Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛وینفرد شفر در بازی با سایپا محروم بود و نمی توانست روی نیمکت بنشیند اما استادیوم غیر استاندارد تختی فرصتی طلایی برای وینفرد شفر ایجاد کرد تا بتواند تیمش را هرچند از راه دور هدایت کند.

در این بازی شفر از جایگاه ویژه تختی بازی با سایپا را تماشا کرد، جایگاهی که درست کنار جایگاه خبرنگاران تعبیه شده بود و فاصله چندانی با نیمکت استقلال نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در تمام طول بازی اشکان نامداری مربی دروازه بان های استقلال کنار نیمکت روبه جایگاه ویژه تختی ایستاده بود و دستورهای شفر را عینا به نیمکت و بازیکنان داخل زمین منتقل می کرد.

در بازی شب گذشته نویمایر، سجاد آقایی و الحاجی گرو به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شدند که هر 3 تعویض با دستور شفر انجام شد و نامداری آن را به نیمکت تیمش منتقل کرد.

طبیعی است که اگر بازی استقلال- سایپا در ورزشگاه آزادی برگزار می شد شفر هرگز این فرصت را پیدا نمی کرد که تیمش را هدایت کند اما او از غیر استاندارد بودن استادیوم تختی نهایت استفاده را کرد و در نهایت استقلال 90 دقیقه با دستورات تاکتیکی او در زمین بازی کرد.

بیشتر بخوانید:فعالیت‌های آقای مربی زیر تیغ کالبد شکافی/۳ اتهام بزرگ که «شفر» را به گوشه رینگ قضاوت می‌برد!

منبع:ورزش سه

انتهای پیام/

شبی که شفر قانون محرومیت را دور زد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی حاشیه ورزشکاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۵۰۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارسلونا به ستاره پی اس جی ساخت!

به گزارش "ورزش سه"، دمبله در هر دو بازی به بارسا گل زد و نقش مهمی در رسیدن پی اس جی به نیمه نهایی لیگ قهرمانان داشت. او به خصوص در زمین بارسا ویران کننده کار کرد. دمبله دیشب نیز دو گل از 4 گل تیمش را به لوریان زد و تیمش را در آستانه قهرمانی لیگ قرار داد.

دمبله در مورد شدت پیدا کردن روند گلزنی هایش گفت: «بله، گلزنی خیلی خوب است. در تیم از من می خواهند که گل های بیشتری بزنم، بنابراین امروز خوشحالم. من به گلزنی ادامه خواهم داد، زیرا بازی های مهم در راه است. من در تمرینات کار خاصی نمی کنم. اینکه در بازی های اخیر بیشتر گل زده ام، به این خاطر است که خودم را بهتر در موقعیت گلزنی قرار داده ام و کمی هم شانس با من یار بوده است.»

دمبله زننده 5 گل بوده و 14 پاس گل در 37 بازی با پیراهن پاریس داده است. او در ادامه گفت: «حالا در زمین احساس خوبی دارم. من واقعا در پاریس راحت و خوشحالم. باید تمرکز خود را حفظ کنیم و قهرمان لیگ شویم که اولین عنوان قهرمانی من در پی اس جی خواهد بود. سپس به شکست دورتموند و رفتن به فینال لیگ قهرمانان فکر خواهیم کرد.»

دیگر خبرها

  • انفجار نیمکت مقابل پرسپولیس، قبل از پنالتی!(عکس)
  • جام حذفی همیشه برای من خوش‌یمن است
  • بزرگ: جام حذفی همیشه برای من خوش‌یمن است
  • تعویض ششم اوسمار کاملا بی نتیجه بود!
  • گوهر مجتبی حسینی، یک پرسپولیسی بود
  • بارسلونا به ستاره پی اس جی ساخت!
  • پرسپولیسی‌ها علیه مهندس استقلال
  • همنام مدیر جدید پرسپولیس روی نیمکت و سکو!
  • پرسپولیسی‌ها در مسیر مهندس استقلال
  • گل‌محمدی برای بازی مقابل استقلال روی نیمکت تراکتور می‌نشیند؟