Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم تکریم و معارفه مسئولان بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان زنجان با حضور معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالمهدی(عج) و مسئول نهاد رهبری استان برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، طی مراسمی با حضور معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالمهدی (عج)، رئیس دانشگاه فرهنگیان و مسئول بسیج دانشجویی استان زنجان از زحمات محمد صیدی قدردانی شد و علی استجلو به عنوان مسئول بسیج دانشجویی پردیس شهید بهشتی و خانم محمودی به عنوان مسئول بسیج دانشجویی پردیس الزهرا این دانشگاه معرفی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مراسم تکریم و معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان با حضور عباس بابایی، معاون هماهنگ کننده فرمانده سپاه استان زنجان، اجاقلو، ریاست دانشگاه فرهنگیان زنجان، صابری، مسئول بسیج دانشجویی استان زنجان، احمدی، ریاست پردیس شهید بهشتی دانشگاه زنجان، مسئول نهاد رهبری دانشگاه فرهنگیان و مسئولین بسیج دانشجوبی سایر دانشگاه‌های استان برگزار شد.

در این مراسم از تلاش‌های محمد صیدی، مسئول سابق بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان تجلیل و علی استجلو به عنوان مسئول جدید بسیج دانشجویی پردیس شهید بهشتی و خواهر محمودی به عنوان مسئول بسیج دانشجویی پردیس الزهرا دانشگاه فرهنگیان معرفی شدند.

در ابتدای این مراسم ریاست دانشگاه فرهنگیان زنجان به اهداف تشکیل بسیج در ابتدای انقلاب و نقش آفرینی آن در جنگ تحمیلی اشاره کرد و افزود: بسیچ در نهاد‌ها و دانشگاه‌ها ادامه همان اهداف مقدسی است که امام راحل برای بسیج ترسیم کردند و به خاطر آن بسیج را تشکیل دادند. اگر زمانی رسالت بسیج دفاع از مرز‌ها بود و در جبهه‌ها ایفای نقش می‌کرد، امروز برای تداوم راه و مسیری که امام برای ما ترسیم کرد بسیج ادامه همان راه است، اما روش فرق می‌کند. اگر دیروز بسیجی اسلحه به دست می‌گرفت امروز دانشجوی بسیجی در عرصه علمی تلاش می‌کند.

وی در پایان ضمن مهم دانستن داشتن روحیه بسیجی در آینده کاری دانشجویان خاطرنشان کرد: دانشجویان بسیجی باید در همه عرصه‌ها از جمله نظم، درس و فعالیت‌های فرهنگی اجتماعی سرآمد سایر دانشجویان باشند.

در ادامه مراسم معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان به زحمات کشیده شده برای انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: سپاه همواره در حال نبرد است و آوازه این انقلابی که امام راحل (ره) آغاز کرده امروز پس از چهل سال بر عالم مستولی شده و از کرانه‌های مدیترانه تا یمن، فرزندان خمینی کبیر در حال ادامه این راه و مسیر هستند و این تفکر و فرهنگ بسیجی امروز عالمگیر شده است.

دکتر بابایی در پایان به شرایط حساس و خطیر کنونی انقلاب اشاره و خاطر نشان کرد: امروز دشمن جنگ هوشمندی را علیه نظام به راه انداخته است و این شرایط وظیفه دانشجویان بسیجی را متفاوت می‌کند که این تفاوت اقتضائات خود را دارد. پیشتازی در میدان علم و فرهنگ، داشتن بصیرت سیاسی و شناخت منظومه فکری مقام معظم رهبری از جمله این مقتضیات می‌باشد.

در ادامه مسئول بسیج دانشجویی استان زنجان به رسالت بسیج دانشجویی اشاره کرده و راهبرد اصلی بسیج دانشجویی در فضای دانشگاه را تربیت دانشجوی تراز انقلابی اسلامی عنوان کرده و افزود: این راهبرد در فضای دانشگاه فرهنگیان پررنگ‌تر است.

ابوالفضل صابری خطاب به دانشجویان بسیج دانشجویی ۳ نکته را یادآور شد: نکته اول مرجع بودن دانشجوی بسیجی در دانشگاه است. نکته دوم اهمیت دادن دانشجویان بسیج به مباحث علمی است و خوب درس خواندن دانشجویان بسیجی کهموجب مرجع شدن در بین سایر دانشجویان می‌شود. نکته آخر این است که بسیج دانشجویی به فراخور ماهیت بسیجی بودنش خدمتگزار است. چه در فعالیت کلان دانشگاه باید کمک حال مدیران بود و چه در موجهه با دانشجویان با هر تفکری باید در عرصه‌های مختلف علمی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی کمک حال سایر دانشجویان بود.

در ادامه مراسم محمد صیدی به ارائه دیدگاه‌ها و کارنامه عملکردی خویش پرداخته و علی استجلو و خواهر محمودی راهبرد‌های خود را در آینده فعالیتی خود تشریح کردند.

در پایان مراسم نیز حکم مسئولیت علی استجلو به عنوان مسئول بسیج دانشجویی پردیس شهید بهشتی و خواهر محمودی به عنوان مسئول بسیج دانشجویی پردیس الزهرا دانشگاه فرهنگیان توسط معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالمهدی (عج) به ایشان تحویل داده شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه فرهنگیان زنجان بسیج دانشجویی استان زنجان دانشگاه های استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۴۲۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران درحمایت از دانشجویان آمریکا

دانشگاهیان دانشگاه تهران امروز شنبه ۸ اردیبهشت ماه در حمایت از خیزش دانشجویان بیدار دانشگاه‌های آمریکا و اروپا و محکوم کردن اقدام پلیس آمریکا در ضرب و شتم دانشجویان تجمع می‌کنند. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم، تجمع اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه تهران برای حمایت از خیزش وجدان‌های بیدار جامعه دانشگاهی آمریکا و اروپا در نفی بیدادگری و کشتار مردم مظلوم فلسطین توسط آمریکا و رژیم جعلی اسرائیل، امروز شنبه 8 اردیبهشت ماه بعد از نماز ظهر جلوی سردر دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

5 نکته درباره اعتراضات دانشجویی در آمریکا

نمازگزاران مسجد دانشگاه تهران پس از اقامه نماز ظهر و عصر، به جمع تجمع‌کنندگان می‌پیوندند.

بسیج دانشجویی دانشگاه تهران، بسیج اساتید، بسیج کارکنان، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تهران، معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه و سایر تشکل‌های دانشگاه تهران از دانشگاهیان برای حضور در این تجمع دعوت کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۴ انتصاب در دانشگاه فرهنگیان لرستان
  • برگزاری آیین معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • شهدا معلم همیشگی شرافت و نماد اعتلای اخلاق و غیرت هستند
  • خراسان رضوی، رتبه دوم کشور در جذب نخبگان به دانشگاه فرهنگیان
  • یادواره‌ای به نام شهدای دانشجو معلم در لرستان
  • یادواره‌ای به نام شهدای دانشجومعلم در لرستان
  • حمایت دانشجویان دانشگاه شهید مقصودی همدان از دانشجویان آمریکایی
  • تجمع دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در حمایت از دانشجویان آزادیخواه
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران درحمایت از دانشجویان آمریکا
  • اردوی جهادی ۷۰ نفره دانشجویان بسیجی علوم پزشکی گلستان