Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@09:37:20 GMT

در انتظار اولین اثر گذاری همام عصبانی(عکس)

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۴۳۸۶۴

هافبک عراقی آبی های تهرانی با درخشش در ترکیب این تیم فاصله دارد و این روزها چهره ای عصبی داخل زمین دارد.

به گزارش "ورزش سه"، طارق همام بعد از 10 روز پر حاشیه به ترکیب استقلال بازگشت تا بعد از دیدار دربی، دوباره در ترکیب آبی های تهرانی قرار بگیرد. همام البته در این بازی نمایش موثری نداشت و نتوانست جانشین موفقی برای فرشید اسماعیلی باشد و در ترکیب آبی ها اثر گذاری کند و البته خوش شانس بود که با یک یا دو کارت زرد جریمه نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


هافبک عراقی استقلال که البته بیشتر روی بازی زمینی و تکنیکی مسلط است، در زمین سخت تختی نتوانست به خواسته های خود برسد و شاید به همین دلیل بود که چهره ای عصبی در زمین داشت.

 


همام عراقی در این دیدار در چند مرحله خیلی زود از کوره در رفت و در یک مرحله با درگیری با ترابی پایه گذار جنجالی ترین صحنه بازی شد که البته در نهایت این درگیری با کارت زرد به ترابی به پایان رسید.


استقلالی ها با امید زیادی این هافبک عراقی را به ترکیب تیم شفر اضافه کردند اما همام هر چند بازیکنی با استعداد و توانا نشان داده ولی هنوز نتوانسته برای تیم شفر تاثیر گذار باشد و به نظر می رسد حداقل به یک نیم فصل برای درخشش در ترکیب تیم شفر نیاز دارد. دور شدن از حاشیه و کمتر عصبی شدن دیگر نیاز این بازیکن برای تبدیل شدن به یک ستاره در ترکیب استقلال است.


عکس: امیرحسین خیرخواه

 

طارق همام استقلال تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: طارق همام استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۴۳۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حجازی: از هواداران انتظار حمایت داریم

آفتاب‌‌نیوز :

آتیلا حجازی، سرپرست تیم فوتبال استقلال، درباره وضعیت این پیش از بازی با ذوب‌آهن اظهار کرد: تیم ما در شرایط آرمانی قرار دارد. یک نکته وجود دارد و نمی‌خواهم زیاد صحبت کنم. دوست دارم همه هواداران ما به امید خدا به عنوان بازوی توانمند ما در بازی فردا حضور پیدا کنند، چون واقعا همانطور که از ابتدای کنارمان بودند به شدت به حضورشان نیازمندیم.

او درباره اینکه استقلال هفته آخر مهمان است، گفت: در این مورد صحبت می‌کنیم، حالا نباید پیش‌داوری کنیم، باید فکر کنیم که بهترین راهکار انتخاب شود.

سرپرست استقلال درباره رقابت در پنج هفته پایانی گفت: شرایط حساسی است و همه ارکان باشگاه به این موضوع واقف هستند. همه تلاش می‌کنند که به امید خدا به نتیجه برسیم.

او در مورد انتظارش از هواداران در پنج هفته پایانی لیگ برتر گفت: حمایت، حمایت و حمایت.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • اشک‌های هافبک استقلال بعد از برتری مقابل ذوب آهن+عکس
  • اولین مهره ترکیب اوسمار برای بازی بعد مشخص شد
  • حاشیه جدید در لیگ برتر؛ تهدید رضایی به تسویه حساب با حامدی‌فر
  • ترکیب استقلال مقابل ذوب آهن
  • اعلام ترکیب استقلال برای مصاف با ذوب آهن
  • ترکیب احتمالی استقلال برای دیدار با ذوب آهن
  • یک خبر جدید درباره علی کریمی
  • حجازی: از هواداران انتظار حمایت داریم
  • روزهای سختی در انتظار استقلال است
  • شیوه رفتاری امام صادق (ع) بهترین الگو برای تقریب مذاهب است