Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-30@19:59:48 GMT

سه غایب بزرگ PSG در بازی با تیم قدوس

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۴۵۷۶۲

به گزارش خرداد از ورزش سه، با توجه به اینکه زوج نیمار و امباپه در بازی قبلی پاریسی‌ها در لیگ فرانسه در جریان پیروزی خیره‌کننده‌ی 5-0 مقابل لیون بسیار درخشان ظاهر شده بودند، اعلام اینکه نیمار در بازی امشب مقابل آمیان بازی نخواهد کرد برای هواداران پاری سن ژرمن عجیب بوده است. هر چند تصمیم توخل برای استراحت دادن به سه نفر از ستاره‌های مهمش در آستانه‌ی دیدار بسیار مهم روز چهارشنبه‌ی PSG مقابل ناپولی در چمپیونزلیگ، منطقی به نظر می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

توماس توخل برای بازی امشب تیمش مقابل آمیان در هفته‌ی دهم رقابتهای لوشامپیونا اسامی 19 بازیکن را اعلام کرد. به جز کنار گذاشته شدن نیمار، تیاگو سیلوا و مونیه از این فهرست، مارکینیوش هم دیگر بازیکنی است که نامش در فهرست پاری سن ژرمن به چشم نمی‌خورد. توخل در کنفرانس خبری پیش از بازی مقابل آمیان گفت:" کورزاوا، دنی آلوز و دوگبا همچنان مصدوم هستند و نمی‌توانند تیم‌شان را همراهی کنند ولی در حال تلاش هستند تا هر چه زودتر به ترکیب پاری سن ژرمن برگردند".

 

توخل همچنین گفت:" به جز آنها همه‌ی بازیکنان ما آماده هستند ولی ما باید به مارکینیوش، نیمار و مونیه استراحت می‌دادیم چون آنها در وقفه‌ی بازی‌های ملی بیشترین دقایق را در تیمهای ملی‌شان بازی کرده‌اند و به شدت تحت فشار بوده‌اند. قبل از بازی با نیس که بازی سختی بود به این بازیکنانم گفته بودم که اگر نیس، ستاره‌ی سرخ بلگراد و لیون را ببریم یک هفته به آنها استراحت خواهم داد".

برچسب ها: سامان قدوس ، نیمار ، امباپه ، فوتبال

منبع: خرداد

کلیدواژه: سامان قدوس نیمار امباپه فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۴۵۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاری‌سن‌ژرمن با تساوی خانگی مهیای سفر به آلمان شد

توقف شاگردان لوئیس انریکه برابر لوآور، بیش از پیش انتظار آنها برای کسب عنوان قهرمانی لوشامپیونه را طولانی کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در چارچوب دیدارهای هفته سی‌و‌یکم لوشامپیونه فرانسه، شب گذشته (شنبه) از ساعت 22:30 به وقت تهران، در ورزشگاه پارک دو پرنس شهر پاریس، تیم‌های فوتبال پاری‌سن‌ژرمن و لوآور برابر یکدیگر قرار گرفتند که این بازی با تساوی 3-3 همراه شد.

کریستوفر اوپری در دقیقه 19 گل نخست را برای تیم لوآور به ثمر رساند، اما تنها 10 دقیقه بعد بردلی بارکولا گل تساوی را برای پاریسی‌ها زد. با این وجود PSG برنده به رختکن نرفت، چرا که آندره آیو در دقیقه 38 بار دیگر برای تیم میهمان گلزنی کرد. برتری لوآور با زدن گلی دیگر در دقیقه 61 این بار توسط المامی توره از روی نقطه پنالتی تثبیت شد.

پاریسی‌ها با گلزنی مدافع مراکشی‌شان اشرف حکیمی در دقیقه 78 به بازگشت به بازی امیدوار شدند و در نهایت گونچالو راموس با گلی که در دقیقه 5+90 زد میزبان را از شکست خانگی نجات داد، آنهم در حالی که این تیم چهارشنبه شب در آلمان میهمان دورتموند خواهد بود تا دومین بازی دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا را برگزار کنند.

پاری‌سن‌ژرمن، لیون را در هم کوبید

 

با نتیجه‌ای که در این بازی رقم خورد، پاری‌سن‌ژرمن 70 امتیازی شد و فاصله‌اش با موناکوی رده دومی را موقتاً به 12 امتیاز افزایش داد البته با یک بازی بیشتر.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • پیش بازی دورتموند - پاری سن ژرمن؛ نبردی برای غرور
  • یک اشتباه بزرگ دیگر: آرائوخو درس نمی‌گیرد! (عکس)
  • پیام رئیس PSG بعد از دوازدهمین قهرمانی
  • با شکست موناکو مقابل لیون؛ پاری سن ژرمن قهرمان لیگ فرانسه شد
  • رسمی؛ پاری سن ژرمن قهرمان فصل 24-2023 لیگ فرانسه شد
  • خلاصه بازی پاری سن ژرمن 3-3 لوآور (لوشامپیونه - 2023/24)
  • پاری سن ژرمن ۳ - ۳ لوآور/ قهرمانی چند روز به تاخیر افتاد+ فیلم
  • جشن قهرمانی پاریسی‌ها به تعویق افتاد
  • انریکه: می‌توانیم بگوییم قهرمان لیگ هستیم؛ برای پیروزی مقابل دورتموند، کاملا آماده‌ایم
  • پاری‌سن‌ژرمن با تساوی خانگی مهیای سفر به آلمان شد