Web Analytics Made Easy - Statcounter

بابک صمدیان در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به وضعیت تیم فوتبال شهرداری همدان اظهار داشت: طی ۶ هفته اول لیگ دسته دوم فوتبال کشور ۴ هفته خارج از همدان بازی‌های بسیار سنگینی برابر تیم‌های مدعی لیگ دسته دوم برگزار کرده‌ایم.

وی افزود: در حال حاضر نوک پیکان تمامی انتقادات به سمت کادر فنی و بازیکنان است ولی خیلی‌ها نمی‌دانند که عدم نتیجه‌گیری یک تیم فقط مربوط به مسائل فنی نیست و عملکرد بازیکنان ارتباط نزدیکی با خیلی از موضوعات غیر فنی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پشت پرده فوتبال این شهر و باشگاه شهرداری همدان و عملکرد مدیران اتفاقاتی رخ‌داده که در عدم نتیجه‌گیری ما دخالت مستقیم دارد صمدیان با بیان اینکه در پشت پرده فوتبال این شهر و باشگاه شهرداری همدان و عملکرد مدیران اتفاقاتی رخ‌داده که در عدم نتیجه‌گیری ما دخالت مستقیم دارد، گفت: بعد از بازی این هفته خود برابر داماش گیلان برای شفاف‌سازی افکار عمومی این مسائل را بازگو خواهم کرد.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان بابیان اینکه تیم فوتبال شهرداری همدان از نظر مسائل فنی و بازیکنان هیچ‌گونه مشکلی ندارد، گفت: در حال حاضر همین تیم هم پتانسیل صعود به لیگ دسته اول فوتبال کشور را دارد و هم می‌تواند به راحتی سقوط کند.

صمدیان بابیان اینکه فوتبال یک‌رشته انفرادی نیست اگرچه در این رشته‌ها نیز یک تیم برای موفقیت یک فرد تلاش می‌کنند پس تنها کادر فنی و بازیکنان نمی‌توانند یک‌تنه با کوهی از مشکلات مبارزه و آن‌ها را حل کنند، گفت: ما نیاز به همدلی و حمایت مدیران ورزشی و غیرورزشی تا تماشاچیانی که عاشقانه فوتبال را دوست دارند داریم.

وی با اشاره به دیدار این هفته تیم فوتبال شهرداری همدان بیان کرد: تیم فوتبال داماش گیلان حریف این هفته ما به عنوان یک تیم قوی، با برنامه و اصیل است چراکه تا این هفته نتایج بسیار خوبی کسب کرده و در جدول نیز جایگاه بسیار خوبی دارد.

وی گفت: این تیم از نظر گلزنی خط حمله بسیار قوی دارد و دارای کادر فنی خوب و قابل‌احترامی است اما در این دیدار ما محکوم به برد هستیم و تمام تلاش خود را برای رسیدن به آن انجام می‌دهیم.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان عنوان کرد: اگر می‌خواهیم دوباره به جدول بازگردیم و در کورس برای رسیدن به صدر باشیم باید در این دیدار برنده باشیم و این بازی برای ما حکم مرگ و زندگی را خواهد داشت به همین علت با تمام توان و هر چه داریم وارد میدان خواهیم شد.

گفتنی است؛ تیم فوتبال شهرداری همدان در این هفته یک‌شنبه ۲۲ مهرماه از ساعت ۱۵ در ورزشگاه شهدای قدس همدان میزبان تیم فوتبال داماش گیلان است.

کد خبر 4435245

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرداری همدان فوتبال لیگ دسته دوم فوتبال کشور اربعین ۹۷ اربعین 97 اربعین حسینی بوشهر گرگان کرمانشاه مشهد یاسوج خبرگزاری مهر مرز مهران شهرکرد شیراز خرم آباد خطبه های نماز جمعه مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۴۶۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرار سریع نورافکن از هواداران پرسپولیس (عکس)

به گزارش "ورزش‌ سه"، اتفاقات و حواشی دیدار رفت سپاهان و پرسپولیس در ورزشگاه نقش جهان و در روزی که امید نورافکن به دلیل مصدومیت از ترکیب طلایی پوشان اصفهانی دور بود، سبب شد تا هواداران پرسپولیس مثل همیشه نگاه ویژه‌ای به این بازیکن با حضورش در ورزشگاه آزادی داشته باشند.

پس از آن مسابقه ستاره مصدوم تیم فوتبال سپاهان با محرومیت مواجه شد. البته به دلیل اینکه نورافکن دوران نقاهت را سپری می‌کرد این محرومیت نه به ضرر او تمام شد و نه سپاهان و او توانست در دوران مصدومیت اتفاقات و حواشی دیدار رفت ال‌کلاسیکوی فوتبال ایران را به فراموشی بسپرد. 

همین اتفاقات سبب شد تا وقتی هواداران پرسپولیس با امید نورافکن مواجه شدند، شعارهای تندی علیه او در ورزشگاه آزادی سر بدهند و هر چه دم دست‌شان می‌آمد را به سمت او پرتاب کنند. 

ماجرای امید نورافکن و هواداران پرسپولیس یکی از داستان‌های حاشیه‌ساز فوتبال ایران است که در آخرین رویارویی هم مطابق انتظار دوستانه نبوده و مصاحبه نورافکن در میکسدزون آزادی هم این داستان را بدتر کرده است.

دیگر خبرها

  • مشارکت ۲۱ هزار نفر در ورزش شهروندی/ هدف شهرداری همدان سازندگی است
  • نباید صحبت‌های پیرمرد هوادار بازتاب داده می‌شد
  • تارتار: تشنه برد هستیم و برای رتبه چهارم تلاش می‌کنیم
  • باز هم جنگ در آزادی؛ نورافکن هواداران پرسپولیس را عصبانی کرد
  • تارتار سپاهان و تراکتور را تهدید کرد
  • فرار سریع نورافکن از هواداران پرسپولیس (عکس)
  • خط و نشان تارتار برای بازیکنان بی انگیزه ملوان!
  • عنایتی: منتظر اتفاقات غیرمنتظره هستیم
  • 168 ساعت؛ مروری بر اتفاقات هفته
  • اتفاقات ورزشگاه‌ها به کرامت بانوان خدشه وارد کرد/ ظرف یک هفته گزارش دهید