Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@02:16:54 GMT

سارق پله برقی بومهن شناسایی شده است

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۴۸۳۲۲

سارق پله برقی بومهن شناسایی شده است

سعید علی بخشی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص حاشیه های خبر به سرقت رفتن پله های برقی روگذر عابر پیاده در رودهن اظهار داشت: پله برقی خبر ساز شده رودهن از چندین ماه قبل در خیابان اصلی بومهن نصب شده بود که با خبر شدیم پنجشنبه گذشته یعنی ۲۶ مهرماه به سرقت رفته است.

بخشی در ادامه با اشاره به اینکه با انجام اقدامات پلیسی  بررسی های صورت گرفته موفق شده ایم که سارق این پله برقی را پیدا کنیم گفت: این سارق به زودی دستگیر خواهد شد و قطعا برخورد قانونی با این فرد صورت خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در تشریح عدم راه اندازی و استفاده سریع از این پله برقی گفت: ون راه اندازی و نصب این پله برقی به پیمانکار محول شده بود و در ماه های اخیر با نوسانات شدید قیمت روبرو بودیم پیمانکار نتوانست این پله برقی را به موقع تحویل دهد و طولانی شدن تحویل آن مزید بر علت شد که این پروژه نا تمام بماند.

شهردار رودهن با تاکید بر لزوم استفاده شهروندان از پله برقی گفت: در این شهر حدودا ۱۰ پل عابر پیاده وجود دارد که به فقط یکی از آنها به پله برقی مجهز بود و مدیریت شهری در صدد این است که تردد شهروندان از عرض خیابان در امنیت کامل و با سهولت انجام شود.

کد خبر 4435622

منبع: مهر

کلیدواژه: پله برقی شهرداری بومهن شهرستان پردیس اربعین ۹۷ اربعین 97 اربعین حسینی گرگان بوشهر کرمانشاه مشهد یاسوج خبرگزاری مهر مرز مهران شهرکرد شیراز خرم آباد خطبه های نماز جمعه سنندج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۴۸۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق اماکن خصوصی در اردبیل 

ایسنا/اردبیل فرمانده انتظامی شهرستان اردبیل از دستگیری سارق اماکن خصوص در عملیات مأموران کلانتری ۱۸ "نیایش" این شهرستان خبر داد. 

سرهنگ سعید یوسفی فعال ۱۷ اردیبهشت در گفت و گو با خبرنگاران بیان کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت از اماکن خصوصی در شهرستان اردبیل، بررسی موضوع با هدف کشف سرقت ها در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با افزایش و هدفمند سازی گشت زنی های انتظامی مأموران کلانتری ۱۸ "نیایش" موفق به شناسایی و دستگیری سارقی هنگام سرقت در شهرک نادری شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اردبیل اضافه کرد: سارق در بازجویی های فنی و تخصصی پلیس به ارتکاب ۹ فقره سرقت اعتراف و با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سارق حرفه‌ای موبایل در بجنورد دستگیر شد
  • برتری ۴ نشریه دانشگاه آزاد رودهن میان نشریات دانشجویی واحد‌های دانشگاهی
  • سارق میلیاردی طلاجات در باقرشهر دستگیر شد
  • دستگیری ۲۲ سارق در طرح مبارزه با سرقت‌ منازل در گیلان
  • سرقت در شهرک صنعتی سمنان/ سارق نگهبان سابق همان شرکت بود
  • مجازات سارق با آویزان کردن روی آتش!
  • دستگیری سارق اماکن خصوصی در اردبیل 
  • دانشجوی آمریکایی سارق در فرودگاه به دام افتاد
  • سه سارق خودرو در مشهد دستگیر شدند
  • مسیر جنوب به شمال هراز تا اطلاع ثانوی مسدود شد