Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خراسان‌رضوی گفت: سال گذشته ۴۶۷ روستا در خراسان‌رضوی برای طرح اشتغالزایی و توسعه مورد مطالعه قرار گرفته‌اند و برای امسال هم ۵۰۶ روستا در دستور کار قرار دارد. ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۳ استانها خراسان رضوی نظرات

رضا جمشیدی در  گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس اظهار داشت: مجموع اعتبارات عمرانی استان 1389 میلیارد تومان بوده که از این میزان تا کنون 708 میلیارد تومان معادل 51 درصد تخصیص داده شده که 186 میلیارد تومان آن به صورت نقدی و 489 میلیارد تومان اسناد خزانه اسلامی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: اعتبارات مربوط به تعهدات مقام معظم رهبر به خراسان رضوی، توازن منطقه‌ای و استفاده متوازن از امکانات کشور به خراسان رضوی  تا کنون تخصیص 100 درصد داشته‌اند اما در قانون استفاده متوازن  421 میلیارد تومان برای خراسان رضوی در نظر گرفته شده بود که از این میزان تا کنون 14 درصد تخصیص پیدا کرده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خراسان رضوی  با بیان اینکه در تعهدات برنامه ششم توسعه خراسان رضوی باید سالانه 329 روستا را مورد مطالعه قرار دهد، خاطرنشان کرد: این تعداد در مجموع سال‌های برنامه ششم توسعه به 1645 روستا می‌رسد که باید برای آنها طرح اشتغال‌زایی و توسعه روستایی تهیه شود.

جمشیدی با بیان اینکه سال گذشته 467 روستا در استان خراسان رضوی مورد مطالعه قرار گرفت، تأکید کرد: همچنین باید گفت با وجود اینکه تکلیف خراسان رضوی برای امسال 329 روستا است اما مطالعه 506 روستا مورد مطالعه قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه مجموع اعتبارات توازن منطقه‌ای در سراسر استان  1065 میلیارد تومان بوده است، خاطرنشان کرد: از این میزان 63 میلیارد و 500 میلیون تومان سهم استان خراسان رضوی بوده و تلاش کرده‌ایم که این اعتبار را به پروژه‌هایی اختصاص دهیم که با تزریق بودجه امکان تکمیل شدن تا پایان سال مالی را دارند.

انتهای پیام/ ز

R41347/P41362/S6,1188/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۴۵۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید بر انجام اقدامات جهش زا توسط اعضای شوراها

قناعت استاندار خراسان جنوبی در همایش استانی شورا‌ها با تاکید بر این که اعضای شورا‌های اسلامی شهر و روستا اقدامات جهش زا انجام دهند؛ گفت: اعضای شورا‌ها می‌توانند با شناسایی سرمایه گذاران و بهره گیری از ظرفیت آنان در منطقه جهش اقتصادی ایجاد کنند و عمران و آبادانی منطقه را به بار بیاورند.

وی بر تسلط هر چه بیشتر اعضای شورا‌ها بر قوانین و مقررات تاکید کرد و افزود: اعضای شورا‌ها وحدت و انسجام شان را حفظ کنند و منافع عمومی مردم را در نظر گیرند.

عباس زاده معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار هم گفت: از ظرفیت شورا‌ها باید به نحو مطلوب استفاده کرد و با توجه به شعار سال از توانمندی آنان در امور اقتصادی بهره برد.

همچنین اعضا شورا‌های اسلامی شهرستان‌ها به نمایندگی مشکلات شهرستان‌ها و روستا‌ها را بیان کردند.

قدردانی از شورا‌های برتر استان هم از دیگر برنامه‌های این همایش بود.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • تفاهم‌نامه‌های مطالعه توسعه ۱۶ میدان گازی با ۶.۴ میلیارد دلار سرمایه‌گذاری امضا شد
  • آغاز سرمایه‌گذاری پتروشیمی‌ها در میادین گازی
  • با این فناوری انقلابی می‌توان درون سلول‌های سرطانی را مشاهده کرد!
  • توسعه شرق کشور در گرو حل مسائل مشترک استان های شرقی
  • اجتناب از اقدامات جزیره‌ای در زیرمجموعه‌های وزارتخانه راه
  • از اشتغالزایی تا صادرات در روستای چهلخانه
  • تاکید بر انجام اقدامات جهش زا توسط اعضای شوراها
  • لزوم بهره‌گیری از ظرفیت روستاها در راستای اشتغالزایی
  • پیام استاندار خراسان رضوی به مناسبت ۹ اردیبهشت «روز شوراها»
  • توسعه صنعت نوغانداری، نیازمند تغییر الگوی مصرف