Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، علیرضا مرزبان در مورد تساوی تیمش با ماشین‌سازی در هفته نهم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: ما نیمه دوم خوب نبودیم، البته می‌تواستیم گل دوم را بزنیم اما نشد. تیم حریف وقتی از طرف شما احساس خطر نکند به شما فشار می‌آورد و هجومی بازی می‌کند.

 

وی ادامه داد: ما به یک پیروزی نیاز داریم تا از نظر روحی هم شرایط خوبی پیدا کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ما کیفیت خوبی دارد و فوتبالی با شخصیت بازی می‌کند. 

 

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در خصوص اینکه آیا برای نیم‌فصل قصد دارد بازیکن جدید بگیرد، گفت: ما قرار است 5،6 بازیکن جدید بگیریم و در این مورد با مدیریت باشگاه صحبت کردم و موافقت آنها را هم گرفتم. ما نیاز داریم تا نیمکت قوی داشته باشیم.

 

مرزبان در پاسخ به این پرسش که آیا از بازیکنانی مانند میداوودی،‌ شریفات و کولی‌بالی رضایت دارد، تاکید کرد: بازیکنان باتجربه ما بی‌نظیر هستند. من از آنها و از کل کادر بازیکنانم راضی هستم.

 

وی در خصوص بازی روزی سه‌شنبه پرسپولیس مقابل السد قطر در دور برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی هم گفت: پرسپولیس باید بازی و زمان آن را مدیریت کند و البته اصلا ریسک نکند. با توجه به اینکه پرسپولیس میزبان بازی است و با توجه به شرایط آب و هوایی، در نیمه دوم پرسپولیس می‌تواند سوار بر بازی شود. در کل فکر کنم بازی مساوی شود و پرسپولیس به فینال برسد.

 

مربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص اینکه این روزها یکی از کلیپ‌های قدیمی او که در رختکن پرسپولیس مشغول روحیه دادن به بازیکنان است در فضای مجازی دوباره بازنشر داده شده، تاکید کرد: معتقد هستم باید با قلب بازیکنان صحبت کنیم، وقتی اینطور باشد از نظر انگیزشی شرایط خوب می‌شود. من هم در آن زمان با قلب بازیکنان پرسپولیس صحبت می‌کردم.

میزان

110

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: ورزشی علیرضا مرزبان پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۴۵۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عنایتی: از این صحبت‌ها خسته شدم!

به گزارش "ورزش سه"، رضا عنایتی، سرمربی پیکان در نشست خبری پس از بازی شمس‌آذر و پیکان در جمع خبرنگاران عنوان کرد: پیش‌بینی کرده بودیم که بازی سختی را در پیش داشته باشیم، تیم شمس‌آذر در بازی انگیزه بالایی داشت و رسیدن به سه امتیاز بازی را به آن‌ها تبریک می‌گویم.

وی ادامه داد: بازیکنان پیکان هم امروز شادابی و انرژی لازم را نداشتند و کم‌رمق و کم‌انگیزه و بدون تمرکز بازی کردند و نتیجه هم همین شد که سه امتیاز را به شمس‌آذر میزبان تقدیم کردند چون همیشه انگیزه حرف اول را می‌زند.

سرمربی تیم پیکان اضافه کرد: فوتبال روزهای خوب و بد دارد، این باخت تلنگری برای پیکان بود که خیلی جدی‌تر کار کند، بنابراین سعی می‌کنیم از فردا ریکاوری کنیم و برای بازی‌های حساسی که در آینده داریم آماده شویم و امیدواریم بتوانیم شرایط را به نفع خودمان پیش ببریم.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگاران درباره دلایل نداشتن تمرکز بازیکنان، عنوان کرد: شرایط بازی‌ها متفاوت است، در نیمه دوم شرایط ما بهتر شد ولی امروز روز فوتبالی بازیکنان ما نبود، باید فکر کنیم و آسیب‌شناسی انجام دهیم تا به شرایط ایده‌آل خود بازگردیم.

این مربی فوتبال در ادامه در پاسخ به سؤال خبرنگاران درباره داوری گفت: خسته شده‌ام و نمی‌خواهم درباره داوری صحبت کنم، حدود ۲۰ دقیقه ساکت کنار خط ایستادم و یک سری موارد وجود داشت که تمایلی برای پرداختن به آن‌ها ندارم، بگذارید کارشناسان داوری نظر بدهند.

دیگر خبرها

  • مورایس: خوشحال می شوم بگویند برو/ از تساوی ما استقلال سود برد
  • درویش: عالیشاه نباید آن حرکت را انجام می‌داد/اوسمار خودش خواست بعد از فضای بازی با سپاهان برنامه بدهد+فیلم
  • تأثیر تیم داوری در بی‌کیفیت شدن دیدار پرسپولیس و سپاهان
  • من به اوسمار نمره صفر را می دهم | خجالتی بودن بازیکن پرسپولیس کار دست تیم می دهد!
  • عنایتی: از این صحبت‌ها خسته شدم!
  • نویدکیا: چه زمانی گفتم کار خارق‌العاده‌ای کردم؟ شما خودتان را ناراحت نکنید!
  • به وقت انتقام در حساس‌ترین بازی‌؛ عیسی به مورایس رسید
  • مورد عیسی آل‌کثیر؛ جذاب‌تر از پرسپولیس - سپاهان
  • اصولی: ملی پوشان فوتسال حواله خودرو نمی گیرند/ در جریان انتقال پرسپولیس به مشهد نیستم+ فیلم
  • دو بازیکن خارجی در سبد خرید تابستانی پرسپولیس