Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر اجرایی یادواره شهدای بسیجی حفاظت نماز جمعه چابهار گفت: سومین یادواره شهدای حفاظت نماز جمعه چابهار امشب در مسجد امام حسین علیه السلام این شهرستان برگزار می شود.

مصطفی راشدی دبیر اجرایی یادواره شهدای بسیجی حفاظت نماز جمعه چابهار با بیان این مطلب به خبرنگار شبستان گفت: سومین یادواره شهدای حفاظت نماز جمعه چابهار به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان حامد بزی و مرتضی آسوده، امشب در مسجد امام حسین علیه السلام این شهرستان برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: در این یادواره بیش از 800 نفر شامل مسئولان استانی و شهری، اقشار مختلف مردم، خانواده های معظم شهدا و جانبازان حضور پیدا می کنند.

 

دبیر اجرایی یادواره شهدای بسیجی حفاظت نماز جمعه چابهار تصریح کرد: اجرای سرود ملی از سوی گروه مارش نیروی دریایی سپاه، اجرای گروه حاملین به قرآن از آموزش و پرورش، تجلیل از خانواده های شهیدان حامد بزی و مرتضی آسوده، سخنرانی امام جمعه چابهار، مداحی حجت الاسلام علی پور از علمای برجسته قم و راویت گری حجت الاسلام اسدی یکی از راویان برجسته کشوری دعوتی از قم و دکلمه گویی پسر شهید سجادی از شهدای مدافع حرم از جمله برنامه های جانبی این یادواره است.

 

28 مهر 91 بود که عملیات انتحاری تروریستی که قصد ورود به مسجد امام حسین علیه السلام را داشت از سوی دو بزرگ مرد ایرانی به نام های حامد بزی و مرتضی آسوده شکست خورد اما در تعقیب و گریز این تروریست این دو بسیجی به شهادت رسیدند.

پایان پیام/291

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی اربعین پیاده روی اربعین کانون های مساجد اردبیل سوگواره علمدار کربلا زائران اربعین حسینی آمریکا مقام معظم رهبری حفاظت نماز جمعه خانواده های معظم شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۴۰۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری یادواره شهدای روستای ثانی آباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، همزمان با سالروز شهادت امام صادق علیه السلام مراسم یادمان شهدای روستای ثانی آباد دهستان میانکوه شهرستان مهریز برگزار شد.


در این مراسم حجت الاسلام کریمی از راویان دفاع مقدس با اشاره به سالروز شهادت امام صادق علیه السلام به ذکر فضائل و مناقب اهل بیت علیهم السلام پرداخت و با بیان عظمت شیعیان، رشادت و از خود گذشتگی و جانفشانی و توکل بر خداوند و توسل به اهل البیت علیه السلام را از ویژگی‌های خاص شهدا بیان نمود. 


روستای ثانی آباد در طول هشت سال دفاع مقدس ۱۷ شهید تقدیم انقلاب نموده که قبور مطهر ۳تن از این شهدا در این روستا قرار گرفته است.

دیگر خبرها

  • اختتامیه نخستین جشنواره قلب شهر برگزار می‌شود
  • یادواره شهدای اردیبهشت ماه قزوین برگزار می‌شود
  • نخستین یادواره شهدای روحانی شهرستان مُهر برگزار شد
  • یادواره شهدای دانش آموز در یزد 
  • برگزاری یادواره شهدای تخریب چی در فسا
  • ماجرای متن حاج صادق آهنگران در نماز جمعه و پیامی که امام خمینی (ره) به او داد؟
  • جنجال شعرخوانی علم الهدی درباره منیژه از تریبون نماز جمعه /مشاوران شما بیت هایی بهتر از شاهنامه را می توانستند پیدا کنند
  • سی‌و ششمین یادواره شهدای ارکان برگزار شد
  • برگزاری یادواره شهدای روستای ثانی آباد
  • یادواره شهدای طلاب و روحانی مازندران در بهشهر برگزار شد