Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-04@03:50:08 GMT

زورگیر نوجوانان دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۴۹۷۰۹

رئیس کلانتری ۱۴۴جواده تهرانپارس از دستگیری ۲زورگیر که از نوجوانان سرقت می‌کردند خبر داد. ناطقان: سرهنگ منصور حشمتیان، اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره زورگیری توسط ۲سارق از نوجوانان و اعلام آن‌ها به کلانتری ۱۴۴جوادیه، شناسایی و دستگیری آنان در دستور کار مأموران قرار گرفت و در انجام تحقیقات میدانی و پایش‌های اطلاعاتی مخفیگاه یکی از این سارقان در محدوده کلانتری شناسایی شد و در راستای دستگیری این افراد نتیجه تحقیقات انجام شده و در اختیار مقام قضائی قرار گرفت و حکم دستگیری زورگیر و بازرسی از مخفیگاه وی صادر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: ماموران به طور مستمر و به صورت نامحسوس مخفیگاه فرد مذکور را تحت مراقبت قرار دادند تا اینکه روز گذشته طی یک اقدام ضربتی متهم را دستگیر کردند که طی بازرسی‌های اولیه سه دستگاه گوشی همراه مسروقه در بازرسی بدنی از وی کشف شد.
سرهنگ حشمتیان با اشاره به اینکه موتورسیکلت سارقان نیز در مخفیگاه متهم اصلی کشف شد، گفت: این متهم در بازجویی اولیه به زورگیری با همکاری همدستش اعتراف کرد و با شناسایی متهم دیگر این پرونده، دو سارق به ۲۱ فقره زورگیری اعتراف کردند و در ادامه سارقان برای تحقیقات تکمیلی به پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شدند.
منبع: ایسنا برچسب ها: زورگیر نوجوانان ، تهرانپارس ، کلانتری

منبع: ناطقان

کلیدواژه: تهرانپارس کلانتری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۴۹۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل ضرب و شتم یک موتورسوار در رفسنجان 

سرهنگ مرتضی امیرسبتکی گفت: ماموران پلیس امنیت عمومی این فرماندهی در پی انتشار کلیپی در فضای مجازی، مبنی بر حمله فردی ناشناس با سلاح سرد به سمت راکب یک دستگاه موتور سنگین در کمربندی رفسنجان ـ کرمان که باعث ایجاد رعب و وحشت در بین شهروندان شده بود با انجام اقدامات اطلاعاتی، این فرد را شناسایی و دستگیر کردند. 

وی افزود: متهم در اظهارات خود مشاجره لفظی با راکب موتورسیکلت در حین تردد در این کمربندی به علت برخورد موتورسیکلت به آینه خودروی خود را علت بروز این موضوع عنوان کرد. 

فرمانده انتظامی رفسنجان بیان داشت: به هر صورت متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد. 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • کشف پنج دستگاه خودرو سرقتی از مخفیگاه باند سارقان
  • کشف ۱۰۳ گرم طلا مسروقه از مخفیگاه مالخر/ برملا شدن راز قتل پیرزن با سرقت طلاجات
  • شناسایی و دستگیری قاتل در خرم‌آباد
  • دستگیری ۳ قاتل فراری در ۳ عملیات ضربتی | عامل قتل با وینچستر دستگیر شد
  • دستگیری ۳ متهم به قتل در یک روز
  • کشف ۲ هزار و ۵۰۰ قطعه مرغ زنده فاقد مجوز بهداشتی در سرایان
  • استرداد کلاهبردار ۱۲۰۰ میلیارد ریالی به کشور
  • کلاهبردار سابقه‌دار اشنویه‌ای دستگیر شد
  • دستگیری عامل ضرب و شتم یک موتورسوار در رفسنجان 
  • استرداد کلاهبردار ۱۲۰۰ میلیاردی به کشور