Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-05-04@00:14:46 GMT

اتفاقاتی که برای اولین بار در استقلال رخ داد

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۴۷۳۴۳

به گزارش پارس نیوز، تیم فوتبال استقلال تهران موفق شد در دیداری حساس از هفته نهم رقابتهای لیگ برتر حریف مستقیمش سایپا را در حالی با نتیجه دو بر یک مغلوب کند که در ابتدای بازی با یک گل از این تیم عقب افتاده بود. آبی پوشان در این بازی خیلی از اتفاقات را برای اولین بار در این فصل تجربه کردند.

* اولین نیمکت نشینی رحمتی
در دیدار آبی پوشان مقابل سایپا، برای اولین بار در طول این فصل سید مهدی رحمتی سنگربان باتجربه استقلال از روی نیمکت ذخیره‌ها کار را دنبال کرد تا نخستین نیمکت نشینی وی در این فصل رقم خورده باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبیعی است که اولین نیمکت نشینی رحمتی مصادف شود با اولین بازی سید حسین حسینی سنگربان ملی پوش این تیم.

* اولین کاپیتانی منتظری
بازی این تیم مقابل سایپا اولین باری بود که بازیکنی به جز رحمتی بازوبند کاپیتانی را بر بازو بست و این اتفاق برای پژمان منتظری رقم خورد. منتظری که در کنار خسرو حیدری بعد از رحمتی کاپیتان‌های دوم و سوم استقلال هستند، برای اولین بار در این فصل کاپیتانی استقلال را تجربه کرد.

* اولین پیروزی‌های متوالی
آبی پوشان در این فصل برای نخستین بار موفق شدند در دو بازی متوالی برنده از میدان خارج شوند. شاگردان شفر که هفته گذشته در یک دیدار عقب افتاده توانسته بودند نفت مسجد سلیمان را شکست دهند، در هفته نهم نیز از سد سایپا گذشتند تا برای نخستین بار دو پیروزی پی در پی در این فصل را تجربه کنند. 

* اولین «کامبک»
پیروزی استقلال برابر سایپا اولین پیروزی این تیم در فصل جدید بود که با کامبک همراه بود. آبی پوشان برای نخستین بار در این فصل در حالی برنده از یک بازی خارج شدند که ابتدا از حریف عقب افتادند اما در ادامه کار توانسته بودند نتیجه را جبران کرده و پیروز از میدان خارج شوند.

* اولین گلزنی دانشگر
محمد دانشگر بعد از هفته‌های زیاد نیمکت نشینی در غیاب روزبه چشمی به ترکیب ثابت آبی پوشان بازگشت و در مقابل سایپا موفق شد یک گل هم به ثمر برساند که این نخستین گل او با پیراهن استقلال بود.  در دیداری که آبی پوشان اولین‌های زیادی را تجربه کردند اولین گلزنی محمد دانشگر برای این تیم هم اتفاق افتاد.

* اولین محرومیت شفر
وینفرد شفر سرمربی آبی پوشان که اندکی بیشتر از یک سال است هدایت این تیم را بر عهده گرفته، برای نخستین بار از محلی به جز نیمکت تیمش را هدایت می‌کرد. شفر در بازی پیشین تیمش با حکم داور اخراج شده بود در این بازی از نشستن بر روی نیمکت محروم بود و این اولین محرومیت وی در استقلال بود.

* اولین پنالتی
آبی پوشان در دقیقه ۸۰ این دیدار صاحب یک ضربه پنالتی شدند که این ضربه توسط وریا غفوری به گل تبدیل شد. این پنالتی، نخستین پنالتی بود که آبی پوشان در این فصل به دست آورده بودند. آنها نخستین پنالتی خود را نیز در دیدار معوقه شان مقابل نفت مسجد سلیمان که هفته گذشته برگزار شد مرتکب شده بودند.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: استقلال لیگ برتر سایپا بازی ملی پوش مسجد نفت استقلال سایپا لیگ برتر پارس صعود اتفاقاتی پارس نیوز اولین بار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۴۷۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حجازی: خارج از ایران بودم و به خاطر استقلال برگشتم

سرپرست تیم فوتبال استقلال در اولین روز حضورش در تمرین با خبرنگاران صحبت کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، آتیلا حجازی در حاشیه تمرین امروز(جمعه) استقلال که با حضور هواداران و اصحاب رسانه برگزار شد، اظهار داشت: خیلی ممونم که تشریف آوردید و تشکر ویژه از هواداران بسیار خوب استقلال دارم. این تشکر به خاطر حضور امروزشان نیست، بلکه به خاطر حضور و حمایت همه جانبه آنها از ابتدای فصل است. امیدواریم که در پایان فصل به آن جایگاهی که دلخواه عزیزان است دست پیدا کنیم.

پیام خطیر پس از کنار رفتن از مدیرعاملی استقلال

وی در مورد حضور دوباره در استقلال و قبول سمت سرپرستی آبی‌پوشان عنوان کرد: نمی‌توانم بگویم صحبت کرده بودیم اما چون از قبل یک صحبت‌ها و زمزمه‌هایی مبنی بر آمدن من بود؛ در نهایت تماس گرفته شد. من در ایران حضور نداشتم اما بلافاصله برای حضور در استقلال، تیم محبوب دوران بچگی‌ام و تیم پدرم، بی‌درنگ آمدم، چون دوست داشتم خدمتی هر چند کوچک به این باشگاه بکنم و خیلی خوشحالم که اینجا حضور دارم.

سرپرست تیم فوتبال  استقلال در پاسخ به این سوال که تغییر کادر مدیریتی آبی‌پوشان را چطور ارزیابی می‌کند، گفت: اصلاً نمی‌خواهم درباره گذشته صحبت کنم. دید ما رو به آینده است. تمام کسانی که برای استقلال زحمت کشیدند و تلاش کردند، جا دارد از آنها تشکر شود اما الان فقط نیاز به آرامش داریم. نیاز به تمرکز داریم، چون وضعیت، وضعیت حساسی است. امیدوارم که بچه‌ها با تمرکز بالا بتوانند ادامه بازی‌ها را با موفقیت پشت سر بگذارند.

ادامه دارد...

دیگر خبرها

  • چهره اولین سرمربی زن در فوتبال مردان آلمان
  • اولین حرف های آتیلا حجازی درباره استقلال | من خارج از کشور بودم اما ...|‌ با این شرایط قهرمانی آسیا صد درصد شدنی است
  • یامگا با چشم‌بند در تمرین گروهی استقلال
  • حجازی: خارج از ایران بودم و به خاطر استقلال برگشتم
  • دروسی: در بازی برگشت حرف‌هایی برای گفتن خواهیم داشت
  • انتخاب سرپرست جدید برای استقلال و دیدار سرمربی با جانشین خطیر
  • پیروزی استقلال آبی پوشان ملاثانی در فوتبال دسته اول
  • تراکتور مغلوب اولین کاپیتانی چشمی شد!
  • نخستین آزمون رانندگی و اولین تهرانی که تصدیق رانندگی گرفت
  • گلر استقلال محبوب ماند