Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری تقریب، سعید محمد در مراسم بهره‌برداری از ادامه شمالی بزرگراه شهید صیاد شیرازی و تقاطع‌های چهارگانه اظهار داشت:‌ این پروژه از لحاظ ابعاد شاید بزرگ نباشد ولی به لحاظ اثربخشی در کاهش ترافیک بسیار حائز اهمیت است چرا که ترافیک ارتش و صیاد را رفع می‌کند.

وی بیان داشت: طول این پروژه 1800 متر با 55 میلیارد تومان هزینه است که امروز به اتمام رسید و در این پروژه 2 میلیون نفر ساعت کار بدون حادثه داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء افزود: این پروژه در گذشته 75 درصد پیشرفت داشته که در 3 ماه اخیر 25 درصد پروژه پیشرفت کرد که نشان از همراهی قرارگاه با شهرداری تهران می‌دهد.

محمد بیان داشت: ما هر کجا بتوانیم خدمت می‌کنیم و اگر کسی کمک نکند خیانت کرده است. خودمان را سرباز می‌دانیم و تمام تلاش و کوشش‌مان را خواهیم کرد تا بتوانیم عملکرد خوبی داشته باشیم.

وی اظهار داشت: قرارگاه خاتم‌الانبیاء در خدمت مردم است و توان خود را در کنار شهرداری خواهیم گذاشت تا پروژه‌ها به پیش برود ولی برای اجرای پروژه‌ها نیاز به تجهیزات و قطعات است و امیدوارم آن حداقل نقدینگی برای پروژه‌ها تامین شود و در این خصوص مذاکراتی نیز صورت گفته است.

رئیس قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء افزود:‌تهاتر با شهردار تهران پیشرفت خوبی نداشته است که درخواست می‌کنیم در این خصوص نیز توجه ویژه‌ای شود.

محمد در جمع خبرنگاران نیز افزود: در خطوط ریلی قرارگاه خاتم پروژه خط 7 مترو را پیش می‌برد که مشکل تامین مالی دارند و امیدوارم به زودی این مشکل نیز حل و فصل شود و هر چه سریع‌تر خط 7 مترو نیز با تمام ظرفیت وارد مدار شود.

وی گفت:‌ خطوط مترو ایستگاه به ایستگاه راه‌اندازی می‌شود.

رئیس قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء تاکید کرد: ما با دوستان شهرداری روابط خوبی را داریم و خارج از ظرفیت هم سعی می‌کنیم برای پیشبرد پروژه‌ها کار کنیم.

محمد گفت: با افشانی شهردار تهران نیز سه ماه گذشته توافقی داشتیم و قرار شد تلاش کنیم تا همه پروژه‌ها فعال شوند.

وی افزود: قرارگاه خاتم خدمتگزار مردم است و مرزبندی بین سپاه و شهرداری وجود ندارد و هر کاری بتوانیم برای پیشبرد پروژه‌ها انجام خواهیم داد.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۴۶۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح مرکز تداوم عقیدتی امام خامنه قرارگاه منطقه‌ای کربلا نیروی زمینی سپاه

به  گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، در این مراسم مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با گرامی داشت یاد شهدای گرانقدر خوزستان گفت: طبق نامه ۵٠ امیرالمومنین امام علی (ع) خطاب به فرماندهان سپاهشان، رزمندگان و فرماندهان متقابلاً یکسری حقوق بر گردن همدیگر دارند که همواره باید در جهت ادای این حقوق کوشا باشند

 حجت الاسلام رضایی گ با بیان اهمیت این نامه در تنظیم روابط سازمان سپاه پاسداران ادامه داد: در همه امور مشورت را سرلوحه کار‌ها قرار دهید.

وی تاکید کرد: طبق این نامه شریف، تواضع و استفاده از نظرات رزمندگان، توجیه نیرو‌ها تا پایین‌ترین سطح سازمانی در سپاه از اوامر و دستورات امام علی علیه السلام است.

حجت الاسلام رضایی در ادامه با بیان توصیه‌هایی خطاب به فرماندهان ادامه داد: به جز حکم خدا که قابل مشورت نیست، فرمانده باید در تمام امور با زیردستان خود شور و مشورت کند؛ این اصل استوار در تاریخ صدر اسلام وجود داشت. 

وی ضمن گرامیداشت دوم اردیبهشت سالروز تأسیس سپاه پاسداران گفت: قدر پاسداری را بدانیم و همیشه از لباس سبز سپاه باید پاسداری کرد، این لباس مقدس به برکت خون مطهر شهدا بدست ما رسیده و یادآور سخنان پر حلاوت امام راحل حضرت امام خمینی رحمة الله علیه و امام خامنه‌ای مدظله العالی در خصوص سپاه است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: خرسندیم که امروز خدمات نیروی زمینی سپاه در راه حفظ امنیت و محرومیت زدایی و دیگر عرصه‌ها مورد رضایت خداوند متعال و مردم شریف کشورمان قرار گرفته است

سردار خادم سیدالشهدا، فرمانده قرارگاه منطقه‌ای کربلا نیز در سخنانی با اشاره به آمادگی روحی و معنوی پاسداران رده‌های نیروی زمینی سپاه، بیان نمود: پاسداران نیروی زمینی سپاه با حفظ مرز‌های عقیدتی و خاکی آماده جانفشانی در راه میهن و نظام اسلامی هستند.

در پایان این مراسم از فرماندهان و مسئولان برگزار کننده نخستین دوره توانمندسازی فرماندهان و روحانیون نمایندگی ولی فقیه در یگان‌های نیروی زمینی سپاه (دوره سردار شهید دریساوی) که اسفند ماه سال ۱۴۰۱ برگزار شد تجلیل به عمل آمد.

دیگر خبرها

  • لزوم عدالت‌محوری در توسعه شهرها/ شورای اسلامی شهر، صدای مردم است
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • تکمیل راه‌آهن دورود - خرم‌آباد از منابع مختلف پیگیری می‌شود
  • پیگیری تکمیل راه آهن دورود به خرم‌آباد
  • تکمیل راه‌ دورود - خرم‌آباد مطالبه جدی مردم است
  • اصفهان پرچم‌دار شهرسازی الکترونیک است
  • ضرورت تامین روشنایی محله های بی دفاع شهری
  • مجتمع کُک طبس باید به حداکثر ظرفیت تولید برسد
  • افتتاح مرکز تداوم عقیدتی امام خامنه قرارگاه منطقه‌ای کربلا نیروی زمینی سپاه