Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر ستاد عالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گفت: برگزیدگان جشنواره بچه‌های مسجد در ۱۰ رشته، پنجم اسفند و در شب میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) معرفی و قدردانی می شوند.

به گزارش خبرنگار مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ستاد عالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور، حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حبیب رضا ارزانی با اشاره به استقبال از جشنواره هنری بچه‌های مسجد، گفت:​ فعالان کانون‌های فرهنگی هنری بچه‌های مسجد از اواخر مرداد آثار هنری خود را در رشته‌های نمایش، ​عکس و ​سرود و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..  به دبیرخانه جشنواره ارسال کرده اند که پس از ارزیابی برترین‌های آن انتخاب می شوند.

 

وی افزود: قرار است برگزیدگان جشنواره بچه‌های مسجد در ۱۰ رشته، پنجم اسفند و در شب میلاد حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها معرفی و قدردانی شوند.

 

دبیر ستاد عالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در خصوص استقبال از طرح ملی اوقات فراغت تابستان گفت:​ همزمان با آغاز ماه تیر حدود یک و نیم میلیون نفر از برنامه‌های متنوع اوقات فراغت در بیش از ۲۰ هزار کانون فرهنگی هنری مساجد کشور بهره‌مند شدند که از کانون‌های فعال در این زمینه  قدردانی شد.

پایان پیام/397

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی اربعین پیاده روی اربعین کانون های مساجد اردبیل سوگواره علمدار کربلا مقام معظم رهبری شیراز زائران اربعین حسینی حجت الاسلام ارزانی جشنواره بچه های مسجد حضرت زهرا دبیر ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۴۱۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ اثر به جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد راه یافت

امین بسیم در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: دو اثر تولیدی دفتر تئاتر مردمی بچه‌های مسجد حوزه هنری چهارمحال و بختیاری به پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد راه یافت.

وی افزود: از ۱۴ اثر حاضر در پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد، ۲ نمایش از آثار تولیدی دفتر تئاتر مردمی بچه‌های مسجد حوزه هنری چهارمحال و بختیاری نیز حضور دارند.

مدیر واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری چهارمحال و بختیاری ادامه داد: پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد به همت مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری از ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت در شهرستان بافق استان یزد برگزار خواهد شد.

بسیم عنوان کرد: نمایش «لیلا» به نویسندگی محمد پورجعفری و کارگردانی فاطمه جعفری از مسجد صاحب‌الزمان گوجان شهرستان فارسان و نمایش «گیلدا» به نویسندگی علی میرزا عمادی و کارگردانی مرضیه نفر سفیددشتی از مسجد جامع شهر سفید دشت شهرستان بروجن دو اثر راه یافته به این جشنواره هستند.

وی خاطرنشان کرد: در بازبینی آثار برای پانزدهمین جشنواره چهار اثر از چهارمحال و بختیاری مورد بازبینی قرار گرفت که دو اثر از آثار به مرحله کشوری راه پیدا کرد.

مدیر واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: بیش از ۴۵ گروه نمایشی در سراسر استان مورد حمایت دفتر تئاتر مردمی بچه‌های مسجد حوزه هنری هستند که ۳۳ گروه از این گروه‌ها در همایش استانی تئاتر بچه‌های مسجد شرکت کرده‌اند.

کد خبر 6087347

دیگر خبرها

  • مساجد البرز به پرچم فلسطین مزین می‌شوند
  • عضویت ۱۰۶ هزار نوجوان در کانون‌های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • تحول در رویدادها و برنامه‌های کانون‌های مساجد
  • اجرای طرح "مسجد، پایگاه قرآنی" در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری همدان
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • جشنواره «امید فردا» فرصتی برای رقابت سالن دانش‌آموزان کردستان
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • ۲ اثر به جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد راه یافت
  • عضویت 106 هزار نوجوان در کانون های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی