Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-29@20:27:00 GMT

سرنوشت افشانی به کجا رسید؟

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۴۶۲۶۸

به گزارش فارس،‌ محسن هاشمی رئیس شورای اسلامی شهر تهران به نامه ای که برای وزارت کشور ارسال کرده بود اشاره کرد و گفت: شورایاری ها ۴ دوره برگزار شده است؛ در حال حاضر موانعی وجود دارد که در این باره نامه ای به وزارت کشور ارسال کردیم.

وی ادامه داد: در نامه ذکر کردیم که علیرغم مشکلات و موانع قانونی برگزاری انتخابات شورایاری‌ها نقش مهمی در کاهش مشکلات مردم دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: شورایاری‌ها به عنوان بازوی نظارتی شورا در محلات و پل ارتباطی شهروندان و شورا و دیده‌بان حاضر و ناظر در محلات هستند.

وی با بیان اینکه موانعی ایجاد شده بود، گفت: نامه‌نگاری در خصوص برگزاری انتخابات شورایاری‌ها با وزارت کشور انجام داده ام تا بتوانیم این مشکلات را برطرف کنیم.

هاشمی  در پاسخ به این پرسش که آیا وزارت کشور پاسخ نامه شما را داده است، گفت: در فضای مجازی اعلام کرده‌اند که پاسخ نامه داده شده است ولی به دست شورا هنوز نامه‌ای نرسیده است.

وی در پاسخ به این پرسش که قرار بود از طرف وزارت کشور نامه‌ای در خصوص تعیین تکلیف سرنوشت شهردار تهران به شورا ارسال شود، گفت: در این باره هم هنوز نامه‌ای به شورا نرسیده است.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۴۶۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم کامل ادعاهای جنجالی محسن افشانی علیه توماج صالحی

محسن افشانی با شماتت اقدامات توماج صالحی و قرار دادن او کنار شروین خاجی پور، مدعی شد، توماج صالحی بابت اقداماتش اعدام خواهد شد و تاکید کرد این ویدیو به یادگار بماند. مشخص نیست افشانی بر اساس چه اطلاعاتی از اعلام صالحی با این قطعیت سخن به میان آورد. اظهارات قابل تامل افشانی را می‌بینید و می‌شنوید.    

دیگر خبرها

  • لزوم تسریع در اجرای آیین نامه توزیع دارو در بستر سکو‌های اینترنتی
  • فیلم کامل ادعاهای جنجالی محسن افشانی علیه توماج صالحی
  • شوراها در تاثیرگذاری مردم در سرنوشت خود تاثیرگذار هستند
  • ویدیوی محسن افشانی برای توماج صالحی: اعدام خواهد شد!
  • حضور و اراده مردم در سرنوشت کشور بزرگترین پدیده انقلاب اسلامی
  • گرده افشانی ۲ هزار و ۴۵۰ هکتار از نخلستان های خفر
  • تدوین آئین‌نامه تاسیس و اداره موزه‌های دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی و پژوهشی کشور
  • محدودیت اعطای پایه‌های تشویقی اعضای هیئت علمی لغو شد
  • لغو محدودیت اعطای پایه‌های تشویقی اعضای هیات علمی
  • محدودیت اعطای پایه‌های تشویقی اعضای هیات علمی لغو شد