Web Analytics Made Easy - Statcounter

بابک قطبی در گفتگو با خبرنگار مهر بیان کرد: در راستای اجرایی کردن طرح سراسری ایستگاه های سلامت از سوی فدراسیون پزشکی ورزشی، هیات استان کردستان نیز دو ایستگاه را در دامنه کوه آبیدر سنندج مستقر کرد.

وی ادامه داد: این دو ایستگاه در میدان گاز و پارک کودک سنندج که محل اصلی عبور کوهنوردان و مردم ورزش دوست سنندج است، استقرار پیدا کرده و طی روزهای پنج شنبه و جمعه به مردم خدمت رسانی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیات پزشکی ورزشی کردستان عنوان کرد: در این طرح سراسری خدمات رایگانی از قبیل تست قند خون، فشار خون، اندازه گیری قد و وزن، مشاوره روانششناسی و تغذیه به همشهریان سندجی ارائه شد.

وی با بیان اینکه خوشبختانه شهروندان سنندجی استقبال خوبی از این طرح به عمل آوردند، بیان کرد: تنها در روز اول نزدیک به ۸۰۰ نفر از خدمات ارائه شده استفاده کردند.

قطبی با بیان اینکه یکی از اولویت های اصلی هیات پزشکی ورزشی در کردستان تلاش برای حفظ سلامت ورزشکاران در تمامی رشته هاست، گفت: اجرایی کردن این طرح و آن هم به صورت رایگان در راستای این هدف مهم اجرایی و عملیاتی شد.

کد خبر 4435150

منبع: مهر

کلیدواژه: پزشکی ورزشی فشار خون قندخون اربعین ۹۷ اربعین 97 اربعین حسینی بوشهر گرگان کرمانشاه مشهد یاسوج خبرگزاری مهر مرز مهران شهرکرد شیراز خرم آباد خطبه های نماز جمعه مراسم تودیع و معارفه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۴۱۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هزینه ۱۰۵ میلیارد تومانی دولت به پروژه های آبفا در کردستان

به گزارش خبرنگار مهر، محمد فرهاد صبح سه شنبه در جلسه برنامه ریزی پروژه های آب و فاضلاب بیجار در سال ۱۴۰۴ که در محل فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: با بررسی های انجام شده تصمیمات خوبی در راستای پروژه های آب و فاضلاب در بیجار اتخاذ شده و با همکاری مسولین پروژه های مورد نظر اجرایی خواهد شد.

وی افزود: همچنین با مذاکراتی که با نماینده مردم بیجار صورت گرفته و حمایت هایی که از وزرارت نیرو داشته اند قول هایی در راستای پیگیری پروژه های آبرسانی و عمرانی در سطح استان داده شده که انتظار می رود به زودی این اقدامات اجرایی شود.

فرهاد در ادامه گفت: از ابتدای دولت سیزدهم تا کنون مبلغ ۱۰۵ میلیارد تومان از محل اعتبارات طرح های عمرانی که شامل اعتبارات ملی و استانی تا کنون هزینه شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کردستان خاطر نشان کرد: همچنین از محل اعتبارات منابع داخلی شرکت آب و فاضلاب تا کنون مبلغ ۶۰ میلیارد تومان در بیجار هزینه شده است که تمامی این اقدامات تقدیم به مردم شریف شهرستان بیجار خواهد شد.

کد خبر 6092819

دیگر خبرها

  • حضور ۱۰ هیات تجاری خارجی در فارس
  • رییس هیات اجرایی سی‌امین جشنواره علوم پزشکی رازی منصوب شد
  • هزینه ۱۰۵ میلیارد تومانی دولت به پروژه های آبفا در کردستان
  • مردم کردستان برای حل اختلاف به صلح‌یاران مراجعه می‌کنند
  • بدنسازان زنجان سال گذشته ۵۰ نشان کشوری کسب کردند
  • استقبال از تیم ملی فوتسال پس از بازگشت به ایران+فیلم
  • علت مرگ «فرزانه اکبری» در جهرم چه بود؟
  • برپایی ایستگاه سلامت در سیب و سوران
  • مسابقات ورزشی کارکنان دولت استان کرمان در ایستگاه آخر
  • ایجاد ۱۳ ایستگاه ورزش همگانی در اردبیل