Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست؛ کنفدراسیون فوتبال آسیا در آستانه برگزاری جام ملت های آسیا در سال 2019، انتخاب شعار برای درج روی اتوبوس تیم های حاضر در این رقابتها را به رای هواداران فوتبال گذاشته است.
شعارهای منتخب هر یک از 24 تیم روی اتوبوس تیم ها در این رویداد ورزشی درج خواهد شد.
«ای اف سی» از میان هزاران شعار پیشنهادی برای هر یک از تیم ها، سه شعار را معرفی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رای گیری برای انتخاب شعار تیم های گروه دی شامل ایران، عراق، ویتنام و یمن از امروز (شنبه) آغاز می شود.
رای گیری روز اول نوامبر به پایان می رسد و شعارهای منتخب روز پنجم نوامبر اعلام می شوند.

* ایران
تیم ایران سابقه 13 دوره حضور در جام ملت های آسیا را دارد و در سه دوره در سال های 1976، 1972، 1968 قهرمان آسیا شده است.
هواداران فوتبال با مراجعه به تارنمای ای اف سی باید از میان سه شعار یکی را انتخاب کنند.
http://www.the-afc.com/competitions/afc-asian-cup/latest/news/vote-for-team-bus-slogan-group-d
- 80 میلیون نفر یک ملت یک ضربان قلب
- یک ملت یک قلب یک تیم ملی
- زمان درخشیدن، اتحاد برای افتخار

* عراق
عراق با سابقه هشت دوره حضور در این رقابتها، در سال 2007 فاتح قاره کهن شد.
* ویتنام
ویتنام سابقه سه دوره حضور در این رقابتها را دارد و در مسابقات سالهای 1956و 1960 مقام چهارم را کسب کرد.
* یمن
یمن برای اولین بار در این رقابتها شرکت می کند.
هفدهمین دوره جام ملت های آسیا از 15 دی تا 11 بهمن ماه به میزبانی کشور امارات برگزار می شود و تیم ملی فوتبال کشورمان در این مسابقات با در گروه D با تیم های عراق، ویتنام و یمن هم گروه است.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: شعار اتوبوس تیم ملی فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۴۶۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شعار ثبت نام؛ ثبت‌نام مطلوب و خانواده مداری است

به گزارش خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، سید مجتبی هاشمی، مدیر کل ارزیابی عملکرد آموزش و پرورش در نشست خبری با موضوع ثبت نام دانش‌آموزان در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ که امروز بعدازظهر برگزار شد، اظهار کرد: پروژه مهر آموزش و پرورش و ستاد ثبت نام مکمل با یکدیگر طراحی شده است.

مدیر کل ارزیابی عملکرد وزارت آموزش وپرورش تصریح کرد: امسال  براساس تغییرات در حوزه ریاست پروژه مهر به عنوان پژوه کلان اعلام شده است و یکی از   ۹ کارگروه آموزش و پرورش است.

هاشمی ادامه داد:  همه تدابیر لازم برای ثبت نام انجام شده و ثبت‌نام الکترونیکی هم به عنوان یک گزینه اضافه شده است که خانواده‌ای که تمایل دارد به صورت حضوری و خانواده‌ای که می‌خواهد به صورت الکترونیکی ثبت نام فرزندان را انجام دهند.

مدیر کل ارزیابی عملکرد وزارت آموزش وپرورش اظهار کرد: کارگاه کیفیت بخشی آموزشی و ثبت نام دوره ابتدایی و در معاونت متوسطه کارگروه کیفیت بخشی آموزشی و ثبت نام دوره متوسطه به ریاست کاظمی معاون دوره متوسطه ایجاد شده است.

وی ابراز کرد: تلاش ما برای است که از حداکثر ظرفیت در کشور به‌کار گرفته شده است و براساس آمار سازمان ثبت احوال در سال های آینده میزان ثبت‌نام‌ها کاهش می یابد و فرآیند ثبت نام از فردا آغاز می شود.

هاشمی ادامه داد: حدود ۱۶ میلیون نفر در همه دوره  تحصیلی است  و بیش از ۱۰ میلیون دانش آموز در میان‌پایه‌ها داریم.

مدیر کل ارزیابی عملکرد وزارت آموزش وپرورش اظهار کرد: ثبت‌نام تنها در دوره‌های یازدهم و دوازدهم در مدارس  انجام می پذیرد و ثبت نام  در مقاطع تحصیلی دیگر بعداز اعلام نتایج امتحانات پایان سال آغاز می‌شود.  همچنین شعار سال تحصیلی  ثبت نام مطلوب،عدالت و خانواده محوری است.

در هر نظام اجرایی ثبت نام دارای قوانینی است و بخشنامه ثبت نام ابلاغ شده است و فرآیند بزرگ قریب به ۱۷ میلیون افراد در حوزه اجرا مشکلاتی ایجاد می‌شود، برای  هدایت درست این فرآیند ظوابط تدوین، ابلاغ می‌شود و در حوزه، اجرا توسط مناطق و استان انجام می‌شود.

هاشمب ادامه داد: برای داشتن یک نظام مناسب تسهیل‌گر قرار دادیم و ستاد ثبت نام در مناطق قرار دادیم، پاسخگویی از طریق سامانه انجام میگیرد،  نظارت سومین بخش است که دارای دوبخش است و یک نظارت همگانی و نظارت های میدانی است که سال گذشته ۸۰۶ هزار بازدید با هدف رفع موانع و برخورد صورت گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: شفاف سازی در ثبت‌نام موضوع مهمی است که باید مورد توجه باشد، شفاف‌سازی می‌تواند به پرسش‌های خانواده پاسخ دهد.

هاشمی افزود: همه مراحل ثبت نام در نظارت سامانه‌ای انجام می‌شود. ۳۱ مرداد ماه ثبت نام پایه ابتدایی به پایان می رسد اما به این معنا نیست که  بازماندگان  از تحصیل فرصت ثبت‌نام را از دست می‌دهند، بلکه فرآیند ثبت نام برای آنان ادامه دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شعار ثبت نام؛ ثبت‌نام مطلوب و خانواده مداری است
  • ثبت نام دوره مربیگری درجه C آسیا در یزد تکمیل شد
  • علیرضا فغانی در کنار داوران بین المللی فوتبال ایران
  • داوران ایرانی مسافر ریاض شدند
  • ۷ داور از ایران در سمینار داوران نخبه فوتبال آسیا
  • چهارمین مدال دوره جدید والیبال ایران از جنس طلا
  • رقابت کشتی آزاد و فوتسال ایران برای تاجگذاری در قاره آسیا
  • تیم هندبال ایران با کویت و چین هم گروه شد
  • قرعه‌کشی آسیا: ایران همگروه کویت و چین
  • تیم هندبال جوانان ایران با کویت و چین هم گروه شد