Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره امنیت معاونت اطلاعات ستاد کل نیروهای مسلح به حادثه تروریستی ۳۱ شهریورماه اهواز اشاره کرد و گفت: در این حادثه تعداد خبیث با پول و تفکر وهابیت مردم بی‌گناه را به خاک و خون کشیدند؛ این خبیثان با خط و مشی تفکر استکبار جهانی عمل می‌کنند. ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۷ استانها خوزستان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، سردار عبدالله عراقی شامگاه جمعه در مراسم رونمایی از یادمان شهدای گمنام پارک کوی ملت و تجلیل از خانواده شهدای حادثه تروریستی اهواز با اشاره به نیروهای مسلح به عنوان نخستین ستون اظهار داشت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در اقتدار کامل به سر می‌برند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی انسجام و اتحاد نیروهای مسلح را بی‌نظیر دانست و با اشاره به ترس دشمن از این مساله بیان کرد: دومین ستون امنیت نظام جمهوری اسلامی ایران اقتصادی بر پایه شکوفا و پایداری است که می‌تواند از نیروهای مسلح و تمامی آحاد مردم پشتیبانی کند.

رئیس اداره امنیت معاونت اطلاعات ستاد کل نیروهای مسلح ادامه داد: در صورت عدم حاکمیت اقتصاد شکوفا بر جامعه موجب می‌شود که ستون قدرت نظامی در کشور به تنهایی قادر نباشد امنیت پایدار را ادامه دهد.

وی هدف از تحریم‌های آمریکا را زمین‌گر کردن ایران اسلامی در حوزه اقتصاد شکوفا برشمرد و اظهار داشت: بهره‌مندی از رهنمودهای مقام معظم رهبری باعث می‌شود تا جمهوری اسلامی ایران این بحران را نیز با موفقیت پشت سر گذاشته و از آن عبور کند.

عراقی با اشاره به تحمل سلیقه‌های مختلف در یک کشور و استان همراه با مدارای قومی و مذهبی را به عنوان سومین ستون امنیت نظام جمهوری اسلامی خواند و گفت: جمهوری اسلامی از تنوع قومی، مذهبی و زبانی برخوردار است و دشمن نیز از این طریق به دنبال تفرقه‌افکنی میان قومیت‌ها است.

رئیس اداره امنیت معاونت اطلاعات ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به این‌که چهارمین ستون امنیت بالا بردن مقبولیت ساختار سیاسی است افزود: دنیا با هدف بدبین کردن مردم نسبت به انقلاب بسیج شده اما حضور گسترده اقشار مختلف در مراسم‌هایی نظیر اربعین حسینی یا 22 بهمن بیانگر این مقبولیت است.

وی به حادثه تروریستی 31 شهریورماه اهواز اشاره کرد و گفت: در این حادثه تعدادی خبیث با پول وهابیت و تفکر وهابیت مردم بی‌گناه را به خاک و خون کشیدند؛ این خبیثان با خط و مشی تفکر استکبار جهانی عمل می‌کنند.

ایستادگی و میثاق مردم ولایتمدار

همچنین آیت‌الله عبدالکریم فرحانی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به ایستادگی و میثاق مردم ولایتمدار اظهار داشت: آمریکا با توجه به بیانات مقام معظم رهبری از ملت ایران سیلی سختی می‌خورد.

مدیران انقلابی موجب پیشرفت کارها و جلب رضایت مردم می‌شوند

در ادامه این مراسم حجت‌الاسلام جاسم موسی‌پور با تشکر از تمامی زحمات‌کشان برای طراحی و ساخت این یادمان اظهار داشت: افتتاح چنین پروژه‌هایی نتیجه تلاش مدیران انقلابی است و این گونه مدیران براساس بیانات مقام معظم رهبری موجب پیشرفت کارها و جلب رضایت مردم می‌شوند.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای شهر اهواز بیان کرد: تمامی مدیران باید در جهت بزرگداشت خون شهدا و گرامیداشت یاد و خاطره آنها گام بردارند.

انتهای پیام/ح

R41468/P1357/S6,57/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۴۱۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیروهای امنیتی ما در بدترین شرایط اجازه ورود به دانشگاه‌ها را ندارند

وزیر علوم با تاکید بر اینکه نیروهای امنیتی ما در بدترین شرایط اجازه ورود به دانشگاه‌ها را ندارند، گفت: قانون جمهوری اسلامی اجازه ورود نیروهای امنیتی و انتظامی به داخل دانشگاه ها را منع کرده است، قانون جمهوری اسلامی اجازه ورود نیروهای نظامی و انتظامی را به داخل دانشگاه ها نمی دهد.

به گزارش ایسنا، محمد علی زلفی گل در اجتماع دانشجویان مقابل دانشگاه تهران در انتقاد به رفتار دولت های غربی نسبت به اعتراض دانشگاهیان به جنایت های رژیم صهیونیستی تاکید کرد: ای دنیا حرمت دانشگاه های ما در عین آزاداندیشی را ببینید، قانون جمهوری اسلامی اجازه ورود نیروهای امنیتی و انتظامی به داخل دانشگاه ها را منع کرده است، قانون جمهوری اسلامی اجازه ورود نیروهای نظامی و انتظامی را به داخل دانشگاه ها نمی دهد.

وی در ادامه تصریح کرد: در حالی که ما دیدیم که چگونه نیروهای نظامی و امنیتی کشورهایی که ادعای حقوق بشر دارند و خود را مهدی آزادی بیان می دانند، دیدید چگونه با دانشجویان معترض، حق گو و حق طلب برخورد می کنند. ای مردم جهان ببینید و برای قوانین پیشرفته جمهوری اسلامی احترام ویژه قائل شوید. ای مردم دنیا و جامعه دانشگاهی دنیا ببینید در جمهوری اسلامی جامعه فهیم و فرهیخته دانشگاهی از چنان حرمتی برخوردار است که محیط دانشگاه ها نیروهای امنیتی در بدترین شرایط اجازه ورود ندارند و خودتان را با جمهوری اسلامی مقایسه کنید که از چه آزادی های برخوردار است.

وزیر علوم تاکید کرد: ای مردم جهان ببینید و مقایسه کنید که جمهوری اسلامی برای آزاداندیشی، حق گویی و حق طلبی چه حرمتی قائل است و کشورهای سلطه گر که ادعای آزادی، دمکراسی و حقوق بشر دارند، چگونه برخورد می کنند. ما از وجدان بیدار جامعه   جامعه دانشگاهی، استادان و دانشجویان سراسر دنیا به ویژه آمریکا، فرانسه، استرالیا، کشورهای عربی که حاضر شدند از مظلوم دفاع کردند و با ظلم مقابله می کنند سپاسگزاریم و وجدان بیدار شما را تمام قد می ستاییم و تمام قد با شما در عرصه حضور داریم.

زلفی گل خاطرنشان کرد: ای مردم دنیا و سازمان ملل اعتراض جامعه فرهیخته را ببین و در مقابل ظلم و ستم از خود حساسیت نشان بده از جامعه دانشگاهی بیاموز در مقابل ستم و در حمایت از ستم دیدگان به میدان بیا و در اسرع وقت تصمیماتی بگیر تا در آینده شرمنده نباشی. ای مردم آزاده دنیا به میدان بیایید در مقابل ظلم؛ ستم، کودک کشی، کشته شدن غیرنظامیان بایستید اگر دیر تصمیم بگیرید در آینده شرمنده دنیا و مردم ستم دیده غزه خواهید شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حمله مسلحانه به نمازگزاران شیعه در هرات
  • امیر آشتیانی: راهبرد نیروهای مسلح تأمین امنیت خلیج فارس و تنگه هرمز است
  • وزیر دفاع: راهبرد نیروهای مسلح تامین امنیت خلیج فارس است
  • راهبرد نیروهای مسلح تأمین امنیت خلیج فارس و تنگه هرمز است
  • پاسداران خود را در راه امنیت مردم فدا می‌کنند
  • خدمتگزاری به مردم افتخاری بزرگ برای نیروهای مسلح است
  • نیروهای امنیتی ما در بدترین شرایط اجازه ورود به دانشگاه‌ها را ندارند
  • واکنش ایران به اعمال تحریم برخی از کشورهای غربی علیه نیروهای مسلح
  • واکنش وزارت خارجه به اعمال تحریم برخی از کشورهای غربی علیه نیروهای مسلح ایران
  • عملیات «وعده صادق» گوشه‌ای از اقتدار نیروهای مسلح کشور بود