Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: پرسپولیس باید خیلی بهتر از دیدار رفت بازی کند تا بتواند به فینال لیگ قهرمانان آسیا برسد.

علی دایی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در مورد شکست روز گذشته تیمش مقابل استقلال، اعتراض به پنالتی استقلال، بازی پرسپولیس و السد و ... صحبت‌های زیر را انجام داد:

*فکر می‌کنید سایپا تواتنست مقابل استقلال آن چیزی که بود را نشان بدهد؟
نه، آن طوری که می‌خواستیم خوب نبودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
دو گل روی دو اشتباه خوردیم و به خاطر همین به استقلال باختیم.
*سر صحنه پنالتی شما اعتراض زیادی کردید، آیا واقعا آن صحنه پنالتی بود؟
مشکل ما پنالتی بودن یا نبودن نبود. مسئله این بود که داور چهارم گفت: کمک داور خطای هند سارفو را اعلام کرده که ما به این مسئله اعتراض داشتیم، چون اصلا حرکت سارفو هند نبود. معتقدم که خطای سارفو پنالتی بود، اما خطای هندی انجام نداد وبازیکن حریف را زد. او قبلا در بازی با نفت مسجدسلیمان هم چنین خطایی انجام داده بود. اعتراض ما به پنالتی نبود بلکه به این بود که گفتند داور هند گرفته.
*علی دشتی این روز‌ها وضعیت خوبی در سایپا دارد و به نظر می‌رسد همان راه مهدی ترابی و علی قلی‌زاده را در این تیم طی می‌کند، این مسئله را قبول دارید؟
هنوز زود است که در این خصوص صحبت کنیم. دشتی بازیکن خوبی است و خیلی تلاش می‌کند، اما یک مقدار از لحاظ بدنی باید بالاتر بود. دشتی می‌تواند خیلی بهتر از این باشد.
*باز هم شاهد این بودیم که برخی از هواداران استقلال از روی سکو به شما توهین وبی احترامی کردند؟
بگذارید بگویند! بالاخره هر کسی فهم و شعور خودش را می‌رساند. بعضی‌ها نمی‌توانند ببینند ما جلوی تمامی مسائل ایستادیم و از حقمان دفاع می‌کنیم.
*پرسپولیس روز سه شنبه در دیدار برگشت نیمه نهای لیگ قهرمانان آسیا باید به مصاف السد برود نظر شما در مورد این بازی چیست، خیلی از پرسپولیسی‌ها اعتقاد دارند تیمشان از همین حالا به فینال رسیده؟
قطعا پرسپولیسی‌ها خودشان را از پیش برنده نمی‌دانند، چون بازی بسیار سختی با السد دارند. پرسپولیس باید خیلی بهتر از دیدار رفت بازی کند تا بتواند به فینال لیگ قهرمانان آسیا برسد.   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: علی دایی سایپا استقلال لیگ برتر پرسپولیس السد لیگ قهرمانان آسیا پنالتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۴۶۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عبداللهی: قهرمانی استقلال مهم‌تر از سبک بازی‌اش است

پیشکسوت باشگاه استقلال مدعی شد که برای هواداران این تیم قهرمانی تیم محبوب‌شان مهم‌تر از سبک بازی آبی‌پوشان است. - اخبار ورزشی -

نصرالله عبداللهی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره وضعیت استقلال در فاصله شش هفته مانده به اتمام مسابقات لیگ برتر اظهار داشت: استقلال وضعیت خوبی دارد و فکر می‌کنم مالکان جدید باشگاه باید در این موقعیت حساس، اعضای تیم را شارژ مالی کنند تا آنها روحیه بالایی برای بازی‌های باقیمانده داشته باشند. استقلال تا اینجای لیگ نتایج خوبی گرفته و سرنوشت قهرمانی دست خودش است، چون یک امتیاز بیشتر از پرسپولیس دارد.

پرداخت 15 درصد از مطالبات بازیکنان استقلال

 

وی در مورد دو بازی حساس مدعیان اصلی قهرمانی برابر تراکتور و سپاهان که فردا برگزار خواهند شد، نیز خاطر نشان کرد: پرسپولیس و استقلال امیدوارند که طرف مقابل امتیاز از دست بدهد و خودشان نتیجه بگیرند. این بازی برای سرخابی‌ها سخت است، ولی من پیش‌بینی می‌کنم که استقلال و پرسپولیس این هفته مقابل رقیبان‌شان برنده خواهند شد.

پیشکسوت باشگاه استقلال در واکنش به برخی انتقادها که از سبک بازی این تیم صورت گرفته است، گفت: من معتقدم نتیجه گرفتن از هر چیزی مهم‌تر است و سرمربی هم براساس داشته‌هایش تاکتیک تیمش را انتخاب می‌کند. ما باید در مورد سبک بازی استقلال به تفکرات جواد نکونام احترام بگذاریم. در زمان مربیگری فرهاد مجیدی هم این انتقادها وجود داشت، ولی استقلال بدون شکست قهرمان شد. برای هواداران استقلال هم قهرمان شدن از سبک بازی مهم‌تر است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عبداللهی: قهرمانی استقلال مهم‌تر از سبک بازی‌اش است
  • پیام ترسناک هالند: آماده حمله هستم!
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل پرسپولیس و سپاهان| از اعتراض گل محمدی و مورایس به داور تا شعار سپاهانی‌ها علیه بیرانوند+تصاویر و فیلم
  • انتقاد تند حمید درخشان از اوسمار ویرا
  • سرمربی سابق پرسپولیس: اوسمار نباید به این بازیکن پنالتی می داد | نبردن سپاهان یعنی خداحافظی با جام
  • استقلال و برنامه خاص برای وقت‌های اضافه!
  • جمله عجیب کاپیتان استقلال به وحید امیری پس از خراب کردن پنالتی
  • تحلیل عباس عبدی از اعتراضات دانشجویی در آمریکا: از این تنور نانی برای اصولگرایان محترم پخته نمی‌شود، بهتر است فکر دیگری کنند
  • واکنش تند فجر‌ی‌ها به حکم ‌کمیته انضباطی
  • سعید عزت‌اللهی فینالیست آسیا را شکست داد!