرتی سفر اربعین چه میزان است، تاکید کرد:مبلغ آن برای سفر به کشور عراق مناسب است و محدودیت چندانی در این زمینه وجود ندارد و برای بیش از ۲ میلیون زائر پیش بینی شده تا این مبلغ بتواندجوابگوی تامین ضروریات سفر زائران باشد.

وی تصریح کرد: نقاط توزیع ارز مسافرتی در کربلا و نجف و کاظمین مشخص است، ضمن اینکه در نقاط مختلف از جمله؛ محل دفاتر حج وزیارت، دفاتر مربوط به عتبات عالیات و کنسولگری‌های کشورمان ما در این ستاد مسئولیت توزیع این ارز را بر عهده دارند و قرار است که چند نقاط نزدیک به مرز عراق هم ایجاد شود، اما به دلیل جغرافیایی پراکنده، محل دقیق استقرار آن ظرف ۲ روز آینده اطلاع رسانی می‌شود.

 

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۳۹۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ظرفیت‌های دولت در پشتیبانی از یادمان‌های دفاع مقدس فعال می‌شوند

به گزارش خبرگزاری مهر، جلسه‌ای با حضور سرهنگ پاسدار روح الله محمد حسین زاده دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور و هیأت امنای یادمان شهدای هویزه درباره مسائل یادمان و تسهیلگری در حل مشکلات یادمان هویزه برگزار شد.

در ابتدا مسؤولان و اعضای هیأت امنای یادمان شهدای هویزه گزارشی از فعالیت‌های خود در ایام اوج جنوب کشور ارائه کردند و مشکلات و انتظارات خود را جهت بهسازی و خدمت رسانی بهتر به زائرین شهدا را اعلام کردند.

سرهنگ حسین زاده ضمن گرامیداشت شهدای هویزه به ویژه شهید علم الهدی و قدردانی از زحمات خادمان و مسؤولان این یادمان گفت: پشتیبانی از یادمان‌ها و فعال سازی و پای کار آوردن ظرفیت هیأت امناهای یادمان‌ها در دستور کار ستاد مرکزی راهیان نور کشور است.

وی افزود: ستاد مرکزی به دنبال فعال‌سازی ظرفیت‌های دستگاه‌های اجرایی و دولت در راستای حل مشکلات و مسائل یادمان‌ها است.

در این جلسه حمید صادقی معاون مهندسی ستاد مرکزی راهیان نور کشور و سید ایمان یاراحمدی معاون دولت ستاد مرکزی راهیان نور کشور نیز حضور داشتند.

کد خبر 6097317 زینب رازدشت تازکند

دیگر خبرها

  • لزوم تدبیر عراق برای کاهش حوادث رانندگی در ایام اربعین‌حسینی
  • میراحمدی: تصمیمات در خصوص سفر اربعین اتباع خارجی با ستاد مرکزی است
  • تمهیدات لازم برای اربعین از سوی کشور عراق اندیشیده می شود
  • ارز مسافرتی برای زائران اربعین پیش بینی شده است
  • توافق با عراق برروی بیش از ۵۰ محور درخصوص ایام اربعین
  • ارز مسافرتی زائران اربعین پیش بینی شده است
  • تمهیدات لازم برای حل و فصل مشکلات مرزهای ایران و عراق در اربعین
  • فعالسازی ظرفیت‌های دولت در پشتیبانی از یادمان‌های دفاع مقدس
  • ستاد مرکزی راهیان نور از ظرفیت‌های دستگاه‌ها بهره‌مند می‌شود
  • ظرفیت‌های دولت در پشتیبانی از یادمان‌های دفاع مقدس فعال می‌شوند