Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-08@19:19:37 GMT

چهارباغ پایگاه اصلی گردشگری شب های اصفهان

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۴۷۸۳۱

چهارباغ پایگاه اصلی گردشگری شب های اصفهان

با توجه به اینکه شهر اصفهان ظرفیت و زیرساخت‌های گردشگری شبانه را دارد برنامه های شبانه برای گردشگران این شهر اجرا می شود.  گردشگری شبانه چهارباغ اصفهان

«فریده روشن»، رئیس کمیسیون فرهنگی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: باید با اجرای برنامه‌های خاص، شب‌های اصفهان را زنده نگه داریم تا هم شادابی به شهر تزریق شود و هم از نظر گردشگری به خصوص گردشگری شبانه اصفهان زنده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر اصفهان اولویت‌هایی را برای شهر اصفهان در نظر گرفته است که یکی از اصلی‌ترین و مهم‌ترین این اولویت‌ها تبدیل محور چهارباغ عباسی به یک محور فرهنگی بوده است. این محور تاحدودی پیشرفت  داشته و منتظر تکمیل عملیات‌ عمرانی آن هستیم.

رئیس کمیسیون فرهنگی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: برنامه ریزی در خصوص زنده شدن شب‌های اصفهان انجام پذیرفته و علاوه بر چهارباغ که یکی از پایگاه‌های اصلی این برنامه خواهد بود پل‌های تاریخی اصفهان نیز برای اینکه شادابی به آنها بازگردد در اولویت شب‌های اصفهان خواهند بود. یکی از مشکلات گردشگری در شهر اصفهان همین زنده نبودن شب‌هاست و به همین خاطر ما بخشی از درآمد و گردشگران را از دست می‌دهیم چراکه برای گردشگری آنها پس از غروب آفتاب برنامه‌ای نداریم. برنامه‌هایی مثل کتاب‌خوانی بویژه کتاب‌های آیینی، تئاترهای خیابانی و ... می‌تواند شب‌های شهر را رونق ببخشد.

---

 

---

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۴۷۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمیرانات در هفته فرهنگی میزبان گردشگری مقاومت می شود

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی ذاکریان، بعد از ظهر چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به برگزاری الکترونیکی دور دوم انتخابات در شمیرانات اظهار کرد: برآورد این است که در مدت زمان بسیار کوتاهی نتایج آرا اطلاع رسانی شود.

ذاکریان از برگزاری هفته فرهنگی در این شهرستان خبر داد و گفت: ۲۱ تا ۲۷ اردیبهشت ماه و همزمان با سالروز ورود امام راحل به جماران این مراسم برگزار می‌شود.

فرماندار شمیرانات هدف از برگزاری هفته شمیرانت را معرفی دستاوردها، توانمندی‌ها و ظرفیت‌های فرهنگی اجتماعی شهرستان عنوان و بیان کرد: این همایش با در نظر گرفتن تقویت همبستگی و نشاط اجتماعی در اقشار و اقوام مختلف خواهد بود.

ذاکریان بر ضرورت معرفی هویت و پیشینه شمیرانات تاکید کرد و افزود: باید از برخی نگاه‌ها که درصدد این هستند که شهرستان را به گسیختگی هویتی و فرهنگی بکشانند اجتناب شود و این برنامه فرصت بسیار مناسبی خواهد بود.

کد خبر 6100621

دیگر خبرها

  • ۳۵۰ هنرمند یزدی بیمه می‌شوند
  • اهتزاز بزرگ‌ترین پرچم رضوی در منطقه گردشگری عباس آباد
  • وضعیت ناگوار یک بازار تاریخی در نصف‌جهان/از ویراژ شبانه‌روزی موتورسیکلت‌ها تا سدمعبرهای مغازه‌داران
  • شمیرانات در هفته فرهنگی میزبان گردشگری مقاومت می شود
  • آغاز نخستین نشست کارشناسان نظارتی ادارات کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در مشهد
  • پخش اذان در برنامه زنده بی بی سی ! | ویدئو
  • سمنان میزبان جشنواره «تاسکا» شد
  • آغاز عملیات سم‌پاشی شبانه درختان منطقه ۱۲ اصفهان
  • لزوم حفظ حریم مادی‌ها و انهار در ناژوان
  • قدردانی از هنرمندان در یک پایگاه مهم موسیقی/ خاطراتی که زنده شد