Web Analytics Made Easy - Statcounter

در حالی که کارلوس کی‌روش همچنان می‌گوید قراردادی با فدراسیون فوتبال ندارد مسئولان فدراسیون تاکید می‌کنند که این مربی پرتغالی قراردادش را تمدید کرده است.

به گزارش تابناک ورزشی، مسئولان فدراسیون فوتبال از جمله رئیس فدراسیون و اعضای هیات رئیسه همچنان تاکید می‌کنند که قرارداد کی‌روش به امضا رسیده و تمدید شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حال می‌توان پرسید این قرارداد چه زمانی و کجا به امضا رسیده است؟ چرا خبر رسمی از آن منتشر نشده و تنها مهدی تاج به صورت شفاهی این خبر را اعلام کرد؟ چرا تصویری از قرارداد وجود ندارد؟ حالا که مسئولان فدراسیون فوتبال تاکید می‌کنند قرارداد کی‌روش تمدید شده بهتر است با انتشار عکس لحظه امضای قرارداد در سایت رسمی فدراسیون به ابهامات پایان دهند.

این ماجرا البته از سوی دیگر هم قابل بررسی است اینکه کی‌روش که می‌گویند پیشنهادهای زیادی داشته و دارد چگونه حاضر شده بدون قرارداد در ایران به فعالیتش ادامه دهد و البته هر روز از شرایط ابراز ناراحتی کند. چرا کی‌روش حاضر نشده قرارداداش را امضا کند و در این شرایط هم بدون قرارداد به کارش ادامه می‌دهد؟ تسنیم نوشته این روزها همه چیز درباره قرارداد کی‌روش و فدراسیون فوتبال مبهم است و باید دید در نهایت این معادله مجهول چه سرانجامی خواهد داشت.

 

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۴۷۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استون ویلا قرارداد اونای امری را تمدید کرد + عکس

قرارداد سرمربی اسپانیایی تیم فوتبال استون ویلا تمدید شد - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه لیگ برتری استون ویلا اعلام کرد که قرارداد سرمربی خود را تمدید کرده است. بدین ترتیب اونای امری با امضای قراردادی جدید خود را تا سال 2027 به شیرها متعهد کرد.

سرمربی اسپانیایی سال 2022 هدایت استون ویلا را بر عهده گرفت.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • کونسیسائو تا ۲۰۲۸ در پورتو ماندنی شد
  • پایان شایعات؛ قرارداد سرمربی محبوب طارمی تا سال ۲۰۲۸ امضا شد
  • رسمی؛ قرارداد سرجیو کونسیسائو با پورتو تمدید شد
  • آخرین خبر‌ها از تبریز؛ گل‌محمدی به بازی با استقلال می‌رسد؟
  • بایرن مونیخ با الکساندر پاولوویچ تمدید می‌کند
  • بازگشت حسن یزدانی در هاله‌ای از ابهام
  • لحظه امضا قرارداد خریداران سهام پرسپولیس + ویدئو
  • قرارداد امری تا ۲۰۲۷ تمدید شد
  • تمرکز ایران برای تبدیل شدن به بازیگر اصلی گازی منطقه/ از تمدید قرارداد گاز عراق تا تکمیل ساخت خط لوله صلح
  • استون ویلا قرارداد اونای امری را تمدید کرد + عکس