Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: رئیس سازمان برنامه و بودجه با بیان اینکه بخشنامه بودجه سال ۹۸ آماده است، گفت: به جای تخصیص قیر به پیمانکاران، در بودجه سال آینده درآمد حاصل از صادرات قیر به این بخش پرداخت می شود.
به گزارش خرداد به نقل از مهر، محمدباقر نوبخت در حاشیه مراسم امضای تفاهم‌نامه با وزارت راه و شهرسازی برای رونق تولید و اشتغال زایی در حوزه بازآفرینی پایدار شهری، در جمع خبرنگاران در رابطه با رانتی که از اعطای قیر نفت رایگان به پروژه های راهسازی ایجاد می شود، اظهار داشت: برای کمک به سرعت یافتن اجرای طرح های عمرانی، مجلس در تبصره های بودجه اجازه داده که در حد ۳ یا ۴ میلیون تن قیر در اختیار طرح های عمرانی قرار داده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور افزود: چون این موضوع قانون است، وزارت نفت این تخصیص قیر را انجام می داد ولی نوعی رانت محسوب می شود.
وی ادامه داد: استفاده از قیر به عنوان بخشی از منابعی که به عنوان اعتبار به پیمانکار می دهیم درست نیست؛ باید اجازه دهیم این قیر را شرکت های مرتبط از طریق شرکت ملی نفت و وزارت نفت صادر کنند و به جای اینکه قیر را در اختیار پیمانکار قرار دهیم، درآمد حاصله از صادرات را به صورت ریالی به طرح های عمرانی برای کمک اعطا کنیم.
نوبخت گفت: این موضوع در بودجه سال ۹۸ اصلاح خواهد شد.
تغییر کاربری طرح های نیمه تمام
معاون رئیس جمهور در رابطه با طرح های نیمه تمام اظهار داشت: اینطور نیست که پروژه های نیمه تمام را بفروشیم بلکه با مشارکت بخش غیردولتی طرح ها را به اتمام خواهیم رساند.
وی افزود: می توانیم بخشی از کاربری جنبی این طرح ها را تغییر دهیم که البته این تغییر کاربری در حال انجام است.
نوبخت ادامه داد: در نیمه نخست امسال با مشارکتی که بخش غیردولتی کرده، بیش از ۴ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری که باید از سوی دولت انجام می شد، قرار شد از طرف بخش های غیر دولتی انجام شود.
وی گفت: تا تاریخ ۱۲ مهر ماه ۲۷ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان برای طرح های عمرانی از خزانه پول پرداخت شده در حالیکه این رقم سال گذشته ۷ هزار میلیارد تومان بود.
رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور تاکید کرد: منابع ما محدود است به جای تقسیم قطره چکانی بین ۷۶ هزار پروژه، طرح های موثری که در سال ۹۷ به بهره برداری می رسند را احصا کردیم و منابع را به این طرح ها تخصیص می دهیم.
نوبخت در خصوص صحت و سقم افزایش مجدد حقوق کارمندان، اظهار داشت: در آینده جزییات این موضوع اعلام می شود.
وی در رابطه با بودجه سال ۹۸ نیز گفت: بخشنامه بودجه سال آینده آماده است. برچسب ها: پروژه های نیمه تمام ، درآمد ، سازمان برنامه و بودجه ، قیر ، لایحه بودجه 98 ، محمدباقر نوبخت

منبع: خرداد

کلیدواژه: پروژه های نیمه تمام درآمد سازمان برنامه و بودجه قیر لایحه بودجه 98 محمدباقر نوبخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۴۴۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام ترسناک رونالدو: آماده جنگ! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، النصر امشب در در تک دیدار مرحله نیمه نهایی رقابت‌های جام حذفی عربستان روبروی الخلیج به میدان خواهد رفت تا تکلیف یکی از دو تیمی که به بازی فینال صعود خواهند کرد مشخص شود نمی‌دونم که نفرستاد که.

فاصله النصر با الهلال در رقابت‌های لیگ عربستان به ۱۱ امتیاز رسیده و با توجه به اینکه تنها ۵ بازی تا پایان این مسابقات باقی مانده است بعید به نظر می‌رسد که آنها شانسی برای کسب عنوان قهرمانی و بالا بردن جام در این رقابت داشته باشند.

اما رونالدو این فرصت را دارد که در رقابت‌های جام حذفی عربستان دومین جامش را با پیراهن النصر به دست آورد و به نظر می‌رسد که با تمام وجود آماده است تا نقش مهمی را برای این تیم در بازی امشب مرحله نیمه نهایی ایفا کند.

این ستاره پرتغالی با انتشار تصاویری از خودش در تمرینات النصر در صفحه رسمی اینستاگرامش هشدار مهمی به بازیکنان الخلیج داد و نوشت:« آماده!» تا به آنها نشان دهد که با تمام توانش در این بازی برای پیروزی تیمش تلاش خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • اختصاص ۱۰ همت برای کادر درمان در بودجه ۱۴۰۳
  • اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده خاص کادر درمان
  • اختصاص ۱۰ هزار میلیارد تومان برای پرداخت به کادر درمان
  • افتتاح و آغاز به کار ۲۷۰ هزار میلیارد ریال طرح در ملایر
  • اختصاص 800 میلیارد تومان به پروژه های محلات کم برخوردار در بودجه سال جاری
  • اختصاص ۱۲۲ میلیارد تومان بودجه برای تجهیز ناوگان شهرداری
  • رئیس مرکز آمار ایران تغییر کرد
  • رئیس مرکز آمار تغییر کرد
  • پیام ترسناک رونالدو: آماده جنگ! (عکس)
  • قرار است در پارک‌های تهران هتل بِروید یا چرخه رانت‌خواری بچرخد؟/ «شهرداری همان هتل نیمه‌کاره را بسازد، چرا می‌خواهد هتل جدید بسازد؟»