Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-05-03@15:24:07 GMT

قیمت روز مسکن امروز ۱۳۹۷/۷/۲۸

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۴۴۰۴۸

خرداد: بررسی قیمت روز مسکن در پایتخت حاکی از آن است که یک واحد ۴۳ متری در آگاهی با قیمت ۱۴۵ میلیون تومان و واحد ۵۰ متری در خاوران نیز با قیمت ۱۵۰ میلیون تومان معامله شده است.به گزارش خرداد به نقل از تسنیم، آمار معاملات انجام شده در تهران حاکی از آن است که با 150 میلیون تومان می‌توان در برخی مناطق پایتخت یک واحد مسکونی را خریداری کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس یک واحد 50 متری با عمر 18 سال واقع در خاوران به قیمت 150 میلیون تومان معامله شده است. هر مترمربع این واحد حدود 2 میلیون و 990 هزار تومان ارزش‌گذاری شده است.


در منطقه 11 محله آگاهی یک دستگاه آپارتمان 43 متری یک سال ساخت با قیمت 145 میلیون و 400 هزار تومان، واحد 31 متری با عمر ساخت 6 سال واقع در جوادیه با قیمت 149 میلیون تومان (هر مترمربع حدود یک میلیون و 490 هزار تومان) و آپارتمان 59 متری در اراج ازگل با عمر 17 سال به قیمت 145 میلیون تومان فروخته شده است.
در بریانک (منطقه 10) یک واحد مسکونی 24 ساله به مساحت 39 متر با قیمت 149 میلیون تومان معامله شده است.
همچنین در محله بیسیم منطقه 15 یک دستگاه آپارتمان 43 متری با عمر 47 سال به قیمت 145 میلیون تومان به خریدار فروخته شده، در شمیران نو (منطقه 4) واحد مسکونی 61 متری 15 ساله با قیمت 142.5 میلیون تومان یعنی هر مترمربع حدود دو میلیون و 336 هزار تومان معامله شده است. برچسب ها: وام و تسهیلات مسکن ، بازار مسکن تهران ، قیمت مسکن ، مسکن

منبع: خرداد

کلیدواژه: وام و تسهیلات مسکن بازار مسکن تهران قیمت مسکن مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۴۴۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقاوم‌سازی ۲۵۶ واحد مسکن روستایی در فامنین

ایسنا/همدان مدیر بنیاد مسکن شهرستان فامنین از مقاوم‌سازی ۲۵۶ واحد مسکن روستایی در سال گذشته خبر داد و گفت: در شهرستان فامنین ۳۷۹۸ واحد مسکن روستایی نیازمند مقاوم‌سازی است.

روح‌الله وجدی‌فاضل در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه ۶۹۰۷ واحد مسکن روستایی در این شهرستان وجود دارد، اظهارکرد: از ۶۹۰۷ واحد مسکن روستایی در شهرستان فامنین ۳۱۰۹ واحد مقاوم‌سازی شده است.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته ۲۵۶ واحد مسکونی روستایی در فامنین مقاوم‌سازی شده است، شاخص مقاوم‌سازی مسکن روستایی این شهرستان را ۴۵ درصد دانست و تصریح کرد: سال گذشته ۶۵ سند مسکن روستایی در شهرستان فامنین صادر شده و امسال صدور ۱۰۰ سند روستایی هدفگذاری شده است.

فاضل با بیان اینکه شهرستان فامنین دارای ۶۲ روستاست، خاطرنشان کرد: طی سال گذشته در ۲۴ روستای شهرستان فامنین با ۲۳۰ میلیارد ریال بهسازی صورت گرفته است.

مدیر بنیاد مسکن شهرستان فامنین ادامه داد: سال گذشته ۱۱ هزار تن آسفالت در ۷۰ هزار مترمربع از روستاهای شهرستان فامنین بکار گرفته شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • گل زیبای شهاب زاهدی از ۷۰ متری + فیلم
  • گل ناباورانه از شهاب زاهدی: 70 متری و فوق‌العاده
  • احداث ۳۸۱۱ واحد مسکن ملی توسط بنیاد مسکن کردستان
  • وجود ۱۹ هزار واحد مسکونی در حال ساخت در سمنان
  • تحویل ۲۵ واحد مسکن به نیازمندان توسط سپاه اردبیل
  • وضعیت بازار اجاره مسکن در جنوب تهران
  • سیستم تله‌متری بارگیری میعانات گازی در مدار قرار گرفت
  • بستنی ایرانی در کدام کشورها پرطرفدار است؟ | خارجی ها بستنی ایرانی را با این طعم‌ها دوست دارند | جدیدترین قیمت بستنی قیفی، متری، سنتی و ویژه را ببینید
  • قیمت آپارتمان در محدوده «تهران قدیم»
  • مقاوم‌سازی ۲۵۶ واحد مسکن روستایی در فامنین