Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرجع تقلید شیعیان با تاکید بر لزوم ترویج معارف دینی در مدارس گفت: باید دانش آموزان را آن گونه تربیت کرد که اهل نماز و فرایض دینی و همچنین محب اهل بیت (ع) و امام حسین (ع) باشند. ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۳ استانها قم نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، آیت الله علوی گرگانی ظهر امروز در دیدار معاونین مدیرکل آموزش و پرورش و اعضای انجمن اولیا و مربیان استان قم با اشاره به آیه‌ای از سوره نساء اظهار داشت: اگر به قرآن عمل کرده و هرانسانی از دستورات الهی تبعیت کند سعادت مند می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: خانواده‌ها باید در زمینه تعلیم و تعلم و تربیت فرزندان به خوبی اقدام کنند، اگر مربیان در زمینه تربیت با خانواده‌ها هماهنگ باشند فرزندان به خوبی تربیت شده و نتایج بسیار خوبی برای جامعه دارد.

مرجع تقلید شیعیان تصریح کرد: برخی از دانش آموزان در محیط مدارس و در زمینه تعلیم و تعلم بسیار مناسب رشد کرده اما در خانواده به خوبی تربیت نمی‌شوند که این موضوع سبب می‌شود در آینده دچار مشکل شوند.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه با تاکید بر لزوم ترویج معارف دینی در مدارس بیان کرد: باید دانش آموزان را آن گونه تربیت کرد که اهل نماز و فرایض دینی و همچنین محب اهل بیت (ع) و امام حسین (ع) باشند.

آیت الله علوی گرگانی گفت: تربیت بسیار مهم و با ارزش است و اگر فرزندان به خوبی تربیت شوند آینده بسیار خوبی دارند اما اگر در زمینه تربیت توجهی نشود خانواده‌ها دچار مشکل می‌شوند.

وی با اشاره به آیه‌ای از قرآن کریم افزود: خداوند می‌فرماید در مقابل زحمت تربیت فرزندان مزد آن را می‌دهیم واگر کسی در راه خدا قدم بردارد خداوند اجر آن را می‌دهد، باید فرزندان را در مسیر حق و الهی تربیت کنیم.

انتهای پیام/ ز

R7854/P41362/S6,62/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۴۹۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جذب اعضای تیم والیبال دانش‌آموزان به عنوان معلم

معاون تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش از جذب اعضای تیم ملی والیبال دانش‌‌آموزی به‌عنوان معلم ورزش در دانشگاه فرهنگیان و حل مشکل سربازی آنها خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، صادق ستاری‌فرد؛ معاون تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش با اشاره به موفقیت‌های دانش‌آموزان در زمینه‌های مختلف در سال‌های اخیر اظهار کرد: اعضای تیم ملی والیبال دانش‌‌آموزی جمهوری اسلامی ایران نشان دادند که دانش‌آموزان ما می‌توانند در آوردگاه‌های بین‌المللی مانند سایر حوزه‌ها چون حوزه‌های علمی و فناوری موفق شوند.

وی افزود: تیم‌های ملی دانش‌آموزی بعد از 6 سال وقفه تشکیل شدند و اولین تیم، تیم ملی والیبال بود که با آمادگی خوب و کادر فنی بسیار حرفه‌ای و اخلاقی حضور پیدا کردند، البته کادر تیم ملی همگی از خانواده بزرگ تعلیم و تربیت بودند و خوشبختانه بسیار خوب ظاهر شدند و توانستند از سد صاحب‌نام‌ها عبور کنند و مقام نخست جهان را کسب کنند.

تیم والیبال دانش آموزی ایران قهرمان جهان شد

ستاری‌فرد گفت: پیگیری‌های وزیر آموزش و پرورش منجر به این شد که اتفاقات خوبی برای این استعدادهای رقم بخورد. همراهی شورای انقلاب فرهنگی و ابلاغیه رییس‌جمهور نوید بخش این است که این استعدادها که از درون نظام آموزش و پرورش رشد می‌کنند باید در درون نظام تعلیم و تربیت بمانند و از این جهت ان‌شاءالله این استعدادها به عنوان معلم بر می‌گردند و در خدمت نظام تعلیم و تربیت خواهند بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • معلمان در تعلیم و تربیت صحیح دانش‌آموزان نقش مهمی دارند
  • آیت‌الله علم‌الهدی:تربیت باید از سطح مدرسه آغاز شود/ ترویج حجاب، نیازمند مزج اجتماعی و منطق تبیین
  • هدایت و تربیت، مهمترین رسالت معلمان
  • فضای مجازی سبب شده تا از تربیت فرزندان غفلت شود
  • جذب اعضای تیم والیبال دانش‌آموزان به عنوان معلم
  • به احترام «معلم» برپا ...
  • خصوصی‌سازی سرخابی‌ها نیاز به مراقبت بیشتری دارد/ بهترین نسخه اقتصادی برای فوتبال ایران رقم خورد
  • تشکیل قرارگاه عدالت آموزشی با هدف توزیع متوازن امکانات در همه مدارس
  • تقویت مدارس دولتی با اولویت مدارس دولتی مناطق حاشیه‌ای
  • برگزاری جشنواره استعدادیابی «ستاره‌های شهر» در قم